Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия
қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры
|
Бөлім: 7 |
«Көлік және жол белгілері» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні |
Советбек А.М. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
05.02.2024 |
Қатысушылар саны: Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
қазақ тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
5 «Б» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Көліктің пайда болу тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау; 5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады; Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 10 мин
10 мин |
Ұйымдастыру кезеңі.
Өз есімдеріне сипаттау үлгісін қосып айтады.
Жеткші сұрақтар:
Жаңа сабақты түсіндіру.
Оқылым, айтылым тапсырмасы Мәтінді түсініп оқыңдар. Өткен сабақтағы сұхбаттан бұл мәтіннің құрылымын да қандай айырмашылық бар екеніне назар аударыңдар.
1. Өздігінен жүретін алғашқы көлікті кім ойлап тапты? 2. Жанар май мен жүретін алғашқы көлікті жасап шығарған кім? 3. Қалай ойлайсыңдар, көліктің адамзатқа зиянды жағы бар ма? 4 балл |
Оқушылар ережені түсініп оқу барысында тақырыпты түсінеді.
Оқушылар мәтінді оқиды. Төменде берілген сұрақтарға жауап береді. |
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! Жарайсың! Керемет!
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша! |
Ресурс №1
Ресурс №2 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 13 мин
7 мин
|
Жазылым тапсырмасы Мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратыңдар. Үлгі: қысқа (сапалық сын есім) мерзім.
Дескриптор: 1. Мәтінді түсініп оқиды -1 балл 2. Мәтіннен зат есіммен тіркескен сын есімдерді табады – 1 балл 2. Сапалық сын есімдерді табады -1 балл 3. Қатыстық сын есімдерді табады -1 балл
Жазылым тапсырмасы Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазыңдар.
Дескриптор: 1. Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырады -1 балл 2. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады -1 балл |
Оқушылар мәтінді оқып, мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратады.
Оқушылар Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады.
|
«Бас бармақ»
Тамаша! Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?
|
Ресурс №3
Ресурс №4 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың аяқталуы. 5 мин
|
Үй тапсырмасы: Жеңіл көлік түрлеріне сипаттама беріп, кестеге жазыңдар.
Сабақты бекіту. «SMS» әдісі.
|
«SMS» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды. Бүгінгі сабақта қай тапсырма қиындық келтірді? Бұл тапсырманың қиынға соғуына не себеп болды деп ойлайсың? Әр тапсырманы орындуыңды саралай отырып өзіңді 1-10 балл аралығында бағала.
|
Бәрекелді!
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Исакова УлпанШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Көліктің пайда болу тарихы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Көліктің пайда болу тарихыМатериал туралы қысқаша түсінік
Көліктің пайда болу тарихы
Материалдың қысқаша нұсқасы Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















