Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры



    Бөлім: 7

    «Көлік және жол белгілері»

    Педагогтің аты-жөні

    Советбек А.М.

    Күні:

    05.02.2024

    Қатысушылар саны:

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    қазақ тілі

    Сынып:

    5 «Б»

    Сабақтың тақырыбы:

    Көліктің пайда болу тарихы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

    5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

    Сабақтың мақсаты:

    Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады;

    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    10 мин









































    10 мин



    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    • Психологиялық ахуал орнатады

    Өз есімдеріне сипаттау үлгісін қосып айтады.

    • Үй тапсырмасын тексереді.

    • Өткен сабаққа шолу

    Жеткші сұрақтар:

    1. Өткен сабақта не өттік?

    2. Сын есім дегеніміз не?

    3. Қандай сұрақтарға жауап береді?

    4. Мысал келтіреміз

    5. Сын есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?

    6. Негізгі сын есім дегеніміз не?

    7. Туынды сын есім дегеніміз не?

    8. Дара сын есім дегеніміз не?

    9. Күрделі сын есім дегеніміз не?


    Жаңа сабақты түсіндіру.











    Оқылым, айтылым тапсырмасы


    Мәтінді түсініп оқыңдар. Өткен сабақтағы сұхбаттан бұл мәтіннің құрылымын да қандай айырмашылық бар екеніне назар аударыңдар.


    1. Өздігінен жүретін алғашқы көлікті кім ойлап тапты?

    2. Жанар май мен жүретін алғашқы көлікті жасап шығарған кім?

    3. Қалай ойлайсыңдар, көліктің адамзатқа зиянды жағы бар ма?

    4 балл





    • Пән мұғалімімен амандасады.

    • Психологиялық ахуал құрады.

    • Үй тапсырмасын көрсетеді.

    • Өткен сабақ бойынша жетекші сұрақтарға жауап береді.



















    Оқушылар ережені түсініп оқу барысында тақырыпты түсінеді.















    Оқушылар мәтінді оқиды. Төменде берілген сұрақтарға жауап береді.



    Ауызша кері байланыс беру.

    Жақсы! Тамаша!

    Жарайсың!

    Керемет!






































    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!




    Ресурс №1











































    Ресурс №2


    Сабақтың ортасы

    13 мин































    7 мин











    Жазылым тапсырмасы

    Мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратыңдар.

    Үлгі: қысқа (сапалық сын есім) мерзім.





    Дескриптор:

    1. Мәтінді түсініп оқиды -1 балл

    2. Мәтіннен зат есіммен тіркескен сын есімдерді табады – 1 балл

    2. Сапалық сын есімдерді табады -1 балл

    3. Қатыстық сын есімдерді табады -1 балл




    Жазылым тапсырмасы


    Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазыңдар.

    Дескриптор:

    1. Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырады -1 балл

    2. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады -1 балл




    Оқушылар мәтінді оқып, мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратады.



































    Оқушылар Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады.




    «Бас бармақ»

    Рисунок 1 Рисунок 2



































    Тамаша! Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?
















    Ресурс №3





































    Ресурс №4





    Сабақтың аяқталуы.

    5 мин


















    Үй тапсырмасы: Жеңіл көлік түрлеріне сипаттама беріп, кестеге жазыңдар.

    Көлік түрлері

    Сипаттама









    Сабақты бекіту.

    «SMS» әдісі.



















    «SMS» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

    Бүгінгі сабақта қай тапсырма қиындық келтірді?

    Бұл тапсырманың қиынға соғуына не себеп болды деп ойлайсың?

    Әр тапсырманы орындуыңды саралай отырып өзіңді 1-10 балл аралығында бағала.



















    Бәрекелді!

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    21 Ақпан 2024
    262
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Көліктің пайда болу тарихы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Көліктің пайда болу тарихы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көліктің пайда болу тарихы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

    қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры



    Бөлім: 7

    «Көлік және жол белгілері»

    Педагогтің аты-жөні

    Советбек А.М.

    Күні:

    05.02.2024

    Қатысушылар саны:

    Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны:

    Қатыспағандар саны:

    Пәні:

    қазақ тілі

    Сынып:

    5 «Б»

    Сабақтың тақырыбы:

    Көліктің пайда болу тарихы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

    5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

    Сабақтың мақсаты:

    Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады;

    Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    Сабақтың басы

    10 мин









































    10 мин



    Ұйымдастыру кезеңі.

    • Мұғалім оқушылармен амандасады.

    • Сыныпты түгендейді.

    • Психологиялық ахуал орнатады

    Өз есімдеріне сипаттау үлгісін қосып айтады.

    • Үй тапсырмасын тексереді.

    • Өткен сабаққа шолу

    Жеткші сұрақтар:

    1. Өткен сабақта не өттік?

    2. Сын есім дегеніміз не?

    3. Қандай сұрақтарға жауап береді?

    4. Мысал келтіреміз

    5. Сын есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?

    6. Негізгі сын есім дегеніміз не?

    7. Туынды сын есім дегеніміз не?

    8. Дара сын есім дегеніміз не?

    9. Күрделі сын есім дегеніміз не?


    Жаңа сабақты түсіндіру.











    Оқылым, айтылым тапсырмасы


    Мәтінді түсініп оқыңдар. Өткен сабақтағы сұхбаттан бұл мәтіннің құрылымын да қандай айырмашылық бар екеніне назар аударыңдар.


    1. Өздігінен жүретін алғашқы көлікті кім ойлап тапты?

    2. Жанар май мен жүретін алғашқы көлікті жасап шығарған кім?

    3. Қалай ойлайсыңдар, көліктің адамзатқа зиянды жағы бар ма?

    4 балл





    • Пән мұғалімімен амандасады.

    • Психологиялық ахуал құрады.

    • Үй тапсырмасын көрсетеді.

    • Өткен сабақ бойынша жетекші сұрақтарға жауап береді.



















    Оқушылар ережені түсініп оқу барысында тақырыпты түсінеді.















    Оқушылар мәтінді оқиды. Төменде берілген сұрақтарға жауап береді.



    Ауызша кері байланыс беру.

    Жақсы! Тамаша!

    Жарайсың!

    Керемет!






































    Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!




    Ресурс №1











































    Ресурс №2


    Сабақтың ортасы

    13 мин































    7 мин











    Жазылым тапсырмасы

    Мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратыңдар.

    Үлгі: қысқа (сапалық сын есім) мерзім.





    Дескриптор:

    1. Мәтінді түсініп оқиды -1 балл

    2. Мәтіннен зат есіммен тіркескен сын есімдерді табады – 1 балл

    2. Сапалық сын есімдерді табады -1 балл

    3. Қатыстық сын есімдерді табады -1 балл




    Жазылым тапсырмасы


    Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазыңдар.

    Дескриптор:

    1. Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырады -1 балл

    2. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады -1 балл




    Оқушылар мәтінді оқып, мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратады.



































    Оқушылар Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады.




    «Бас бармақ»

    Рисунок 1 Рисунок 2



































    Тамаша! Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?
















    Ресурс №3





































    Ресурс №4





    Сабақтың аяқталуы.

    5 мин


















    Үй тапсырмасы: Жеңіл көлік түрлеріне сипаттама беріп, кестеге жазыңдар.

    Көлік түрлері

    Сипаттама









    Сабақты бекіту.

    «SMS» әдісі.



















    «SMS» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

    Бүгінгі сабақта қай тапсырма қиындық келтірді?

    Бұл тапсырманың қиынға соғуына не себеп болды деп ойлайсың?

    Әр тапсырманы орындуыңды саралай отырып өзіңді 1-10 балл аралығында бағала.



















    Бәрекелді!

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 5 сынып
    21.02.2024
    262
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исакова Улпан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации