Материалдар / Көліктің пайда болу тарихы

Көліктің пайда болу тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Көліктің пайда болу тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2024
112
1 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы қаласы, Алмалы ауданы, №36 мектеп гимназия

қысқa мерзімді (сабақ) жоспaры



Бөлім: 7

«Көлік және жол белгілері»

Педагогтің аты-жөні

Советбек А.М.

Күні:

05.02.2024

Қатысушылар саны:

Ерекше білімді қажет ететін оқушы саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні:

қазақ тілі

Сынып:

5 «Б»

Сабақтың тақырыбы:

Көліктің пайда болу тарихы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау;

5.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Сабақтың мақсаты:

Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады;

Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

10 мин









































10 мин



Ұйымдастыру кезеңі.

  • Мұғалім оқушылармен амандасады.

  • Сыныпты түгендейді.

  • Психологиялық ахуал орнатады

Өз есімдеріне сипаттау үлгісін қосып айтады.

  • Үй тапсырмасын тексереді.

  • Өткен сабаққа шолу

Жеткші сұрақтар:

  1. Өткен сабақта не өттік?

  2. Сын есім дегеніміз не?

  3. Қандай сұрақтарға жауап береді?

  4. Мысал келтіреміз

  5. Сын есім тұлғасына қарай нешеге бөлінеді?

  6. Негізгі сын есім дегеніміз не?

  7. Туынды сын есім дегеніміз не?

  8. Дара сын есім дегеніміз не?

  9. Күрделі сын есім дегеніміз не?


Жаңа сабақты түсіндіру.











Оқылым, айтылым тапсырмасы


Мәтінді түсініп оқыңдар. Өткен сабақтағы сұхбаттан бұл мәтіннің құрылымын да қандай айырмашылық бар екеніне назар аударыңдар.


1. Өздігінен жүретін алғашқы көлікті кім ойлап тапты?

2. Жанар май мен жүретін алғашқы көлікті жасап шығарған кім?

3. Қалай ойлайсыңдар, көліктің адамзатқа зиянды жағы бар ма?

4 балл





  • Пән мұғалімімен амандасады.

  • Психологиялық ахуал құрады.

  • Үй тапсырмасын көрсетеді.

  • Өткен сабақ бойынша жетекші сұрақтарға жауап береді.



















Оқушылар ережені түсініп оқу барысында тақырыпты түсінеді.















Оқушылар мәтінді оқиды. Төменде берілген сұрақтарға жауап береді.



Ауызша кері байланыс беру.

Жақсы! Тамаша!

Жарайсың!

Керемет!






































Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!




Ресурс №1











































Ресурс №2


Сабақтың ортасы

13 мин































7 мин











Жазылым тапсырмасы

Мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратыңдар.

Үлгі: қысқа (сапалық сын есім) мерзім.





Дескриптор:

1. Мәтінді түсініп оқиды -1 балл

2. Мәтіннен зат есіммен тіркескен сын есімдерді табады – 1 балл

2. Сапалық сын есімдерді табады -1 балл

3. Қатыстық сын есімдерді табады -1 балл




Жазылым тапсырмасы


Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазыңдар.

Дескриптор:

1. Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырады -1 балл

2. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады -1 балл




Оқушылар мәтінді оқып, мәтіннен сын есімдерді тіркескен зат есімдерімен теріп жазып, мағыналық түрлерін ажыратады.



































Оқушылар Суреттегі көліктердің атауларын даму реті бойынша орналастырыңдар. Сын есімдерді қатыстырып, оларға сипаттама жазады.




«Бас бармақ»

Рисунок 1 Рисунок 2



































Тамаша! Бұл тапсырмадан нені білдіңдер?
















Ресурс №3





































Ресурс №4





Сабақтың аяқталуы.

5 мин


















Үй тапсырмасы: Жеңіл көлік түрлеріне сипаттама беріп, кестеге жазыңдар.

Көлік түрлері

Сипаттама









Сабақты бекіту.

«SMS» әдісі.



















«SMS» әдісі арқылы сабаққа кері байланыс жасайды.

Бүгінгі сабақта қай тапсырма қиындық келтірді?

Бұл тапсырманың қиынға соғуына не себеп болды деп ойлайсың?

Әр тапсырманы орындуыңды саралай отырып өзіңді 1-10 балл аралығында бағала.



















Бәрекелді!

405 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!