Қазақ
тілі
|
|
Мұғалім:
|
Төлегенова
Г
|
Сабақтың
атауы
|
Көмектес
септік
|
Сілтеме
|
Қазақ тілі оқулығының
әдістемесі
|
Сабақтың
жабдығы
|
Білімділігі:Оқушыларға қазақ тіліндегі
септіктерді меңгерту, сұрақтары
мен
жалғауларын
жаттату. Көмектес септігінің тұрлаусыз
мүше
ретінде
жұмсалатын білдіру. Көмектес септігінің
басқа
септіктерден
ерекшелігіне тақталау. Дамытушылығы:Өткен сабақтармен
байланыстыра білу,
оқушылардың
сын тұрғысынан
ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі:Пәнге деген қызуғышылығын
арттыру, топпен жұмыс істейбілуге, сауатты жазуға
тәрбиелеу.
Пәнаралық
байланыс: ана тілі,
дүниетану,Музыка,суреттер, «Жетіген» музыкалық
аспабы. Сабақтың
түрі: Аралас
сабақ Сабақтың әдіс –
тәсілдері : Топпен жұмыс, сұрақ –
жауап, ой қозғау.
Сабақтын
көрнекілігі: Интерактивті тақта,
кесте. Септіктер
кестесі.
|
Жалпы
мақсаттар
|
Оқыту
нәтижесі
|
Топқа
бөлу
|
Пазл арқылы топтарға
бөлу
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Адамның күлкісі – әлемдегі
ең ғажайып құбылыстардың бірі. Адам күлкінің көмегімен таныса да,
қоштаса да алады. Жымиыс біздің сезіміміздің сарасының ашылуына жол
ашады. Күлкі арқылы көңіл күйлеріңді білдіріліп көріңдер. Бір -
біріңе жымиыңдар, күлкілеріңді сыйлаңдар. Рахмет! Ендеше
сабағымызды бастайық.
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
1. Көмектес септігінің
жалғауын тап
А) -ға, -ге, -қа, -ке
Ә) -мен, -бен, -пен
Б) -ның, -нің, -тың, -тің
2. Кіммен?немен?сұрақтарына жауап беретін септік
А)атау септік
Ә)барыс септік
Б)көмектес септік
3. Көмектес септікте тұрған сөзді тап
Үйдің қабырғасын балшықпен сыладым
А)үйдің
Ә)қабырғасын
Б)балшықпен
4. Мына схемаға сәйкес келетін сөзді тап
А)гүлдерді
Ә)кірпіні
Б)доппен
5. Көмектес септіктегі сөз қай сөзбен байланысып тұр
Әсет ағашты арамен кесті.
А)Әсет
Ә)кесті
Б)ағашты
6. Көмектес септіктегі сөздер сөйлемде қандай мүше болады
А)толықтауыш
Ә)пысықтауыш
Б)баяндауыш
|
Қызығушылықты
ояту
|
Оқулықтағы
тапсырмаларды орындау.
Берілген
жаттығуларды топтарға бөліп
орындау.
Қосымша
шығармашылық
тапсырмалар.
Берілген сөздерді
көмектес септігіне қойып,олармен сөйлем
құра.
Еңбек -
Еңбекпен
Су -
Сумен
Ораз -
Оразбен
Кітап -
Кітаппен
Семантикалық
карта
Сөздер
|
Атау
септік
|
Ілік
септік
|
Барыс
септік
|
Табыс
септік
|
Жатыс
септік
|
Шығыс
септік
|
Көмектес
септік
|
Бөлмеде,
оқушылардың,ағаш
|
Ағаш
|
Оқушылардың
|
|
|
Бөлмеде
|
|
|
Суретшінің, құмда,
Әсемді
|
|
Суреттің
|
|
Әсемді
|
құмда
|
|
|
Шеңберді,мектепке,кітап,
|
кітап
|
|
мектепке
|
шеңберді
|
|
|
|
Оқушы,
ағаштың,саңырауқұлақтан,
|
оқушы
|
ағаштың
|
|
|
|
саңырау
құлақтан
|
|
Ауылға,
Айданада,
Сәулемен
|
|
|
Ауылға
|
|
Айданада
|
|
Сәулемен
|
|
Мағынаны
тану
Мәтінді
тізбектеп оқу
|
Сергіту
сәті
|
Еркiн ұста
денеңдi,
Тарсылдатпай
едендi
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш,
бiр, екi, үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi,
үш.
|
Ой
толғаныс
|
Көп нүктенің
орнына тиісті септік жалғауларын қойып , сөйлемдерді көшіріп
жаз.
1.Оқығанды
көңілге ықыласпен тоқылық.(Ы.А.). 2. Хат
Астанадан келіпті. 3. Асыл
Жанармен сөйлесті. 4.
Қойдың жүні
пайдалы.Жүннен фабрикада түрлі маталар
тоқылады.
|
Үй
тапсырмасы
|
Оқулықтағы
тапсырмаларды орындау,ереже
жаттау
|
Күнделіктеріне
жазады
|
Бағалау
|
Бағалау
парақшаларын толтыру.
|