Көмірсулар – энергия көзі. Липидтердің қасиеттері мен қызметі.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Көмірсулар – энергия көзі. Липидтердің қасиеттері мен қызметі.

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып Биология ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

266 мектеп-лицей

Бөлім:

Молекулалық биология

Педагогтің Т.А.Ә.

Күшенбаева Г

Күні:

12.09.2025

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көмірсулар – энергия көзі. Липидтердің қасиеттері мен қызметі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.4.1.2 көмірсулар мен липидтің құрылымы мен биологиялық қызметтерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Көмірсулар мен майлардың құрылымы мен қызметін сипаттау;

Оларды ажырату әдістерін тәжірибе мысалында көрсету;

Тіршілік әрекетіндегі рөлін өмірлік жағдаяттар арқылы түсіну.


Құндылықтар

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин







I. Ұйымдастыру

Сәлемдесу, мақсатпен таныстыру.





I. Қызығушылықты ояту

«ЖИ бейне» әдісі:
Жасанды интеллект арқылы көмірсулар мен липидтердің құрылымын көрсететін 3D бейне көрсетіледі.
Сұрақ: Бұл молекулалардың айырмашылығын қалай байқадыңыздар?

https://online.corinth3d.com/app/scene/c_hemi_sacharoza?p=a

Оқушылар сабаққа дайындалады.

Тест тапсырмасы

Сұрақтарға болжамды жауаптарын ұсынады



Жақсы!

Жарайсыңдар

Дескриптор:

ҚБ Әрбір дұрыс жауап- «1» балл.





ЖИ бейнесі


https://youtu.be/9t4MTMsC-LI


Сабақтың ортасы

5мин


















10мин
























15мин


Жағдаяттық тапсырмалар

Өсімдіктегі крахмалды анықтау: картоп немесе нанға йод тамызса не болады? Қорытынды жаса.

Аштық пен май қоры: Егер адам ұзақ уақыт тамақ ішпесе, майлардың қандай қызметі іске қосылады?


ChatGPT-ке сұрақ:
– «Егер майлар ыдырағанда екі есе энергия бөлінсе, неге ағза алдымен көмірсуларды пайдаланады?»
→ Оқушылар ЖИ жауабын сыныпта талқылайды.


Жақсы!

Жарайсыңдар


1-тапсырма

Суреттегі сызбаны қолдана отырып кестені толтырыңыздар

Заттар

Құрылымы

Қызметі

Мысал

Көмірсулар




Липидтер




2-тапсырма

«Құрамы көмірсуға бай тағамдарды пайдаланатын адам май ұлпаларының пайда болуы есебінен артық салмақ қосады» деген пікірді талқылап, өз ойларыңды айтыңдар. Осы теория бойынша май лар мен көмірсулардың молекулалық құрамы туралы қандай дәйектер келтіруге болады? 3. Жануарлар тіршілігіндегі «қоңыр майдың» рөлі қандай екенін анықтаңдар. Ол адамда қандай кезеңде пайда болады








ЖИ қосымша ақпараттар алу


ChatGPT-ке сұрақ:




Дескриптор :

Заттардың құрылымы мен қызметін дұрыс кестеге жазады.

Әр затқа мысал келтіреді.

Барлығы 2балл









Кейс тапсырмалар

Кейс 1.-топ «Түйенің өркеші»
Түйенің өркешінде май қоры не үшін жиналады? Оның артықшылығы қандай?
→ Жеке ойлан, жұппен талқыла, топта қорытынды жаса.

Кейс 2.-топ «Қант диабеті»
Адам қанының құрамында глюкоза деңгейі қалыптан тыс төмендеп не жоғарылап кетсе, ағзада қандай өзгерістер болады?
→ Шағын постер қорғау.

Кейс 3. –топ «Арктика жануарлары»
Неліктен кит, итбалық, морж сияқты жануарлардың терісінің астында қалың май қабаты бар?
→ Салыстыру кестесін жаса.

Мәтін, сурет, тәжірибе және кейс тапсырмалар бойынша ақпаратты оқып, түсінеді, салыстырады.

Жұпта және топта талқылап, қорытынды шығарады, постер/кесте/ауызша жауап арқылы ой бөліседі.

Өмірлік жағдаяттар мен ЖИ көмегіндегі сұрақтарды талдап, білімін қолдана отырып шешім ұсынады.




Сабақтың соңы

5мин










5мин


Такрыпты бекіту тапсырмасы платформада ұсынады

Оқушылар тапсырманы сілтемег өтіп орындайды, сәйкестендіреді

Дескриптор:

Сұрақтарға жауаптарын ұсынады-1балл

Бағалау:

https://wordwall.net/resource/64565913

«INSERT» әдісі

«Мен үшін жаңалық...»
– Оқушылар бір сөйлеммен сабақтан алған ең қызық ақпаратын жазады.


Үй тапсырмасы оқулықтан Талдау, Синтез тапсырмалары



Бүгінгі сабақтан:

✓ – білдім,


жаңа ақпарат,

? – сұрақ тудырды.




Толық 5-11 сынып Биология материалдары қмж слаид ватсп чатта беріліеді апта сайын 2-3 сабақтан толық ақпарат 87754645084 Гүлмира





























































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.00.2025
85
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі