Көміртектің қосылыстары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Көміртектің қосылыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
көміртектің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу көміртек жанған кезде көміртек диоксиді мен көміртек монооксидінің түзілу жағдайларын сипаттау және тірі ағзаларға иіс газының физиологиялық әсерін түсіндіру; көміртектің табиғаттағы айналымын құру және түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

8.4В Көміртек және оның қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Еркебалаева Н.С.

Күн: 14.05.2025ж

Сыныбы : 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Көміртектің химиялық қасиеттері. Көміртектің қосылыстары.№6 практикалық жұмыс Көміртектің физикалық және химиялық қасиеттері. №7 практикалық жұмыс «Көмірқышқыл газын алу және оның қасиеттерін зерттеу».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.3.5 -көміртектің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу

8.4.3.6 -көміртек жанған кезде көміртек диоксиді мен көміртек монооксидінің түзілу жағдайларын сипаттау және тірі ағзаларға иіс газының физиологиялық әсерін түсіндіру;

8.4.3.7. көмірқышқыл газын алу,оны анықтау және қасиеттерін зерттеу.

8.4.3.8 -көміртектің табиғаттағы айналымын құру және түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

көміртектің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу

көміртек жанған кезде көміртек диоксиді мен көміртек монооксидінің түзілу жағдайларын сипаттау және тірі ағзаларға иіс газының физиологиялық әсерін түсіндіру;

көміртектің табиғаттағы айналымын құру және түсіндіру


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ тың басы

0-3мин

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Бір тілек» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне тілек ұсыну

Топтарға біріктіру

Оқушылар ұстазымен амандасады, бір-бірлерін жігерлендіру үшін жақсы тілек сөздер айтады;

Оқушылар топтасады

I топ-Алмаз;

II топ-Графит;

III топ- Карбин;

IV топ- Фуллерен;


Қошемет сөздермен ынталандыру.

Жарайсыңдар!

Сәттілік!


Бүгінгі сабақта тек 10 балл

Бағалау парағы арқылы өзін өзі бағалауды қолданады





7 мин

Алдыңғы білім «Барабанды айналдыр» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Бағалау критерийі: -Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Дескрипторы:


Барлығы әр жауапқа -1балл

вордвол тапсырмалары

https://wordwall.net/ru/resource/72007235

5

«Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу арқылы ұжымдық талқылауды суретпен жұмыс жүргізуді ұсынады


Аллотропия дегеніміз ...

Көміртектің ... түрлі аллотропиясы бар.

Адсорбция дегеніміз не?


Айырмашылығы неде?» әдісі

Аллотропия дегеніміз ...

Көміртектің ... түрлі аллотропиясы бар.

Адсорбция дегеніміз не?


Мадақтау сөздер арқылы бағалау:

А4 парағы


Маркер


Химия

8-сынып

Жұмыс парағы


Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу

10

ІІІ. «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды



«Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.

бейнекөрсетілім


https://youtu.be/g6gOiBwXxmY?si=aal_Vt3sqKLwueNj

Бейнекөрсетілімді мұқият көреді. Мұғалімнің түсіндірмесін тыңдайды. Қажетті термин сөздердің анықтамасын даптерге жазып алады.

Берілген тапсырманы орындайды

Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


презентация



15

Сабақты бекіту тапсырмалары.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды




Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады





1-тапсырма Жеке жұмыс

СО2 газын алуға болатын әртүрлі типтегі екі реакция теңдеуін жазыңдар.





2-тапсырма Жеке жұмыс

Мына оксидтерден металдарды алу реакцияларының теңдеулерін жазыңдар.

CuO, WO3 , SnO2 , PbO2





3-тапсырма Жұптық жұмыс








Дескриптор:

көмірқышқыл газын алуға болатын әртүрлі типтегі екі реакция теңдеуін жазады;

Жалпы балл-2


Дескриптор :

оксидтерден металдарды алу реакцияларының теңдеулерін жазады.

Жалпы балл-2



Дескриптор :

түзілген тұздың массасын есептейді;

әктастың массалық үлесін есептейді;

Жалпы балл-4


Оқулық


Химия

8-сынып




Тапсырма жазылган парактар






5 мин

«Көршіңмен ойлас» тәсілі

Берілген тапсырманы оқушыларға арнайы платформада ұсыну




Оқушылар топта жұптаса отырып, сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

Бұрыс орындалған жағдайда 1 ден 4 ке дейін балды бағалау парағына жазады




Дескриптор:

Алмазға тән белгілерін анықтайды.

Графитке тән белгілерін анықтайды.

Карбинге тән белгілерін анықтайды.

Фуллеренге тән белгілерін анықтайды.

Барлығы -2балл

https://wordwall.net/ru/resource/72190133

Сабақтың соңы

Ой толға ныс.

Кері байла ныс

4 мин

«Оюлар рефлексиясы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Ми құрылымы» әдісі арқылы бағалайды.




1 мин

Үй тапсырмасы §53 оку




























6-практикалық жұмыс.

Көміртектің физикалық және химиялық қасиеттері

Құрал-жабдықтар: сынауықтар, газ жүретін түтік, сіріңке, әк суы, тұрғы.1 –тәжірибе. Көмір мен графитті зерттеу.

Көмір Графит

Белсендірілген көмірдің қасиеттері .

2–тәжірибе Сияның әлсіз ерітіндісі бар сынауыққа көмірді салыңдар. Ерітінді түссізденеді. Сияның адсорбцияланғанын көрсетеді.

Жанған шыраны немесе көмірді тұтандырып, алдын ала оттек жиналған құтыға салыңдар. Көмірдің жануын бақылау. Содан кейін құтыға аздап әк суын құйыңдар. Ерітінді лайланады. Реакция теңдеуін жазыңыздар.








7-практикалық сабақ .

Көмірқышқыл газын алу және қасиеттерін зерттеу

Сынауыққа натрий карбонатын салып, үстіне аздап тұз қышқылын құямыз. Не байқалды? Реакция теңдеуін жазыңдар.

Сынауыққа жаңа әзірлеген әк суын құйып, көмірқышқыл газын жіберіңіз. Не байқалды? Реакция теңдеуін жазыңыз.


Кубизм әдісі арқылы қорытындылау.

1. көміртектің физикалық қасиеті жайлы не түсіндің?

2. көміртекті қайда қолданады?

3. көміртек табиғатта қайда кездеседі?

4. көміртекті қандай әдістермен алады?

5. көміртектің маңызды қосылыстары?

6. көміртектің екі оксидтерін өзара салыстыр

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
19.05.2025
141
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі