«Коммуникация»
«Сөйлеуді дамыту»
Тақырыбы: «Қоянның
оқиғасы»
Мақсаты:Балаларды жануарлар және қоян
туралы, оның қимыл-қозғалысы жайлы әңгіме құрастыруға үйрету. Тіл
байлықтарын дамыту.Сөздіқ қорларын молайту.Толық сөйлем құрастырып
жауап беруге дағдыландыру.
Сөздік
жұмысы: майтабан, қарағайлы, қыртылдақ
жортады.
Көрнекі
құралдар: қоянның ойыншығы, суреттер :
орман, ағаштар ,қонжық, кірпі ,тиін ,алма, бал, жаңғақ,
саңырауқұлақ, сәбіз жапсыруға арналған құралдар: себет үлгісі,
желім, қарындаштар, көкөністер.
Қостілдік: қоян-заяц,орман-лес,аю-медведь,кірпі-ежик,тиын-белка
Сабақ
барысы:
Шаттық
шеңбері:
Біз кішкентай
баламыз,
Өсіп өніп
барамыз,
Айнала бар
адамға,
Тек мейірім
сыйлаймыз.
Балалар бір-біріне жылы
тілектерін айтады.
Тәрбиеші:
-Балалар, мен сендерге бір
жұмбақ жасырам, бұл кім екен жауабы н тауып
айтындаршы.
Сырдан
қорқады,
Шошып
жортады.
-Бұл
кім?
-Дұрыс қоян. Міне, осы қоян.
Осы қоянды отырғызып, осы қоян туралы әңгіме айтып
берейікші.
-Қоян
қандай?
-қорқақ
-пысық.
-жылдам
-ақ
-әдемі,
-мейірімді
-көңілді
қоян…..
-Қоянның құлағы
қандай?
-құлағы
ұзын
-саққұлақ….
-Дұрыс қоянның құлағы
ұзын.
-Мынау денесі, денесінде не
бар?
-құйрығы
бар.
-Қоянның құйрығы
қандай?
-құйрығы қысқа,
дөңгелек.
-Қоянның құйрығы қысқа ,ал
құлағы оның?
-Қоянның құлағы ұзын, ал
құйрығы қысқа.
-Балалар ,қоян не істей
алады?
-Қоян секіреді, жүгіреді,
түлкіден қашады, сәбізді кеміреді.
-Енді балалар,қоян туралы не
білетінімізді айтып берейік.
Қоян кішкентай, көңілді,
әдемі, пысық, жылдам. Оның құлағы ұзын, құйрығы қысқа. Қоян сәбізді
жақсы көреді.
-Балалар, қоян қай жерді
мекендейді?
-Қоян орманда
тұрады.
(Орман музыкасы қойылады,
тәрбиеші балалардың назарын тақтаға
аударады)
-Балалар, қоян біздерді
орманға шақырады.
-Орман қандай
болады?
-Орман үлкен, қараңғы,
қорқынышты, жасыл, қарағайлы, қызықты, әдемі ,
сиқырлы.
Сергіту
сәті:
Ұзын құлақ сұр
қоян,
Естіп қалып
сырбырды,
Ойлы қырлы
жерлермен,
Ытқып - ытқып
секірді.
Қарап еді
артына,
Қиығын салып
қөзінің,
Келе жатқан
томпандап,
Көжегі екен
өзінің.
-Балалар , орманда қоянның
достары бар екен. Қоян достарын үйіне шақырады. Қоянның достары кім
екен?
Пі-пі-пі-келді қонаққа
кірпі,
Ін-ін-ін- секіріп келді
тиін,
Жық – жық – жық -келді маймақ
қонжық.
-Міне, қоянның достары көп
екен. Балалар, кірпі-қандай (дөңгелек ,қоңыр, пысық,
батыл)
-Тиін
қандай?
-сары тиін, жылдам тиін,
үлпілдек тиін, еңбекқор тиін.
-Қонжық
қандай?
-сұр, үлкен ,маймақ, майтабан,
үйықышылы қонжық.
-Қоян достарын күтіп алды.
Олар шырша қасында не істейді?
-билейді, қуанады, өлең
айтады.
Дидактиқалық ойын: «Кім
қалай қозғалады?»
Балалар кірпі, тиін, қонжық
туралы тақпақтар айтады.
-Қоян достарын дастарханға
шақырады.
Дидактиқалық ойын: «Кім
немен көріктенеді?»
Кірпіге-алма (дөңгелек алма,
қызыл алма, үлкен алма, дәмді алма).
Тиінға-жаңғақ (дөңгелек
,қыртылдақ жаңғақ).
Қонжыққа-бал (қою, тәтті
бал).
-Міне осылай қоян шырша
мерекесін тойлады.
-Енді балалар, қоянның шырша
мерекесін қалай тойлағаның әңгіме құрастырып айтып
берейік.
Қортындылау:
-Балалар, міне біз осылай
орманда қоянда қонақта болдық.
Сендерге не
ұнады?
Балалардың
жауаптары.