«Компьютер еліне саяхат»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Компьютер еліне саяхат»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларды компьютерлік сауаттылыққа баулу!Түрлі дидактикалық ойындар арқылы интелектуалдық қабілеттерін дамыту
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Компьютер еліне саяхат»


Мақсаты: Балалардың шығармашылық іскерлігін, логикалық ойлау қабілеттерін арттыру, қойған мақсатына жете білуге дағдыландыру, білімдерін шыңдау.

Дамытушылық: Балалардың ойлауын, компьютерлік сауаттылығы мен іскерлігін, танымдық қабілетін, логикалық сауаттылығын дамыту, қызығушылығын, белсенділігін арттыру.

Тәрбиелік: балалардың шапшаңдыққа, өз ойларын анық  жеткізе білуге, жауапкершілікке, өз бетімен жұмыс істеуге, жұмыс нәтижесіне жетуге, ұйымшылдыққа, жан-жақты болуға, ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: Мультимедиялық құралдар, сайыс бойынша дайындалған слайдтар, ДК,

Техника дамып ғарыштаған,
Қонып жатыр бүгінде ғарышқа адам.
Компьютерлік ғажайып виртуальдық,
Өзіндік өрнегіммен өріс табам,

- дей отырып, шаттық шеңберге тұрып,Компьютерлік сауаттылыққа баулу оқу іс-әрекетін бастаймыз.

Шаттық шеңбері

Біз балдырған тең басқан,

Дос құшағын елге ашқан.

Тілейміз тыныштық,

Ашық болсын көк аспан.

Мықты болсын іргеміз,

Бәріміз де біргеміз.

Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

Көктем айларын ата?

Балалар көктем айларын үш тілде атап беріңдерші

Барлығымыз ақ халатымызды киіп,компьютер алдына отырайық.

Балалар сендерге жұмбақ жасырайын.

Өзі темір,жаны жоқ,

Ақпаратты сақтап таратқан,

Жұртты өзіне қаратқан. (компьютер)

I Тапсырма: «Кім жылдам»

Шарты: MS Word мәтіндік редакторында төменде көрсетілген сөздерді жазып, дауысты сөзді-қызылға,дауыссыз сөзді-көк түстеріне бояу.

Маса Мата

Барабан Ғалым

Ғарышкер Балабақша

Дала Қала


II Тапсырма: «Гүлдерді суар»

Шарты:Сандарды қосу және азайту амалдарын орындап,гүлдерді суар.


III Тапсырма: "Адасқан әріптер"

Шарты: Суретке қарап,жетіспейтін әріптерді қажетті ұяшыққа орналастырып,дауысты немесе дауыссыз екенін табу.





IV Тапсырма:

Шарты:«Берілген сандардың құрамын анықта»





Сергіту сәті: Видеоролик арқылы көз жаттығуларын жасау.

V Тапсырма: "Ойлан тап"

Шарты: Қажетті таңбаны бос орынға қой



Қорытынды.

Компьютердің негізгі қандай құрылғылары бар?

Балалар біз қандай бағдарламада жұмыс жасап жатырмыз?

(балаларды бағалау)

-Сау болыңдар балалар!









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.10.2020
453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі