"Компьютер және қауіпсіздік"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"Компьютер және қауіпсіздік"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Компьютер және қауіпсіздік"
Материалдың қысқаша нұсқасы

«О. Бапышев атындағы №8 ЖББМ» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

5-бөлім. «Компьютер және қауіпсіздік»

Педагогтің аты-жөні

Молдиярова Гульнур

Күні: 18.04.2024


Сынып: 5 «А,Б»

Қатысушылар саны: 12

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

5.2. Ақпаратты цифрлық тасмалдағыштар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

Цифрлық тасмалдағыш құралдары жайлы не білетінімізді жазамыз,жатқа айтамыз

Сабақтың мақсаты

  • Ақпараттың көлемін білу.

  • Тасмалдағыш құрылғылардың айырмашылықтарын ажыратып тексеру.

  • Тасмалдағыш құрылғыларды қолдану;

Бағалау критерийі

  • Цифрлық құрылғылардағы ақпаратты қалай сақтап тасмалдауды біледі.

  • Ақпарат тасмалдағыштардың айырмашылықтарын ажырата біледі.

  • Заманауи цифрлық тасмалдағыш құрылғыларды қолдана алады.


Ерекше білім беруді қажет ететін оқушылар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту

-Көруінде кемістігі бар балаларды алдынғы қатарға отырғызу және өз ойын жеткізуге жағдай жасау. Ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру

( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

Ойлау дағдыларының деңгейі

білу, түсіну, қолдану





Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақ-тың басы



5 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу, психологиялық жағымды ахуал туғызу.

«Жаңбыр» әдісі арқылы (сергіту және топқа біріктіру).


Оқушылар оқушылар жаңбырдың іс-әрекетін қатар тұрып арқаларына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және «Арман» тобы «Мақсат» тобы болып екі топқа бөлінеді.


Бұлыттың суретінен жасалған қиынды-лары

Өткен сабақты пысықтау

5 мин



















Сабақтың ортасы

10 мин

























































5минут













3 мин










«Миға шабуыл» әдісі

Тапсырма 1 «ZipGrade» әдісі арқылы оқушылармен тест тапсырамыз Бұл әдіс оқушылардың сыни ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамытады. «Есте сақтау» қабілеттерін дамытады.







Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Компьютер ақпаратты өңдеуде 0 немесе 1 цифрлармен жұмыс істейді. Компьютердің көмегімен берілетін ақпарат 0 немесе 1 тізбегінен тұрады. Мұндай ақпарат цифрлық ақпарат деп аталады.



« Миға шабуыл » әдісі

Тапсырма 2

Өткен тақырыптарды пысықтап берілген сұрақтарға жауабын табады.



Тапсырма 3 Топтық жұмыс

Сергіту сәті


  • 1 сұрақ. Автобуста 4 жолаушы бар. 1 аялдамадан 2 жолаушы мінді, 2-ші аялдамадан 1-еуі түсіп 3-еуі мінді, келесі аялдамадан 4-еуі мініп 2-еуі түсті, келесіден 3-еуі мініп 1-еуі түсті, сонан соң 5-еуі түсіп, 4-еуі мінді. Автобус неше аялдама жүрді?

  • 2 – сұрақ .Мұраттың он қойы бар. Тоғызынан басқасы өліп қалды. Қанша қойы қалды?

  • 3-сұрақ. Әдетте ай 30 немесе 31 сандарымен аяқталады. Қай айда 28 саны бар?

4-сұрақ Таяқты 12 бөлікке бөлу үшін, неше рет кесу керек?




Тест тапсыруға жауап парақ беріледі вариянтарды жауап парағына белгілейді.









Берілген сұрақтарды топпен бірігіп талқылайды. Бір- бірінің пікірін ескереді. Дұрыс жауапты бір оқушы айтады. Қалған топтарда өз жауаптарын айтады дұрыстығына көз жеткізеді.


ЕББҚ бар (көруінде кемістігі бар бала) оқушылармен еркін араласуға, ойын еркін білдіруге жағдай жасалады. Есту арқылы есте сақтау, пікір айту, зейінін шоғырландыру қабілеттері дамиды. Пікір айтқысы келсе ғана жауап береді. Мұғалім тарапынан талап етілмейді.




























ZipGrade жауап парағы

Көрсетілім







Стикерлер


Белсенді жауап берген оқушыларды мұғалім мадақтап отырады. «Ойың құнды», «Жарайсың!», «Керемет!»







Белсенді жауап берген оқушыларды мұғалім мадақтап отырады. «Ойың құнды», «Жарайсың!», «Керемет!»
































Видео


































7 мин


«Пікірлер базары» әдісі ( топпен жұмыс)






  • Оқушылар өз еркімен жауап береді

  • Жүйелік блок ішінде орналасатын құрылғыларды төмендегі жүйелі блок ішіне орналастырады ал жүйелік блок ішіне жатпайтын құрылғыларды сейфке салыңыз.



Өзара бағалау жүреді


3 мин

«Біліміңді шыңда!» әдісі






Әр дұрыс жауапқа 1 балдан қойып өзін-өзі бағалау жасайды.



Өзін-өзі бағалау



Сабақтың соңы




4 мин



Рефлексия




  1. «Басбармақ» басты мәселе. Бүгінгі

  2. сабақта ең құнды мәселе не болды?

  3. «Балалы үйрек» –бірлесу.

  4. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза еттім?

  5. «Ортан терек» ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

  6. «Шылдыр шүмек»

шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

5 «Кішкентай бөбек» көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?


Бағалау:


Оқушылар бірін-бірі бағалайды


Мұғалімнің қорытынды бағасы.




3 мин

Үй тапсырмасы



Ақпаратты цифрлық тасмалдағыштар


Үй тапсырмасы

103 бет



Дескриптор бойынша алған бағалары бойынша қорытындылаймын










































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.03.2025
239
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі