Компьютер конфигурациясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Компьютер конфигурациясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютер конфигурациясы 9 сынып қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы



Мектеп:

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:

30.09.2024

Сынып

9Б

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны :


Сабақ тақырыбы

Компьютер конфигурациясы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


9.1.1.1 мақсатына байланысты компьютердің конфигурациясын таңдау

Сабақ мақсаттары

  • Мақсатына қарай компьютердің конфигурациясын таңдауды біледі;

  • Компьютердің ішкі және сыртқы құрылғыларының сипаттамасын түсінеді;

  • Компьютер конфигурациясының атқару қызметтерін анықтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин







Үй тапсырмасы

5 мин


Сәлемдесу

Оқушыларды электронды журнал бойынша түгендеу.

«Сені көргеніме қуаныштымын...!» әдісі

Оқушылар өздерінің қасында отырған оқушының жақсы жақтарын айту.

Рандомус платформасы арқылы 3 топқа бөлу



Өткен тақырып бойынша кроссворд шешу.

Флейм

Флуд

Смайлдар

Форум

Чат


«Миға шабуыл» әдісі

Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу.


Бағыттаушы сұрақтар:

Компьютердің конфигурациясы дегеніміз не?


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.


Сәлемдеседі

Әр бала қасындағы оқушының жақсы жақтарын айтады.



Топқа бөлінеді




Оқушылар сұрақтарға жауап іздеп,кроссвордты шешеді.



Дескриптор:

Желідегі ұғымдар атауын таңдайды –1 б.

Этикен ережелерін біледі -1б






Оқушылар ойларын айтады

«Сызғыш»

өзін –өзі бағалау

ҚБ: фигуралар







ФБ – 2 балл



Kundelik.kz

Слайд 1




https://randomus.ru/split


http://puzzlecup.com/?guess=3D65C2B26FDB1D55





Слайд 2

????







Сабақтың ортасы

4 мин














10 мин











15 мин










«Инсерт» әдісі

Оқу және жазба арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту әдісі, мәтінмен, жаңа ақпаратпен жұмыс жасағанда қолданылады.

Оқушылар тақырыпты арнайы белгішелермен белгілеп оқиды:

V — Мен бұл ақпаратты білемін;
+ —
бұл мен үшін жаңа ақпарат;
- —
Мен басқаша ойладым, бұл менің білгеніме қарама-қайшы;
? —
Мен мұны түсінбедім, бізге нақтылау түсіндірулер қажет.


v

+

-

?






Мұғалім түсінбегенін, қосымша түсіндіреді.



1-тапсырма

Топпен жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс).


1 топ:

Компьютер конфигурациясы және оны таңдау

2 топ

Компьютердің ішкі құрылғылары

3 топ

Компьютердің сыртқы құрылғылары


2 тапсырма


Жеке жұмыс.

Кестені толтыр.


Компьютер құрылғыларының атауы

Атқару қызметі






Оқушылар тақырыпты арнайы белгішелермен белгілеп оқып,кестені толтырып, анықтамаларды жазып алады













Оқушылар тапсырманы топпен бірігіп орындайды, талдап,

түсіндіреді.

Дескриптор:

Компьютер конфигурациясын таңдауды біледі – 1б

Компьютердің ішкі құрылғыларын атап,көрсете алады- 1б

Компьютердің сыртқы құрылғылары жайлы түсіндіреді- 1 балл






Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды

Дескриптор:

Компьютер құрылғарының атауын жазады -1 б

Құрылғылардың атқару қызметін анықтайды -1б

Кестені толтырады -1 б





















ҚБ: фигуралар

ФБ: 3 балл













ҚБ: фигуралар


ФБ:

3 балл


Оқулық

Инсерт кестесі

Слайд 3



















Оқулық

дәптер












Компьютер

Оқулық үлестірме материал



Соңы

8 мин



«Ретке келтір » тапсырмасымен сабақты бекіту


Оқушы рефлексиясы

«Бағамдау нысанын» толтыру

Аты-жөні: ________________
1. Бүгінгі сабақта Сізге бәрінен де не ұнады?
2. Бүгінгі сабақта Сіз түсінбеген мәселелер болды ма?
3. Өзіңіздің қосатын ой-пікіріңіз бар ма?


Бағалау.

Үйге тапсырма: Оқулық 26 бет, үй тапсырмасы,зерттеу жүргіз

Берілген сөйлемдерді ретке келтіріп,анықтамасын оқиды






Оқушылар сабаққа кері байланыс береді







Үй тапсырмасын жазып алады.












Дескриптор балдарын жинақтап,журналға қояды

https://learningapps.org/display?v=pr0dq4nzk24




Үлестірме қағаз









































«Бағамдау нысаны»

Аты-жөні: ________________
1. Бүгінгі сабақта Сізге бәрінен де не ұнады?



2. Бүгінгі сабақта Сіз түсінбеген мәселелер болды

ма?


3. Өзіңіздің қосатын ой-пікіріңіз бар ма?

«Бағамдау нысаны»

Аты-жөні: ________________
1. Бүгінгі сабақта Сізге бәрінен де не ұнады?



2. Бүгінгі сабақта Сіз түсінбеген мәселелер болды

ма?


3. Өзіңіздің қосатын ой-пікіріңіз бар ма?



«Бағамдау нысаны»

Аты-жөні: ________________
1. Бүгінгі сабақта Сізге бәрінен де не ұнады?



2. Бүгінгі сабақта Сіз түсінбеген мәселелер болды

ма?


3. Өзіңіздің қосатын ой-пікіріңіз бар ма?

«Бағамдау нысаны»

Аты-жөні: ________________
1. Бүгінгі сабақта Сізге бәрінен де не ұнады?



2. Бүгінгі сабақта Сіз түсінбеген мәселелер болды

ма?


3. Өзіңіздің қосатын ой-пікіріңіз бар ма?

«Бағамдау нысаны»

Аты-жөні: ________________
1. Бүгінгі сабақта Сізге бәрінен де не ұнады?



2. Бүгінгі сабақта Сіз түсінбеген мәселелер болды

ма?


3. Өзіңіздің қосатын ой-пікіріңіз бар ма?

«Бағамдау нысаны»

Аты-жөні: ________________
1. Бүгінгі сабақта Сізге бәрінен де не ұнады?



2. Бүгінгі сабақта Сіз түсінбеген мәселелер болды

ма?


3. Өзіңіздің қосатын ой-пікіріңіз бар ма?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.00.2024
316
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі