Материалдар / Компьютер пайдаланудың кері аспектілері 8-сынып ҚМЖ

Компьютер пайдаланудың кері аспектілері 8-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға ҚМЖ жазуда
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
6732
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Денсаулық және қауіпсіздікМектеп: Х. А. Яссауи атындағы ЖОМ
Күні: 11.10.2018жМұғалімнің аты-жөні: Г. Абутаирова
Сынып: 8 А,Б,В,ГҚатысушылар саны: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы:Компьютер пайдаланудың кері аспектілері
Осы сабақта жетуге тиіс оқытудың мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме)8.4.1.1 -адам ағзасына түрлі электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану тәсілдерін тиімді қолдану
Сабақ мақсаты
  • Адам ағзасына электронды құрылғының әсерін сараптамалау
  • Компьютерді пайдалануда негативті аспектілерден қорғаудың әртүрлі әдістерін ұсыну
  • Бағалау критерийлері
  • Әр түрлі электронды құрылғының және оның адам ағзасына әсерлерін сипаттайды
  • Электронды құрылғымен жұмыс кезінде қорғанудың әртүрлі әдістерін ұсынады
  • Тілдік мақсаттарОқушылар...Компьютердің негативті аспектілерін сипаттау кезінде сәйкес терминологияны қолдана алады.

    Пәндік лексика мен терминология:Радиация, электрмагниттік уыттылық, зияндылық

    Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері: Компьютерді пайдалануда .... әкелетін негативті ықпалдардың бірі .... болып табылады.Кеселді ықпалдардың азаюы үшін пайдаланушылар ..... жасай алады
    Құндылықтарды дарытуСыйластық, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылыққа баулу, сонымен бірге ашықтық оқушылардың топтық жұмысын ұйымдастыру арқылы жүзеге асады; көпшіл тұлға ретінде шығармашылықпен және сыни ойлауға бейім, ұжымда жұмыс істеуге дайын және көпшілік алдында жұмыстың нәтижесін көрсете алатындай тұлғаны дамыту.
    Пәнаралық байланысБиология, физика және математика (денсаулық және қауіпсіздік), дене тәрбиесі (денсаулық сақтау технологиясы); тіл (диалог кезінде дәлел ретінде келтірілген пайдалы сөз тіркестері; жазба және сөйлеу мәдениеті; тіл стилистикасы).
    Бастапқы білімКомпьютерлік құрылғылармен жұмыс кезінде эргономика; процессор мен қатты дискінің орны (5 сынып); бағдарламалық қамтамасыз ету түрлері – веб-браузерлер (5 сынып).
    Сабақ барысы
    Жоспарланған сабақ кезеңдеріСабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақ басы0-3 мин
  • Миға шабуыл
  • Оқушыларға «сөздер бұлты» көрсетіледі және сабақтың түйінді терминдерінің біреуін анықтауға ұсыныс жасалады. Қорытындысында сабақтың тақырыбы анықталып, мақсаты қойылады.
    Сабақ презентациясы

    Сабақтың ортасы4-20 мин
  • Бейнекөріністі қарау (5 мин)


  • Оқушылар келесі сұрақ төңірегінде ойланады: Электронды құрылғыларды қолдануда кездесетін кері әсерлерді қандай?


  • Егер оқушылар жауап беруде қиналатын болса, бірнеше суреттерді пайдалану, мысалы:
  • Шулылық - басқалар үшін шуды туғызуы мүмкін мобильдік телефонды музыка аппараты ретінде қолданудағы шуыл; компьютер желдеткіші; құлаққапты қолданатын пайдаланушы
  • Электромагниттік сәулелену – жас адамның қолдануындағы мобильдік телефон
  • Улылық – ескі компьютерлер қоқысы


  • Оқушылар суреттерге түсініктеме және бейне фрагменттерге қатысты пікірлерін білдіруі үшін, оларды дөңгелете отырғызып, әр оқушыға 30 секундтан уақыт беріледі.
  • Бейне фрагменттерді талқылау барысында келесі сұрақтарға жауап беріңдер:
  • Шуыл құлаққа қалайша зиянын тигізуі мүмкін?
  • Телефондар және компьютер экрандары радиациялық сәулелендіре ме?
  • Компьютерлер улы және ауыр элементтерді құралған – соған сай өндірісте қандай проблема болуы мүмкін, қайта өңдеуді қалайша іске асыруға болады?


  • Берілген жаттығулар жанама құбылыстарды белгілеу үшін бағытталады
    Бейнефрагменттердің көрсетіліміСабақ презентациясы





    21-38 мин5. Оқушылар 5 топқа бөлініп олар қойылым дайындайдыОйлау экспериментіҮлестірмелерде қойылымды әзірлеу
  • Балалар ескі компьютерді пайдаланады
  • Өзге достарында бар қазіргі мобильді телефонды сатып бергісі келген ата-ана
  • Автобуста мобильді телефонда дауысы қатты музыканы тыңдаған жас адаммен қатар отырған егде адам
  • Қатты дауысты музыканы тыңдағаннан естуі төмендеген адам
  • Қуат көзі жиі отырып қалатын ұялы телефон


  • Жағдаят көрсетулі барысында бір-біріне сұрақ қоя отырып, жұптық жұмысты ұйымдастыру. Сұрақтар Не, Қалай, Неліктен (қайдан, қашан, және кім дегеннен емес) сөздерінен басталуы қажет:
  • Олардың қиындықтары қандай? Неліктен бұл көрініс проблема болып табылады? Қалайша оларға зиян келуде?
  • Көмектесу үшін не істеу керек? Неліктен ұсынылған іс-әрекет зиянды? Бұл жағдайда қалай көмектесуге болады?
  • Оларға қандай өзіндік кеңес берер едің?
  • Таратпа материал № 1

    Сабақ презентациясы

    Сабақ соңы39-40 мин6. Сабақ рефлексиясы: сабақты қорытындылау.2 жұлдыз 1 тілекСабақ презентациясы

    Саралауқандай түрде Сіз көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті деген оқушыларға Қандай Тапсырмаларды жоспарлайсыз?Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау
    Топтық жұмыс барысында оқушылардың қосымша қолдауы. Жақсы қабілеттілер қызықты болып/ басқалаға күрделілеу болып көрінген өз шешімдерінің аспектілерін көрсете алады. Саралаудың түйінді қағидасы тереңдеу.Сұрақтарға жауап және жауаптар көрінісі. Басты тапсырмаларды орындаған кезде сұрақтарды пайдалану.Оқушылардың тапсырмаларды орындағандағы нәтижелерін/жетістіктерін түсіну үшін шолу сұрақтарын пайдалану. Жеке жұмыс нәтижелеріне қалыптастырушы бағалауды пайдалану..Компьютерлік техникамен жұмыс кезінде кейбір қауіпсіздік техникасы ережесін еске түсіру, мысалы, экранды, клавиатураны, тінтуірді орнатқан кезде қозғалыс қаупін туғызатын сымдардан сақтанып абай болу. Эргономика мен еңбек қорғау талаптарын қадағалау. Минуттік сергіту жүргізу.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ