Сабақтың
басы
10
минут
|
І.Ұйымдастыру
бөлімі
-сәлемдесу
-
түгендеу
- сабаққа назарын
аудару
- cурет қиындылары
арқылы 3 топқа бөлу
ІІ. Өткен тақырыпты
бекіту
«Lumio» платформасы арқылы тест
сұрақтарына жауап береді

|
Оқушылар мұғаліммен
амандасып, сабаққа кіріседі
-
Планшет
тобы
-
Ноутбук
тобы
-
Телефон
тобы
Суреттерді құрастыра
отырып топқа бөлінеді
Сұрақтарға жауап
береді
|
Мұғалімнің
бағалауы:
Жарайсыздар!
Керемет
Дескриптор
|
Балл
|
Құрылғылардың атауын
анықтайды
|
1
б
|
ЭЕМ буынының элементтерін
сәйкестендіреді
|
1
б
|
|
Слайд
Қима
қағаздар
https://www.lumioclass.com/link/625085
Платформа
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Жаңа материалды
игеру
«Компьютер қалай
жұмыс істейді»
Сабақтың мақсаты мен
бүгінгі сабақтың табыс критерийімен
таныстырамын.
«Оқып ал»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар оқулықтағы
тақырыпты өздері оқып, түсініп
талқылайды
«Суреттер
сөйлейді» әдісі
-Компьютердің
негізгі және қосымша құралдарын ажыратып айта аласыз
ба?
-Құрылғының
қызметтерін айтып көріңіз?
-Компьютер негізгі
құрылғыларының бір-бірімен өзара әрекеттесуін
түсіндіріңіз
Сергіту
сәті

|
Бүгінгі күннің жадын
жазып, тақырыпты жазып
алады.

Тақырыпты оқып
танысады және топпен талқылап, мұғалімге
жеткізеді.
1 топ- Енгізу
құрылғылары
2 топ- Шығару
құрылғылары
3 топ- Ішкі және
сыртқы жады
№1
тапсырма
Топтық
жұмыс
Жүйелік блокта
орналасқан ішкі құрылғылардың орналасуына қарап (4 сурет) олардың
атауларын анықтаңдар. Осы деректерді пайдаланып, 2- кестені
толтырыңдар
№
|
Құрылғы
атауы
|
Қызметі
|
Қай сыртқы портпен
байланысады
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№2
тапсырма
Жеке
жұмыс
Анаграмма
(жасырылған сөздерді тауып, кез-келген 2 құрылғылардың қызметін
дәптеріңе жаз
Ноутбуктен
qazmath.net платформасымен
жұмыс

Тапсырма.
-
Анаграммадан
жасырылған сөзді табыңыз
-
Кез-келген екі
құрылғының қызметін дәптеріңе
жазыңыз
-
Осының ішінен
байланыстырушы порттарды теріп дәптеріңізге
жазыңыз
Сергіту сәтін
жасайды
|
/Қолпаштау,
мадақтау\
« Екі жұлдыз, бір
тілек» әдісі арқылы топтық жұмысты
бағалау
Дескриптор:
|
Балл
|
Ішкі құрылғылардың атауларын
анықтайды
|
1
б
|
Құрылғылардың қызметін
ажыратады
|
1
б
|
Құрылғының қай портпен
байланысқанын табады
|
1
б
|
Дескриптор
|
Балл
|
Жасырылған сөздерді
табады
|
1
б
|
Кез-келген екі құрылғының
қызметін жазады
|
1
б
|
Порттарды теріп
жазады
|
1
б
|
|
Сурет
Слайд
Оқулық
Ресурстар
Ресурс
Оқулық
Сурет
қиындылары
Флипчарт
https://qazmath.net/nis-catalog/fillword/
|
Сабақтың
соңы
10
минут
|
Бекіту
«Wordwall» платформасындағы «Фортуна»
сұрақтар(қима қағаздар
тарату)
1.ДК қандай
құрылғылардан тұрады?
2.Жүйелік блоктың
қызметі қандай?
3.Компьютер порттары
не үшін қолданылады?
4.Процессор не үшін
керек деп ойлайсыз?

Үйге
тапсырма
Оқулықтағы 31
беттегі сызбаны толтыру
Қорытынды
«Данышпан үкі» кері
байланысы
Бағалау
Дескриптор балдары
мен сабаққа қатысын ескере отырып мұғалім қорытынды бағалау
жүргізеді
|
Оқушылар платформа
арқылы сұрақтарға жауап
береді
Үй тапсырмасы
дәптерге жазып алады

Рефлексия
|
Дескриптор:
|
Балл
|
3-4 сұраққа толық әрі дұрыс
жауап берді
|
1
б
|
1-2 сұраққа жақсы жауап
берді
|
1
б
|
|
https://wordwall.net/resource/39097595
Оқулық
Слайд
Бағалау
парақтары
|