Компьютер құнын есептеу. 9 сынып

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Компьютер құнын есептеу. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютердің конфигурациясын әр түрлі тапсырмаларға (оқу, ойын, жұмыс, дизайн)сәйкестендіруді үйрену; * Электрондық кестелерде экономикалық модель құруды меңгеру (Excel / Google Sheets); * Формулаларды қолдана отырып, компьютерді құрастырудың жалпы құнын есептеңіз
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Компьютер құнын есептеу.

Бөлім:

Компьютер таңдаймыз

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

 Көшек Перизат Ерсайынқы


Күні:

 23.10.2025 ж

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Компьютер құнын есептеу.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.1.1 мақсатына байланысты компьютердің конфигурациясын таңдау

9.1.2.1 пайдаланушының қажеттілігіне қарай бағдарламалық жасақтаманы таңдау

9.3.1.1 процесс моделдерін (физикалық, биологиялық, экономикалық) электрондық кестеде әзірлеу және зерттеу

Сабақтың мақсаты

Компьютердің конфигурациясын әр түрлі тапсырмаларға (оқу, ойын, жұмыс, дизайн)сәйкестендіруді үйрену;

* Электрондық кестелерде экономикалық модель құруды меңгеру (Excel / Google Sheets);

* Формулаларды қолдана отырып, компьютерді құрастырудың жалпы құнын есептеңіз

Құндылықтарды дарыту

Патриотизм мен тәуелсіздік құндылықтары компьютерлік конфигурацияны дербес таңдау, шығындарды талдау және цифрлық технологияларды ұтымды пайдалану туралы хабардар болу арқылы қалыптасады. Зияткерлік еңбек пен экономикалық ойлауға деген құрмет қалыптасады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

Мотивациялық сұрақ: "Неліктен екі компьютердің құны әртүрлі болуы мүмкін?»

"Арман компьютері" тренингі-әркім өзінің идеалды компьютерінің бір сипаттамасын атайды.

Миға шабуыл.

- Компьютердің құрамына қандай негізгі құрылғылар кіреді?

- ДК бағасына не әсер етеді?

- Экономикалық модель дегеніміз не?



Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады





Сұрақтарға жауап береді











Ауызша бағалау






Интербелсенді тақта









Тапсырма chat GPT көмегімен жасалады


Сабақтың ортасы


Жаңа материалды зерттеу.

Компьютер конфигурациясы, экономикалық модель, кестелік процессор туралы түсініктерге анықтама береді.

Шығындарды есептеу кестесінің мысалын көрсету (процессор, жад, графикалық карта, монитор, жиынтық).

Жұптық жұмыс "Конфигурацияны таңдау"

Жұптар компьютердің қызметі бойынша карталарды алады (кеңсе, ойын, оқу, дизайн). Компоненттерді таңдап, таңдауды негіздеу керек.

Сергіту сәті

Жеке жұмыс


Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды, конспект жазады, сұрақтар қояды


Жұпта жұмыс жасайды:

компоненттерді таңдайды, таңдауды түсіндіреді.


Көз жаттығуларын орындайды




Жұмыс парағы бойынша жұмыс:

- сәйкестікті белгілейді







- модельдердің түрлерін анықтайды




- БЖ түрін анықтайды






ЖИ көмегімен жарнама жасайды



Тәжірибелік жұмысты орындайды

Бағалау критерийі:

- конфигурацияны мақсатына қарай таңдайды.

- тапсырмаға байланысты БЖ таңдайды.

Дескрипторлар:

- компоненттерді таңдайды

- таңдауды түсіндіреді

Бағалау:

Ауызша мадақтау





Бағалау критерийі:

- конфигурацияны мақсатына қарай таңдайды.

- процестердің модельдерін анықтаңыз

- электрондық кестеде экономикалық модель жасаңыз

Дескрипторлар:

- сәйкестікті орнатады

(1 ұпай)



- модельдердің түрлерін анықтайды

(1 ұпай)




- БЖ түрін анықтайды

(2 ұпай)





- ЖИ көмегімен жарнама жасайды (1 ұпай)








- 1-парақта кесте жасайды

(1 ұпай)

- 2- парақта кесте жасайды

(1 ұпай)

- 3- парақта кесте жасайды

(1 ұпай)

- 4- парақта кесте жасайды

(1 ұпай)

- құрылғылар құнын есептеу үшін СУММ формуласын қолданады

(1 ұпай)

ДК,

оқулық,

жұмыс парағы



























Жұмыс парағы, оқулық











Жасанды интеллект (ChatGPT/ Gemini/ YandexGPT/ Copilot)







Сабақтың соңы


Рефлексия.

Өз жұмыстарын бағалайды

Өзін-өзі бағалау


Интербелсенді тақта


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2025
70
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі