Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Oқушылармен сәлемдесу,
түгендеу
Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
«Көңілді
амандасу» тренингі
http:// flippity.net/ платформасы арқылы oқушыларды
шағын топқа біріктіру
«Ой
жинақтау» әдісі
(Өткен тақырып бойынша
тақырыпты еске түсіру, тақырыпты ашу)
Дескриптор:
-
HTML тілінің негізгі тегтерін
еске түсіреді.
-
Тегтердің сайт жасаудағы
негізгі қызметін біледі.
- Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы
мәлімет береді.
«Интерактивті дәріс» топтық
жұмыс
Мұғалім оқушыларға жаңа
тақырып бойынша сабақтың мәтінін 2 топқа арнап
береді.
1-топ: Деректер базасы туралы және
Denwer программалық жабдықтамасының қолданылуы туралы
айтады.
2-топ: PhpMyAdmin интерфейсінде база құрады,
түсіндіреді.
Практикалық
жұмыс
«Әрекетке берекет» жеке
жұмыс
1-топ:
Шәкәрім Құдайбердіұлының
шығармаларына деректер базасын құру
2-топ:
Шәкәрім әндерін орындаған
әншілердің деректер базасын жасау
Дескриптор:
-
PhpMyAdmin интерфейсімен жұмыс жасай
алады.
-
Denwer программасының қажеттілігін
біледі.
-
Деректер базасын басқару үшін
компьютердің жергілікті деректер базасын пайдалана
алады.
-
PhpMyAdmin интерфейсінде
деректер базасын
құрады.
Сергіту
жаттығуы
«Ой қозғау»
әдісі
Деректер базасы қандай
жиынтықтан құралады?
Деректер базасын басқару үшін
компьютердің жергілікті деректер базасын
пайдаланамыз
Деректер базасымен жұмыс
істеуге мүмкіндік беретін интерфейс
Windows ОЖ-сінде Интернетке
қосылмай-ақ компьютерде сайттарды жасау және жөндеу жұмыстарына
арналған программалық жабдық.
Сайттарды деректер базасымен
байланыстыру cайттағы деректердің орналасуын
жүйелейді;
Дескриптор:
-
PhpMyAdmin интерфейс батырмаларының
қызметтерін еске түсіреді
-
Деректер базасына қажетті
негізгі деректерді есте сақтайды
Мақсатқа қайта
оралу:
Деректер қорының негізгі қандай ұғымдары
бар?
Web-беттердің деректер базасымен байланысын орнату үшін
қандай әрекеттер жасаймыз?
|
Мұғаліммен сәлемдеседі,
бүгінгі сабаққа қатыспаған оқушылардың аты-жөнін
айтады
Оқушылар тақтада көрсетілген
сәлемдесу түрлерінің бірін таңдап мұғаліммен
сәлемдеседі.
Oқушылар 2 шағын топқа бірігіп
отырады.
https://learningapps.org/watch?v=pmh0vtbb324
Интербелсенді тақтадан көрсетілген интерактивті тапсырманы
топ мүшелері орындайды. Құпия суреттегі тұлға туралы
баяндайды.
Оқушылар топ ішінде бір-біріне
көмектесе отырып, жаңа сабақтың мағынасын түсінеді. Өздеріне
түсініксіз болған жағдайларға байланысты бір-біріне сұрақтар қоя
алады. Мұғалімнен қосымша сұрақтары болған жағдайда ғана көмек
сұрай алады.
(QR код сканерлеп жаңа сабақ
мәтінін көре алады)
Оқушылар Шәкәрім
Құдайбердіұлының шығармалары мен Шәкәрім әндерін өз бабында, иін
қандырып айтқан әншілер туралы ақпаратты еске түсіреді. Интернеттен
ақпарат іздейді
Оқушыларға дене және көз
жаттығуын жасайды
Оқушылар
Сlasstime платформасында
сілтеме арқылы немесе QR кодты сканерлей отырып, сұрақтарға жауап
береді.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
|
«Google
Таблицы»
қосымшасын пайдаланып топ
мүшелері өз-өздерін бағалайды
Ы
«Google
Таблицы»
қосымшасын пайдаланып топ
мүшелері өз-өздерін бағалайды
«Google
Таблицы»
қосымшасын пайдаланып топ
мүшелері өз-өздерін бағалайды
«Google
Таблицы»
қосымшасын пайдаланып топ
мүшелері өз-өздерін бағалайды
«Google
Таблицы»
қосымшасын пайдаланып топ
мүшелері өз-өздерін бағалайды
|
kundelik.kz
http:// flippity.net
/
Информатика
10-сынып
оқулығы
phpMyAdmin интерфейсі
https://www.youtube.com/
https://www.classtime.com/code/E6YQ2P
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
Үйге
тапсырма:
Қазақстанның қалалары мен
тұрғындар саны жайлы деректер базасын
құрыңдар.
Бағалау:
Google
Таблицы»
қосымшасын пайдаланып бағалау
парағын тексеру. Әр оқушының жинаған ұпайларын kundelik.kz-ке
қою
|
Оқушыларға бәрі түсінікті
болса жасыл батырманы, сұрағы болса сары, сабақта қиналса қызыл
батырманы басады.
|
«Google
Таблицы»
қосымшасын пайдаланып топ
мүшелері өз-өздерін бағалайды
|
Рефлексия үшін арнайы жасалған
презентация слайды
kundelik.kz
|