Айы күні
жылы
|
Сабақ: информатика
Мектеп
|
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ тақырыбы The theme
(topic):
|
Компьютерді пайдаланудың кері аспектілері
Correct ways of using a
computer
|
Оқу мақсаттары Learning
objectives
|
8.4.1.1 адам ағзасына түрлі
электронды құрылғылардың әсері туралы мысал келтіру және қорғану
тәсілдерін тиімді қолдану
|
Сабақ мақсаттары Lesson
objectives:
|
|
Бағалау критерийлері
Expectedresults:
|
Әртүрлі электрондық
құрылғылардың адам ағзасына әсерін біледі Қорғау әдістерін қалай
тиімді пайдалану керектігін біледі; Адам ағзасына әртүрлі
қатерлердің жұмыс принципін олардан қорғану қағидасын түсінеді;
Әртүрлі электрондық құрылғылардың әсерінен қорғану әдістерін тиімді
қолданады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Бөлім бойынша лексика және
терминология
harmful - зиянды –
вредный
electronic devices -
электрондық құрылғылар - электронные
устройства
screen - экран -
экран
to protect - қорғау -
защищиать
posture - қалып -
поза
addiction - әдеттену -
прывыкание
headphones - құлаққап -
наушники
inapproprite - үйлесімсіз -
неприличный
disinformation - жалған
ақпарат - дезинформация
attention - внимание -
назар
|
Құндылықтарға баулу
|
✓ Өзара түсіністік, өзара
құрмет, академиялық адалдық;
✓ Топта бірлесіп, жұппен жұмыс
жасау, бірін-бірі оқыту, көмек көрсету, түсіндіру, талқылау, өзін
және өзгені әділ бағалау.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Ағылшын
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Дербес компьютер, интербелсенді тақта, слайдтар,
интернет желісі.
|
Тақырып бойынша алдынғы білім
|
Компьютерлік
желілер
|
Дифференциалдау
|
Барлық оқушылар: Әртүрлі электрондық
құрылғылардың адам ағзасына әсерін біледі; Қорғау әдістерін қалай
тиімді пайдалану керектігін біледі.
|
Оқушылардың көпшілігі: Адам ағзасына әртүрлі
қатерлердің жұмыс принципін олардан қорғану қағидасын
түсінеді.
|
Кейбір оқушылар: әртүрлі электрондық
құрылғылардың әсерінен қорғану әдістерін тиімді
қолданады.
|
|
Уақыт
|
Мұғалім іс-әрекеті
|
Оқушы іс-әрекеті
|
Бағалау критерийлері
|
Ресурс
|
Introduction part
(Сабаққа кіріспе бөлімі)
|
3
мин
|
Оқушылармен сәлемдесу Алдыңғы тақырып бойынша
негізгі білімді тексеру.
|
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі. Алыңғы тақырып
бойынша жауап беріп, түсінбеген сұрақтарын
сұрайды.
|
Жауап берген оқушылар
бағаланады
|
|
8
мин
|
«Миға шабуыл»
әдісі “What is the advantages and
disadvantages of using electronic device?” 2.
ынталандыру сұрағы арқылы сабақты бастау.
|
Оқушылар өз ойларын еркін жеткізе білулері керек.
Оқу-шылар топқа бөлініп өзара тақырыпты ашуға тырысады. Оқушылар
алған білімдерін дәптерлеріне түсіреді.
|
|
Слайд 2
|
1 мин
|
Оқушыларды сабақ мақсатарымен
таңыстыру
|
Сабақ мақсатымен танысады
|
|
Слайд 3
|
Vocabulary &
terminology part (Лексика мен терминология бөлімі)
|
7 мин
|
Оқушыларға жаңа
тақырыптың лексика және терминологиялық
сөздерінің ағылшын тілінде жазылуы мен аудармасын
түсіндіру.
|
Оқушылар жаңа терминдік сөздерді меңгеру
мақсатында жаттығуды орындайды. Оқушылар жаттығуды топпен немесе
жұппен орындай алады.
|
1.
Термин сөздердің көбісін жатқа біледі
2. Термин сөздердің барлығын
жатқа біледі
|
Слайд4
|
Explanation part (Негізгі
бөлімі)
|
10 мин
|
Электромагниттік сәулелердің
адам ағзасына әсері туралы түсіндіру.
Оқушыларға https://youtu.be/_D0EKTc1WHk
сайтынан видеоролик
көрсету
|
Оқушылар видеоролик арқылы
сабақты түсінеді. Нәтижесінде барлық оқушылар жаңа тақырыптың
барлық тұжырымдамалары-ның толық жиынтығына
ие.
|
Адам ағзасына негативті әсер
ететін әртүрлі электрондық құрылғыларды анықтайды және олардан
қорғау әдістерін тиімді пайдаланады, мысалдар келтіреді ● Теріс
әсердің түрлерін біледі
● Қорғану әдістерін біледі
|
Practice part (Практиқалық
бөлімі)
|
8 мин
|
Күнделікті пайдаланып жүрген
қолданыстағы электр құрылығыларының ішінен 3 құрылғыны
таңдап,олардың адам ағзасына кері
әсеріне талдау жасау
|
Адам ағзасына негативті әсер ететін
күнделікті
қолданыстағы электрондық құрылғыларды
таңдайды
және олардан қорғану
әдістеріне
тиімді мысалдар келтіреді
|
Оқушылар бір- бірінің тапсырмаларын бағалайды. Бағалау критерилері: 1.
Электромагниттік сәулелену, шу, уыттылық сияқты теріс әсердің
түрлері қабылданады 2. Жоғарыда аталған зиянды әсерлерден адам
ағзасын қорғау әдістері (ұялы телефон және т.б.)
|
Conclusion part
(Қорытындылау бөлімі)
|
3 мин
|
Рефлексия Сабақтың соңында келесі сұрақтар
қойылады: - Сіз не үйрендіңіз? - Сіз тағы не туралы білгіңіз
келеді?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
|
|
|
Үй жұмысы Тұрмыстық электр құрылғыларын қауіпсіз
пайдалану туралы презентация жасайды.
|
|
|
|