Компьютерді пайдаланудың теріс аспектілері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Компьютерді пайдаланудың теріс аспектілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Электрондық кестеде деректердің әр түрлі типтерін қолдану; кестелерге деректерді автоматты түрде еңгізу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігі

40 орта мектеп

Қысқа мерзімді жоспары

Сабақтың тақырыбы: «Деректер типтері»

Бөлім

3-бөлім. Электронды кесте арқылы есеп шығару

Педагогтың аты-жөні

Ильясова Ботакоз Орынбасаровна

Күні 20.11.2023ж


Сынып 7А

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Деректер типтері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.2.5 электрондық кестеде деректердің әртүрлі түрлерін қолдану.

Сабақтың мақсаты:

электрондық кестеде деректердің әр түрлі типтерін қолдану; кестелерге деректерді автоматты түрде еңгізу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі




3 мин














3 мин

1.Оқушылармен амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру, түгендеу.


Топқа «Асықтар» әдісі арқылы бөліну.


2. Алдынғы білімге шолу.

«Ашық сұрақтар» әдісі



3. «Кім жылдам?» әдісі арқылы жаңа тақырыпты және мақсатты ашады.


Құндылық - Талап құндылығы:

- Сыни және креативті ойлау;

- Жеке және командамен жұмыс істей білу;

1.Білім алушылар мұғаліммен амандасады, топқа бөлінеді.




2.Сұрақтарға жауап береді.












3. Тақырыпты және мақсатты өздері анықтайды, дәптерге жазады.




Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығынынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б


Оқулық «Информатика» 7с. Қадырқулов Р.А. Нұрахметова Г.К.


Кескін қағаз



флипчарт

Сабақтың ортасы




15 мин


Білу






Жаңа тақырыпта игеру.


«ИНСЕРТ» әдісі. Топтық жұмыс.

Берілген мәтінді «түртіп алу» арқылы, танысып шығу.


«V» — «Білемін»

«-» «Мен үшін түсініксіз»

«+» — «Мен үшін жаңа ақпарат»

«?» — «Мені таңғалдырады»


Топтық жұмыстың ережесімен таныстырады.


Мұғалім оқушыларға керы байланыс береді

Әр топ мәтінді мұқият оқып шығып, маңызды ақпараттарды түртіп алу әдісі арқылы саралайды.




Топтар бір біріне керы байланыс береді.

Бағалау критерийлері: электрондық кестеде деректер типін жіктейді; кестелерді автоматты

түрде толтырады.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану.


«Жарайсың, керемет», т.б


Оқулық «Информатика» 7 сынып Қадырқулов Р.А. Нұрахметова Г.К

65 бет


Кескін қағаз

флипчарт





5 мин





Түсіну






Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1 тапсырма. Жеке жұмыс.

А2:А13 ұяшықтар аралығын

автоматты толтыру маркерін пайдалана отырып, 1-ден 10-ға дейінгі сандармен толтыру. В2:В13 ұяшықтар аралығын қазақша жыл санау атауларын толтыру.


Shape1

Дескрпитор:

А2:А13 ұяшықтар аралығын автоматты толтыру маркерін пайдаланады, 1-ден 10-ға дейінгі сандармен толтырады. В2:В13 ұяшықтар аралығын қазақша жыл санау атауларын пернетақта арқылы толтырады.





Оқушылар А2:А13 ұяшықтар аралығын

автоматты толтыру маркерін пайдалана отырып, 1-ден 10-ға дейінгі сандармен толтырады; В2;В13 қазақша жыл санау атауларын пернетақта арқылы толтырады.





Бағалау балдары:

А бағанына 1,2,3 сандарын жазады

1

А2:А13 ұяшы-

ғын автоматты толтыру марке-рін пайдаланады

1

Сандык форматта 1-ден 12 дейінгі сандармен толтырады

1

В2 ұяшығына тақырып жазады

1

В2:В13 ұяшық-тар арасына қа-зақша жыл санау атауларын жазады

1


Жалпы: 5 балл.




Кескін қағаздар


флипчарт


ноутбук





7 мин


Қолдану






Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.


2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Жыл аттарына сәйкес келетін жылдарды С2:L13 ұяшықтарының арасын автотолтыру маркерін пайдаланып толтыру керек. Санау 1900 жылдан басталады.

Shape2

Дескрпитор:

С2:L13 ұяшықтарының арасын автотолтыру маркерін пайдаланады, жылдарды жазады; деректер типтерін ажыратады.

Ұстаз керы байланыс береді.


Білім алушылар С2:L13 ұяшықтарының арасын автотолтыру маркерін пайдаланады, жылдарды жазады; деректер типтерін ажыратады.







Бағалау балдары:


С2:L13 ұяшықтар арасын біріктіреді-

1

тақырыпты жазады

1

Жылдарды баған бойынша автотолтыру жасайды

1.

жылдарды жол бойынша автотолтыру жасайды

1

Деректердің типтерін ажыратады

1


Жалпы: 5 балл




Кескін қағаздар


флипчарт



ноутбук



Сабақтың соңы



2 мин



Бекіту










Бағалау

1 мин




1 мин







3 мин

Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

1. Шамалардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама не екен?-Деректер типі.

2. Деректердің негізгі үш типі қандай?-Сан, формула, мәтін.

3. Әртүрлі санды шамаларды жазуға арналған формат қалай аталады?-Сандық формат.

4. Тіркеу нөмірлері, поштаның индексі мен телефонның нөмірі қандай форматқа жатады?-Мәтіндік форматқа.

5. Кестені сандармен толтыруға, формулаларды автоматты қолдану мен есеп жүргізуге өте ыңғайлы функци?.-Автотолтыру функциясы.


Бағалау. «Қобыз» бағалау шкаласы әдісі.

Үйге тапсырма «Менің үлгерімім» атты жоба жасау. 1 тоқсан бойынша өз үлгерімдеріңіздің кестесін жасап, 2 тоқсанға жоспар жасау жобасы.


Рефлексия: «Білім ағашы»

- электрондық кестеде деректер типін жіктеу мен кестелерді автоматты түрде толтыруды білдім.

- деректер типін жіктеуді білдім, кестелерді автоматты түрде толтыруды толық білгім келеді / қиналамын/.

- электрондық кестеде деректер типін жіктеуді / автотолтыруды/ түсінбедім.

Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін леарнинг.апс қосымшасы арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді.

ЕБҚ оқушысына ұстаз көмектеседі




Сабақта жинаған балдарын бағалау шкаласы арқылы қорытындылайды.


Үйге тапсырма алады.




Бүгінгі сабақтың мақсатына сай құрастырылған рефлексия сұрақтарына жауап береді.



Oқушылaрды уәждік бaғaлaу «жaқcы»,

«өтe жaқcы» cөздeрімeн бaғaлaу











Тапсырманы талапқа сай орындаған оқушылар бағаланады.

1-10 балл Күнделік кз.қойылады.




https://learningapps.org/watch?v=p1t30f9zn23


Picture 3















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.01.2025
155
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі