«Компьютердің адам
өміріндегі маңызы»
Сыныптан тыс ашық тәрбие
сабақ
Пәні: Информатика
6
«а» сынып
Пән иесі: Ильясова Азима
Сайыс сабақтың тақырыбы:
«Компьютердің адам өміріндегі
маңызы »
Мақсаттары: 1. Информатика пәніне деген қызығушылықтарын, білімге
деген құштарлықтарын арттыру;
2. Оқушыларды өз бетімен ізденуге, білімін шығармашылық тұрғыдан
дамытуға, өз бетімен қорытынды жасауға үйрету, сөз байлығын, ойлау
қабілетін дамыту.
3. Оқушылардың мақсатқа жету барысында жауапкершіліктерін
жетілдіру, жетістіктерге жетуіне
тәрбиелеу.
1.Білімділік. Оқушылардың білімге деген
қызығушылығын арттыру, ынтасын арттыру, алған білімдерін шыңдап,
тексеру.
2. Дамытушылық. Ой-өрісін іс-жүзінде шыңдау, есте
сақтау, сөйлеу мәнерін, шығармашылық қабілеттерін
дамыту.
3. Тәрбиелік. Бір-бірімен достық, ынтымақтастықта
болуға, бір-бірін тыңдауға, сыйлауға
тәрбиелеу.
Көрнекілігі: интерактивті тақта,
слайд,
Сабақ түрі: сыныптан тыс ашық тәрбие
сабақ
1-топ
Компьютер
2-топ
Интернет
1-Таныстыру
Оқушылар топқа бөлініп, әр – топ өзін
таныстырады.
1-Топ
«Компьютер»
1.Пернетақта алдында
Дәу
манитор тұр қарап
Көп
шаруаны атқарар
Компьютер бұл ғажап
2.Керек емес қаламың
Жазуды да жазады
Карандашпен бояусыз
Суреттіде салады
3.Құтқарып ауыр
бинеттен
Техниканы уйреткен
Тіл
бітіріп сөйлеткен
Компьютерге мың
алғыс
Компьютер тобы біз
боламыз!.
2 –топ
«Интернет»
1.Жетпесіңе
жеткізген
Қызықты уақыт
өткізген
Бар
ғаламды сидырып
Білетіні көп бізден
Жаңалықтың жаршысы
Жұртты елең еткізген
Интернет тобы біз
боламыз!
2- Тапсырма «Сөздерді құрастыру» -деп
аталады.
1-топ Интернеттің зиян
жағы:
1.Интернетте отыру ұшын
бізге біріншіден компьютер керек
2.Әр күнін компьютер
алдында өткізу денсаулыққа зиян.
3.Ол сананы улауменен қатар
көздің көру қабілетін төмендетіп, жотасы
ауырады.
4.Адамның қыймыл
қозғалысына жане психологиясына әсер
етеді.
5.Семіздік жане нерв
ауыруларына шалдығады.
6.Адам сөйлеуден
қалады
7.Интернеттегі
әр-түрлі ойындар адамның санасын улап суидцидке де итермелеуі
мүмкін
2-топ
Интернеттің
пайдасы:
1.Алысты
жақындату6
2.Сана-сезімді жоғарылату.
3. Әлемде болып жатқан жаңалықтардан сол сәтте хабардар болу.
4. Халықтарға түрлі жолдармен көмек көрсету.
5. Интернет арқылы мәтінді, хабарламаны, құжаттарды, фото, аудио,
видео материалдарды жіберуге болады;
6. Бүкіл әлем жаңалықтарымен танысып
отыру.
7 «Maіl.Ru Инста.»,
«Facebook», «WhattsApp» желілері арқылы танысып араласуға
болады.
3-Тапсырма «Тапқыр болсаң тауып
көр» сөз жұмбақ
1.Компьютер
тобына
1.Әуез сазды
беретін
Олда керек
құрылғы
Дыбыс шықса
тосаттан
Бәрің соған бұрылдың (
колонка)
2.Бар нәрсеге
жеттік
Миы күшті
тетік
Ол арқылы
сөйлесіп
Шетелге де өтіп (
компьютер)
3.Әдетте үнсіз
тұрамын
Белгі берсең
ұғамын
Жазуы бар
қағаздың
Құралы боп шығамын (
Принтер)
4.Компьютердің
айнасы
Бағдарыңды
тыңдашы
Сурет көзін
көрсетіп
Тиер саған пайдасы (
Монитор)
5. Батырмасын
басасың
Қажетті файылды ашасың
(Тышқан)
2-Интернет
тобына
1.барлық сурет
мәтінді
Компьютерге
енгізген
Керек емес
жерінде
Компьютерден
өшірген (сканер)
2.Қоссаң сөйлеп
тынымсыз
Өшірсең тұрар ол үнсіз
(колонка)
3. Аяқсыз қолсыз десең
де
Бұйымым менің
іргемде
Тоқтан бауын шешем
де
Жетемін қыйыр түрлі елге
(Ноутбук)
4. Қалтамдағы
бұйыммен
Алыс – жақын
қыйырмен
Хабарласам шұғыл мен
(Телефон)
5.Жұртты өзіне
қаратқан
Ақпаратты сақтап таратқан (
флешка, диск)
4-Тапсырма
«Адасқан
әріптер»
1-Компьютер тобына
2-Информатика тобына
Ниматор – Манитор Просорцес
– Процессор
Комтерпью- Компьютер Ирусв
– Вирус
Ернетақтап- Пернетақта
Шынтақ - Тышқан
Лайф- Файл Репинтр -
Принтер
Кулкальторя- Калькулятор
Тезере - Терезе
Таусақ- Сақтау Тайб -
Байт
Иннеттер – Интернет Кафлеш
- Флешка
Микфонра - Микрафон Репне -
Перне
Канерс - Сканер Қатта -
Тақта
Ксид - Диск Армапогрм -
Программа
Ранкэ - Экран Мемдо -
Модем
5- Тапсырма «Ғажайып
сурет»
Бұл тапсырмада екі топқада
суреттер беріледі, сол суретті оқушылар өз топтарымен бірлесе
құрастыруы керек.
6-Тапсырма «Ойлан
тап»
1-Интернет
тобы:
1.Белгілі бір нәрсе
(адам,жануар ,зат, құбылыс т.б) туралы таңбалар мен сигналдар
түрінде ұсынылатын мәліметтер тоб?
(акпарат)
2.XVI-XVII ғасырда пайда
болған есептеуіш құрал? (Есепшот)
3.Өздігінен көбеюге
қабілетті программа? ( Вирус)
4.Ақпараттық процесстерді
жүзеге асыратын ғылым? (Информатика)
5.Дүниежүзлік компьютер
арасындағы байланыс желісі? (
Интернет)
6. Іс-әрекеттің рет-ретімен
орындалуы? (Алгоритм)
7.Алгоритмнің бірнеше рет
қайталануын не деп атаймыз? ( Циклдік
)
8.Ақпараттың ең кішкене
өлшем бірлігі? (Бит)
9.Компьютердің құрылғылары
нешеге бөлінеді? (2)
10.Адам ең көп ақпаратты
ненің көмегімен алады? (Есіту,көр)у
2-Компьютер
тобы:
1.Компьютердің миы деп қай
құрылғысын атаймыз? (
Жүйелі
блок)
2.Графикалық редакторды
табыңыз? (Paint)
3. Адам мен компьютер арасындығы қарым-қатынас қалай
аталады? ( Интерфеис)
4. Компьютер жанына қойылатын
өсімдік? ( Кактус)
5. Алгортим қай тілден шыққан?
(Латын)
6. Сандық кестелермен жұмыс істеуге арналған
бағдарлама? (Excel)
7. 1 Байт неше битке тең ?
(8)
8. Төменде берілген программалардың қайсысы графиктік
редактор? (Paint)
9. Ақпаратты өңдеуге арналған құрылғы? ( Жүйелі
блок)
10. Адам көзі мен монитор арасындағы ара қашықтық қанша
болуы керек? (60-70)
7- Тапсырма «Жеңімпаздарды
марапаттау»
Қорытынды, марапаттау.
Ал әділ қазылар алқасы сіздердің ойларыңызды білсек.
Информатика нық басып ғаламатта,
Ой бөлісіп заманды саралапты.
Қош болыңдар, қымбатты көрермендер,
Қайта айналып көріскенше
саламатта.
Бүгінгі кешіміз осыменен аяқталды! Баршаңызға
көп - көп рахмет!