Басы
3 мин
Үй
тапсырмасы
5 мин
|
1.Сәлемдесу
2.Оқушыларды электронды журнал бойынша
түгендеу.
3. «Менің саған тілерім...»
әдісі
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер
айтып, сабаққа көңілді қатысады.
Жеке
жұмыс.
Оқулық 11 бет, үй
тапсырмасы
1. Көлемі 8 бит болған хабар қабылданды.
Алынған деректен қанша
мөлшерде ақпарат құруға болады?
Дескриптор:
1.Ақпаратты өлшеудегі ықтималдық әдісін
біледі – 1 балл
2. Хартли формуласын қолданады –
1балл
3. Тапсырманың шығарылу жолын
түсіндіріп,көрсетеді – 1 балл
|
Сәлемдеседі
Бір
–біріне тілек айтды
Үй
тапсырмасын көрсетеді.
|
«Домбыра» бағалау
әдісі
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
ФБ:
3 балл
|
Kundelik.kz
Оқулық 11
бет
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
22 мин
|
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру.
Педагог слайд арқылы
түсіндіреді.
Дербес компьютер
– әмбебап техникалық жүйе. Оның
конфи-
гурациясын (негізгі конфигурациясы: жүйелік блок, монитор, пер-
нетақта) қажетінше өзгертуге болады. Жүйелік
блок – негізгі құ-
рылғы. Оның ішіндегі құрылғылар ішкі, ал сырттан қосылған
құрылғылар сыртқы құрылғылар деп аталады.
Жүйелік блоктың ішкі құрылғылары:
• аналық тақша;
• процессор немесе микропроцессор;
• жедел жад;
• қатқыл дискідегі деректер жинақтауыш;
• алмалы дискілермен жұмыс істеуге арналған дискжетек;
• СD және DVD дискжетектері;
• дыбыстық тақша;
• желілік тақша;
• енгізу-шығару порттары;
• қоректендіру блогы.

1-тапсырма
Жұппен жұмыс «Ойлан, жұптас,
пікірлес» әдісі. Оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін қағазға
түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын талқылайды,
пікірлеседі.
Компьютердің қосымша құрылғыларына талдау
жасаңдар.
Талдау барысында:
• компьютердің қосымша құрылғыларының атауларын анық-
таңдар;
• құрылғылардың қызметін, олардың қандай қосымша
тақшаларға жалғанатынын сипаттаңдар;
• бұлардан басқа тағы қандай құрылғылар бар екендігін
анықтаңдар.
Дескриптор:
-
Компьютердің қосымша құрылғыларын
анықтайды – 1 б
-
Қызметтерін сипаттайды -
1б
-
Жұппен талқылайды -
1 балл
2
тапсырма
Жеке жұмыс. Кесте
толтыру.
Процессордың ішкі
құрылғылары
|
Қызметі
|
Сипаттамасы
|
|
|
|
Дескриптор:
1.Процессордың ішкі
құрылғыларын біледі – 1 балл
2.Ішкі құрылғыларының қызметін
анықтайды -1балл
3.Функциялары мен
сипаттамаларына талдау жасайды – 2
балл
|
Мұғалімді тыңдайды.
Анықтамаларын дәптерге жазып
алады
Оқушылар берілген тапсырманы оқып шығып, жұппен
орындайды
Берілген тапсырманы дәптерде
орындайды
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде
орындайды
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
«
ФБ:
3
балл
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
ФБ:
4
балл
|
Оқулық
Слайд
1
Оқулық 17
бет
Оқулық 
Компьютер
Оқулық үлестірме
материал
|
Соңы
8 мин
|
«Сәйкестендіру» ойыны арқылы сабақты
бекіту

Сабақтың соңында оқушылар «Ноутбук» әдісі арқылы
кері байланыс жүргізеді:
Үйге тапсырма: Оқулық 18 бет, үй тапсырмасының № 2зерттеу
тақырыбы
|
Сұрақтарға жауап береді
Кері байланыс береді
|
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы!»
«Талпын!»
Өзін-өзі бағалау
|
https://wordwall.net/ru/resource/77998500

|