Пәні:
Информатика
Сыныбы:
9
Күні:
Мұғалімі: Байсеркеева
Ж.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Компьютердің
конфигурациясы
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаты
|
9.1.1.1 мақсатына байланысты
компьютердің конфигурациясын таңдау;
8.1.1.1 процессордың
функцияларын және оның негізгі сипаттамаларын қарапайым деңгейде
түсіндіру.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Компьютердің негізгі
құрылғыларын біледі;
Оқушылардың басым
көпшілігі:
Процессорды негізгі
параметрлері бойынша ажырата біледі;
Кейбір
оқушылар:
Мақсатына байланысты
компьютердің конфигурацияларын таңдай
алады.
|
Бағалау критерийі
|
-
Компьютердің негізгі
құрылғыларын біледі;
-
Процессорды негізгі
параметрлері бойынша ажырата біледі;
-
Мақсатына байланысты
компьютердің конфигурацияларын таңдай
алады.
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәндік лексика және
терминология:
Конфигурация
Базалық
конфигурация
Теңгерілген
конфигурация
Оңтайлылық
|
Құндылықтарға
баулу
|
Құрмет: топта бірлесіп жұмыс істеу
арқылы бір-бірін құрметтеуге үйренеді;
Еңбек пен
шығармашылық: өз беттерінше жұмыс істей
отырып еңбексүйгіштікке үйренеді. Ұлттық құндылықтарды құрметтеуге
үйренеді.
Ашықтық: өзін-өзі бағалауда, бір-бірін
бағалауда ойларын ашық жеткізе білуге
дағдаланады.
|
Пəнаралық
байланыс
|
Орыс тілі, ағылшын
тілі.
|
Алдыңғы
білім
|
Компьютердің құрылғыларын
біледі.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың жоспарлан
ған кезеңдері
|
Сабақта жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3 мин
5 мин
6 мин
|
Ұйымдастыру.
Топтастыру.Жағымды ахуал
тудыру.
-
Жеке
жұмыс. Өткенді
қайталау.
«Ақпаратпен жұмыс жасау»
тарауы бойынша берілген тапсырманы әр топтан оқушылар кезекпен
тақтаға шығып Learningapps.com бағдарламасынан дұрыс жауаптарды
сәйкестендіреді.
Тапсырма
№1:
-
Анықтылық
қасиеті-
Ақпаратта бұрмаланған, жалған
мәліметтің болмауы.
-
Өзектілік
қасиеті-
Ақпараттың қасиеті берілген
ақпараттың уақыттылығы мен мәнділігімен
сипатталады.
-Аккаунт-
Құжаттармен бірлесіп жұмыс
жасау үшін ... керек.
-Желілік
этикет-
Интернет қоғамдастықтың
дәстүрлері мен мәдениетін білдіреді.
-
Электронды
пошта-
Хат тақырыбын міндетті түрде
көрсету.
-
Телеконференция-
Жеке сұрақтар қоюға
болмайды.
Дескриптор:
Бағалау:
Өзін-өзі
бағалау.
Сабақтың тақырыбын
ашу.
Сұрақ:
Компьютердің негізгі
құрылғыларын атаңыз?
Күтілетін
жауап: Монитор, жүйелік блок,
пернетақта, тінтуір.
Сабақтың
тақырыбы: «Компьютердің
конфигурациясы».
«Кинометафора»
әдісі. «Компьютердің конфигурациясы» тақырыбына байланысты бейнекөрсетілім
көрсету.
https://www.youtube.com/watch?v=VWra6-ueO5E&t=612s
|
Learning
apps.
com платформасы
Youtube.com
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
5
мин
|
-
Топтық
жұмыс.
1-топ:
«Оқуға» арналған компьютердің
конфигурациясын сипаттаңыздар. Таңдаған кезде қандай ішкі және
сыртқы құрылғыларға мән беру керек.
2-топ:
«Ойынға» арналған компьютердің
конфигурациясын сипаттаңыздар. Таңдаған кезде қандай ішкі және
сыртқы құрылғыларға мән беру керек.
3-топ:
«Дизайнерлік» компьютердің
конфигурациясын сипаттаңыздар. Таңдаған кезде қандай ішкі және
сыртқы құрылғыларға мән беру керек.
Дескриптор:
-«Оқуға» арналған компьютердің
конфигурациясын сипаттайды;
-
«Ойынға» арналған компьютердің
конфигурациясын сипаттайды;
-
«Дизайнерлік»
компьютердің конфигурациясын
сипаттайды.
Бағалау: Топтар өзара бірін-бірі
бағалайды.
-
Жеке
жұмыс.
Wordwall.net платформасында
тест тапсырмасын орындау.
-
Компьютер жұмысының өнімділігі (амалдарды
орындау жылдамдығы) ... тәуелді. (процессор
жиілігіне)
-
Компьютердің құрылғыларының барлық жиынтығы
.... деп аталады? (аппараттық
жасақтама)
-
Процессордың негізгі үш сипаттамасын атаңыз?
( тактілік жиілік, разрядтылығы, кэш-жадтың
көлемі)
-
Аналық тақшада орналасқан 3 құрылғыны
көрсетіңіз: ( Жедел жад (ЖЖҚ, процессор, тұрақты есте сақтау
құрылғысы (ТЕСҚ))
-
Компьютердің базалық конфигурациясы қандай
құрылғылардан тұрады?
(жүйелік блок,
монитор, пернетақта,
тінтуір)
-
Жүйелік блокқа енбейтін құрылғылар қалай
аталады? (перифериялық)
-
Дескриптор:
- дұрыс жауапты
таңдайды.
Бағалау: Өзін-өзі
бағалау.
-
Жұптық
жұмыс. Арман жұмыс істеп отырған
компьютердің конфигурациясы және оның программалық жабдықтамалары
туралы толық мағлұмат алуы керек. Ол үшін Пуск-Все
программы-Стандатные-Служебные-Сведения о системе командасын
орындады. Ашылған терезенің көмегімен Арманға кестені толтыруға
көмектесіңіз.
Дескриптор: Компьютердің конфигурациясы
мен программалық жабдықтама туралы ақпаратқа сүйене отырып кестені
толтырады.
|
Wordwall.
net
|
Сабақтың
соңы
3 мин
|
Рефлексия.
-
Сізге сабақ ұнады
ма?
-
Қызықты
тұстары?
-
Нені
үйрендіңіз?
-
Болашақта нені білгіңіз
келеді?
Үйге
тапсырма: §2.1
оқу
|
|
Саралау – Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау –Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
Жаңа платформаларды пайдалана
отырып түрлі деңгейдегі сұрақтар, тапсырмалар
беремін.
|
Wordwall.net, Learningapps.com платформалары арқылы
тапсырмалар беріледі. Әрбір тапсырмаға арналған
дескриптор құрылған. Дескрипторға қарап оқушылар өзін-өзі, топты,
жұбын бағалайды.
|
Жалпы қауіпсіздік ережесін
сақтау
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)?
Сабақтың бұдан да жақсы
өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
-
Уақытты тиімді
пайдаландым.
-
Wordwall.net, Learningapps.com платформаларын тиімді
пайдаландым.
Осы сабақтың барасында мен
сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/
қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге
назар аудару қажет?
Топтық жұмыс істегенде кейбір
оқушылар үздік оқитын оқушыларға ілісе алмай отырды. Келесі
сабақтарда деңгейлік тапсырмаларға көбірек көңіл
бөлемін.
|