Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
|
Сабақтың
Басы
(5
мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, сынып
тізімін тексеріп
аламын.
Психологиялық
ахуал.
Оқушылар арасында
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
мақсатында «Ой қозғау» сергіту сәтін
өткіземін.
Үй тапсырмасын
тексеру.
Wardwall.net
бағдарламасы арқылы интерактивті тақтадан
оқушылардың есімдерін кездейсоқ тәртіпте таңдап, сұрақтар
қойылады.
|
Амандасады. Оқушылар өз
есімдерінің бас әріпін компьютердің бір құрылғысымен салыстырады,
артықшылығын, қызметін
айтады.
Мысалы: Талғат – Тышқан
(компьютердің экранында үстел бетіне қозғалтуға ынғайлы құрылғы) ,
Марал – Модем (компьютерлерге телефон желілері арқылы өзара мәлімет
алмасуға мүмкіндік беретін құрылғы.)
т.с.с.
Интерактивті тақтадан
кездейсоқ тәртіпте кімнің есімі түссе, сол оқушы сұраққа жауап
береді.
|
Оқушылар
бір-бірін «Үш шапалақ» әдісі арқылы
бағалайды.
«Бас бармақ» әдісі бойынша
бағалайды
|
1-слайд
wardwall.net
бағдарламасы
|
|
Сабақтың
Ортасы
(25мин)
|
«Кім
тапқыр?» ойыны арқылы бүгінгі
сабағымыздың тақырыбын ашып
аламын.
Яғни, кесте бойынша
әріптерден сөз шығара отырып, бүгінгі өтілетін сабақтың тақырыбы
анықталады.
|
Оқушылар тақтадағы кестеге
қарап бүгінгі сабақтың тақырыбын
анықтайды. Ендеше бүгінгі жаңа
сабағымыздың тақырыбы «Компьютердің конфигурациясы» екенін
айтады.
|
|
2-слайд
|
|
Жаңа тақырыпты
меңгерту:
Оқулықтағы
мәтінді «Инсерт» әдісі арқылы танысып
шығу.
|
Берілген мәтінді «Түртіп алу»
әдісін пайдаланып, танысып
шығады.
Дескриптор:
1.Білетіндерін
анықтайды.
2.Білмейтіндерін белгілеп сұрауға
әзірленеді.
3.Жаңа ақпараттарды
анықтайды.
|
«Смайлик» арқылы
бағалаймын.
|
Арман-ПВ
баспасы,
Информатика,
9-сынып
|
|
1-тапсырма.
3.1.1 – суретті пайдаланып
компьютердің аппараттық құралдарын атап, жүйелік блоктың ішіне
орналастыр.
1. Компьютердің конфигурациясы
дегеніміз не?
2. Қандай ішкі құрылғылар
жүйелік блоктың құрамына
кіреді?
|
Оқушылар суретті пайдаланып,
тапсырманы орындайды.
Дескриптор:
1. Компьютердің конфигурациясы
анықтамасын
анықтайды.
2. Компьютердің ішкі, сыртқы
құрылғыларына сипаттама
береді.
3. Компьютердің
конфигурациясының атқаратын жұмыстарын
анықтайды.
Дұрыс жауабын
тексереді:
|
Оқушылар бір-бірінің жұмысын
«жетістік баспалдағы» әдісі арқылы бағалайды. Баспалдақ тақтада
көрсетіледі.
|
Арман-ПВ
баспасы,
Информатика,
9-сынып,
32
бет
3-слайд
|
|
|
2-тапсырма. Компьютердегі тәжірибелік
жұмыс. Сәйкестендіру әдісі. (Жеке
жұмыс)
Оқушыларға
компьютерде learningapps.org сайтынан
«Компьютер
конфигурациясы,
9
класс» деген тақырыпта тапсырманы
орындатамын.
|
Оқушылар компьютерде
learningapps.org сайтынан «Компьютер
конфигурациясы,
9
класс» деген тапсырманы
орындайды.
|
learningapps.org
сайтында «10 баллдық жүйемен кері
байланыс беремін.
|
https://learningapps.org/display?v=pwh5r4abk19
сайты
|
|
Сабақтың
Соңы
(10мин)
|
Сабақты
бекіту.
Тақырыпты қаншалықты
меңгергендерін анықтау мақсатында «learningapps.org»
сайтында дайындалған 7
сұрақтан тұратын тест тапсырмаларын
орындатамын.
|
Оқушылар компьютер арқылы тест
тапсырмаларын орындайды. Аттардың шабуына байланысты
оқушылар нешінші орында келе жатқандығын көре
алады.
|
learningapps.org
сайтында «7 баллдық жүйемен кері
байланыс беремін.
|
https://learningapps.org/14051053
сайты
|
|
|
Үйге
тапсырма.
Т
апсырма: «Компьютердің конфигурациясын
тексеру» qrco.de/bbbuiJ
|
Үй тапсырмасын күнделікке
жазып алады.
Оқушылар QR код генератор
қосымшасы арқылы интерактивті
тақтада
көрсетілген QR кодты телефондары арқылы
сканерлеп алады.
Дескриптор:
1.Операциялық жүйенің атын
көрсетеді.
2.Нұсқасын
анықтайды.
3.ОЖ өндірушісін
анықтайды.
4.Процессорды
көрсетеді.
5.Жедел жадыны
анықтайды.
|
|
4-слайд
күнделік,
QR код
генератор
|
|
|
Рефлексия:
«Кері байланыс
бутерброды» әдісі арқылы рефлексия
жүргізу.
|
Оқушылар бірінші жағымды
түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да
жағымды пікір
білдіреді.
|
«Кері байланыс
бутерброды» әдісі
|
5-слайд
|
|