Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
3.1.1.1 енгізу
(тінтуір пернетақта) және шығару
құрылғыларын
(монитор мен
принтер) ажырату;
3.1.2.1 компьютерлік
программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін
түсіндіру;
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге тән
лексика мен
терминология:
Құрылғы,
Монитор,Пернетақта,Тінтуір.
Диалог пен
жазу үшін пайдалы сөздер мен
тіркестер:
Компьютер қандай
құрылғылардан тұрады?
Сандық құрылғыларға
нелер жатады?
|
Ресурстар
|
Топқа бөлуге арналған парақшалар,
интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш,
стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы
т.б
|
Сабақтың
басы
|
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің
жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің
еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем
деймін т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар
берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш
сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жаңа топ
құру.
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне
қарай 3 топқа бөлініп
отырады.
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Қызыл
кәмпиттер»
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
«Айналмалы
бекеттер»
Әр шағын топты бекетте
орналастырып, арандататын сұрақты талқылауға және ойларын қағазға
немесе тақтаға жазуға 10 минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа
бекетке ауысып алдағы топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 10
минут сайын болып тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға
және барлық топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса
береді.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы.
Оқушыларды топтарға бөлуге
арналған
суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіруге
арналған сұрақтар
|