Сабақ кезеңдері. | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеттері. | Оқушылардың іс-әрекеттері |
1. |
Ұйымдастыру | 2 мин. | Амандасу.Оқүшыларды тү-гендеу.Дайындықтарын тек-серу.Зейіндерін сабаққа аудару.Сабақтың мақсатыментаныстыру.Топқа бөлу. | Орындарынан тұрып, аман-дасу,сабаққа зейіндерін ау-дару. |
2. | Үй тапсырмасы. | 10 | «Серпілген сауал»әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.Сұрақтар: 1. Ақпарат дегеніміз не?2.Ақпараттың берілу түрлері қандай?3.Адам ақпаратты қалай қабыл-дайды?4.Ақпарат сөзі қай тілден алынған қандай мағынаны білдіреді?5.Ақпараттың неше қасиеті бар?6.Ақпараттың өлшем бірліктері?7.Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі? | Жауаптар :1.Ақпарат қоршаған орта мен онда болып жатқан түрлі құбылыстар туралы мәлі-меттер жиынтығы.2.Мәтіндік,сандық,графика лық,дыбыстық.3.Көру,есту,мұрын арқылы,тілдің көмегімен,саусақ ұшы және тері арқылы.4.Латынның сөзі түсіндіру,баяндау,түсінік.5. Қасиеті бар.---------------------------------------------------6.Бит,байт,кбайт,Мбайт,Гбайт,Тбайт.7.бит. |
3. | Қызығушылықты ояту ар-қылы жаңа сабақтың та-қырыбын ашу | 5 | «Кім тапқыр» суретер қиындысы арқылы тақырыпты ашу. | Жеке,топтық,жұптық жұмыс арқылы оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. |
4. | Жаңа сабақ.«Оқулық бекеті» | 10 мин. | Компьютер сөзі есептеуіш дегенді білдіреді,яғни есептеуге арналған құрылғы.Компьютер-деректерді бағдарламалап өңдеуге арналған электронды құрылғы.Қазіргі компьютерлер тек есептеп қана қоймай,цифрлық емес ақпаратты өңдейді.ДК-дербес компьютер -1-ақ адам қолданады.Кез-келген компьютерлер бірнеше құрылғыдан тұрады:монитор,жүйелік блок,пернетақта,колонка,модем, маус, принтер.Бұл құрылғылардың ең негізгісі монитор,жүйелік блок,пернетақта.Әр құрылғының өз орындары және міндеттері бар,бірінсіз бірі жұмыс жасамайды. |
5. | Сергіту сәті. | 10мин. | «Кім епті»мәтін теру. | Компьютерде мәтін теру |
6. | Бекіту. | 3мин | «АӘБВ»әдісі арқылы сабақты бекіту,жауаптың 4 нұсқасы бар сұрақтар қою. | Дұрыс жауапқа сәйкес кар-точкаларын көрсетеді. |
7. | Бағалау. | 2 мин | Оқушылардың өзіне, сыныптас-тарының білімін сыни қарап үйренуіне жағдай жасау. | Өз білімін деңгейін сыни ойлау арқылы бағалайды. |
8. | Үй тапсырма-сын беру.Кері байланыс. | 3мин | Оқушылардың өз ойларын айтуға жағдай жасау. | Стикелерге сабақ туралы пікірлерін жазады. |