Ұзақ мерзімді
жоспардың
тарауы:
Ақпаратты өлшеу және компьютер
жадысы
Күні: 29.06.2018 ж
Сыныбы: 7
|
Мектеп: А.Жанпейісов атындағы №105 мектеп-лицейі
Мұғалімнің
аты-жөні: Мыржақыпова Меруерт
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Компьютерлік
жады
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
|
7.1.1.1. Компьютердің
жады
түрлерінің
қызметін (жедел сақтау құрылғысы, тұрақты сақтау құрылғысы, сыртқы сақтау құрылғысы, кэш жады)
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаттары:
|
Барлық
оқушылар: Компьютердің
жады
түрлерінің
қызметін сипаттайды.
|
Басым
көпшілігі:
Компьютердің
жады
түрлеріне қарай қызметінің
ерекшелігін
түсінеді.
|
Кейбір
оқушылар:
Компьютердің
сыртқы және ішкі жадының
сыйымдылығын анықтау жолдарын
пайдаланады.
|
Бағалау
критерийі:
|
Жад түрлерінің
қызметін сипаттайды. Жедел жады,
тұрақты жады, сыртқы жады, кэш- жады
|
Тілдік мақсаты:
|
Термин
сөздерді пайдалана отырып компьютерлік
жады қызметін ауызша түсіндіре алуға баулу.
Пәнге қатысты
терминдер:
-
Қатқыл
диск
-
Кэш-жады
-
Флеш
жады
Сөз тіркестері:
-
Сыртқы жад дегеніміз...
-
Компьютерлік жад
...
Пәндік лексика
терминология
Қазақ тілінде
|
Ағылшын тілінде
|
Орыс тілінде
|
Компьютерлік жад
|
Computer memory
|
Компьютерная память
|
Жедел жад
|
Random Access Memory
|
Оперативная память
|
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Сын
тұрғысынан ойлау, ынтымақтастық, өмір бойы оқуға дайын болу, жауапкершілік,
достық
қарым-қатынасты нығайту
|
Пән аралық
байланыс:
|
7 сынып, Биология,
Адамның
сезім
мүшелері
|
Алдыңғы білім:
|
Компьютердің
құрылғыларын біледі
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі
1.Оқушылармен сәлемдесу,түгелдеу
2.Психологиялық тренинг. «Достық торы» оқушылар
шеңбер құрып
тұрады.
Жүргізуші
тоқыма жіпті
бір саусағына іліп
алып,өзі қалаған қатысушыға жылы
лебізін білдіріп лақтырады.
Жаттығу осылай
жалғасады.
Соңында
«достық торы» пайда
болады.
|
|
|
Топқа бөлу «Таратпа суреттер» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді «Тұрақты жад», «Жедел жад», «Сыртқы жад» топтары анықталады.
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру. «Ашық
микрофон» әдісі
Оқушылар қолдарына микрофон ұстап, өткен сабаққа байланысты үй жұмысы бойынша сұрақ
қояды, екінші оқушы жауап береді. Ой жинақтап, ойын ашық
айтады
Бағалау: «Ашық
журнал»
әдісі. Дұрыс жауап берген оқушыларға өзім смайлитер қойып шығамын.
№
|
Аты-жөні
|
Үй тапсыр масы
|
Топтық
жұмыс
|
Жұптық
жұмыс
|
Жеке жұ-мыс
|
Қорытын ды
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
Жаңа
тақырыпты
ашу
«4 суретке 1
сөз» әдісі бойынша тақырыпты болжау
1.Мына суреттен не
көріп тұрсыңдар?
2. Суреттерді
көргенде қандай ой келеді?
Көрсетілген төрт суретке байланысты оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбы мен мақсатын ашады
|
Сурет
қиындылары
, ,
Смайликтер
арқылы бағалау
Көк – өте жақсы
Жасыл –
жақсы
Қызыл
– қанағаттанарлық
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІІ.
Жаңа сабақ
Жаңа тақырыпты тірек-сызба
арқылы
түсіндіремін
Тапсырма:
№1
Топтық
жұмыс. Топтарға қосымша ақпараттық
ресурс
таратылады.
«Даналық
ағашты оқыта үйрету » әдісі.
-
Оқушылар мәтінді жылдам, мұқият оқып шығуы керек
-
Мәтін бойынша 3 қиын сұрақ
құрап, қағазға жазады.
-
Сандықшаға кезегімен сұрақтарын салады.
-
Мәтінді тағы бір рет оқып шығады.
-
Әр топтан 3
оқушы сандықшадан сұрақ
жазылған қағаз алып, дауыстап неғұрлым толық
жауап беруі
тиіс. Қалған оқушылар сұрақ
пен жауапты
бағалайды.
Бағалау: «Ашық
журналға» топтар бір-біріне смайлик
жабыстырады
Тапсырма:
№2
«Жұбыңмен бөліс» әдісі . Жұптық
жұмыс
Жад
түрлері мен оның
қызметі арасындағы сәйкестік
№
|
Жадтың
қызметі
|
№
|
Жад түрлері
|
І
|
Компьютерлерді баптау және іске қосар алдында ақпаратты сақтау
|
А
|
Ішкі жедел
жад
|
ІІ
|
Аралық
есте
сақтау құрылғысы есте сақтау құрылғысы мен процессор арасындағы ақпараттарды алмастыруға арналған
|
В
|
Сыртқы қатты диск: флэш-диск
|
ІІІ
|
Бейне жад
|
С
|
Ішкі тұрақты жад
|
ІV
|
Компьютерді қосқанға дейінгі ақпараттардың
сақталуы
|
D
|
Сыртқы лазерлік диск,
флэш-диск
|
V
|
Компьютерді өшіргеннен кейін үлкен көлемдегі ақпараттар сақталады
|
Е
|
Ішкі кэш-жад
|
VІ
|
Үлкен көлемдегі ақпараттар сақталады және ол ақпараттарды басқа компьютерлерге ауыстыру қызметін атқарады
|
F
|
Кодталған бейнелер сақталатын жедел жалтың
әртүрлілігі
|
Жауабы:
Бағалау: Ашық
журналға жұптар бір-біріне смайликтер
жабыстырады.
Тапсырма: №3
«Шапшаң
орында» әдісі
Жеке
жұмыс
1.Жұмыс үстеліндегі «Компьютер» жүйелік бумасының
«Жанама
мәзірін» тінтуірдің
оң
жақ
батырмасы
көмегімен ашыңыздар.
2.Пайда болған жанама мәзірдің
ішінен
«Свойства» батырмасын тінтуірдің
сол
жақ
батырмасын шерту
арқылы ашып, жұмыс жасап отырған компьютерлеріңдегі жедел жады көлемін анықтаңдар.
3.
«Компьютер» жүйелік бумасын тінтуірдің
сол
жақ
батырмасы
көмегімен ашыңдар. Ашылған терезеден сыртқы есте сақтау құрылғысының
сыйымдылығын анықтаңдар. Терезеден көрініп тұрған дискінің
сыйымдылығын дәптерге жазыңдар.
Бағалау: Ашық
журналға әр оқушы өз-өзіне смайликтер
жабыстырады.
Қарқыны
жоғары оқушыға қосымша
тапсырма
-
Компьютерлік жады
түрлерінің
қызметі мен
көлемін, ішкі
және
сыртқы жады
қай
түріне жататынын
анықтайды
№
|
Жадының түрлері
|
Қызметі
|
Көлемі
|
Ішкі
|
Сыртқы
|
1
|
Флешкалар
|
|
|
|
|
2
|
Кэш-жады
|
|
|
|
|
3
|
Қатты диск
|
|
|
|
|
4
|
Бейне жад
|
|
|
|
|
Тапсырмалар орындау кезінде
кейбір оқушыларға қажеттіліктеріне қарай диалог арқылы қолдау көрсетемін.
Жеке
тапсырма:
Бағалау критерийі
Білім
алушы
Ойлау
дағдыларының
деңгейі
Тапсырма
Әрбір
анықтамадан сәйкес келетін нұсқаны таңдаңыз және астын сызыңыз. Мысалы: Жады-ақпаратты сақтау/өшіру үшін арналған құрылғы.
Сыртқы жады-бұл бағдарламаларды және берілгендерді ұзақ
мерзімді/қысқа
мерзімді сақтау үшін арналған құрылғы және ондағы ақпараттың
бүтіндігі компьютердің
қосулы немесе өшірулі тұрғанына байланысты/байланысты
емес.
Тұрақты
жады/ Жедел
жады өзгерісті талап етпейтін берілгендерді
сақтау үшін арналған құрылғы, энергияға бағынышты емес.
Кэш-жады-микропроцессор және жедел жады/тұрақты
жады арасында берілгендерді сақтауға арналған, көлемі үлкен/үлкен
емес өте баяу/жылдам жады.
Дискриптор Білім
алушы:
-
Сыртқы жадыға анықтама береді;
-
Анықтамасы бойынша жадының
түрін таңдайды
-
Кэш-жадыға анықтама береді.
Тапсырмаларды орындап
болғаннан кейін дескрипторлар
арқылы тексере отырып, әр оқушыға ауызша кері байланыс
беремін.
|
Слайд,
қосымша
ресурстар
Үлестірме
қағаз
Қалыптастырушы
бағалау
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Қорытындылау. Ашық
журнал
бойынша әрбір оқушының
жинаған смайлигіне қарай әр қайсысына рефлексия беремін.
Смайликтің
түрлеріне қарай көк түсті және жасыл түсті көбірек жинағандарды ерекше мадақтап, қалғандарыннан да сондай нәтиже күтетінімді түсіндіремін.
Сабақ
рефлексиясы.
«Рефлексия
пирамидасы» сабақтан алған әсерлерін алдарына берілген пирамида ішіне
жазады
Осы
бойынша қандай мәліметтерді жақсы меңгерген, қайсысы әліде түсінбегендігін біле отырып келесі
сабағымды жоспарлаймын.
Үйге
тапсырма: §1,3 оқулықтағы 14-16 беттеріндегі бақылау сұрақтарына жауап беру
|
Рефлексия
пирамидасы
|
Саралау –
Сіз қандай
тəсілмен
көбірек қолдау
көрсетпексіз? Сіз басқаларға
қарағанда қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды
игеру
деңгейін қалай
тексеруді
жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
жəне
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Сынып
оқушыларын «Таратпа суреттер»
арқылы аралас топқа бөле отырып, оларға тапсырмалар орындау кезінде
қосымша ақпараттық
ресурспен,
кейбіріне қажеттілігіне қарай диалог арқылы қолдау көрсетемін. Жылдамдығы жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беремін. Тапсырмалар
оқушылардың
қажеттілігін ескере отырып,
жеңілден күрделіге бағытталған, оқу мақсатына жетелейтін тапсырмалар етіп
құрастырдым.
|
Оқушылар «Ашық
микрофон»
әдісін пайдаланып, үй тапсырмсын пысықтады. Өздері алған білімдерін саралау үшін «Ашық
журнал»
әдісі арқылы бағаланатынын айтамын. Ашық
журнал
бойынша әрбір оқушының
жинаған смайлигіне қарай әр қайсысына рефлексия беремін.
Смайликтің
түрлеріне қарай көк түсті және жасыл түсті көбірек жинағандарды ерекше мадақтап, қалғандарыннан да сондай нәтиже күтетінімді түсіндіремін.
|
Ынтымақтастық
орнатады
Бір-бірінің
құнды пікірлерін тыңдай біледі
Информатика
кабинетінде
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Сабақ
бойынша
рефлексия
Сабақ
мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық
оқушылар оқу
мақсатына қол жеткіздіме? Егер
оқушылар оқу омақсатынажетпеген
болса, неліктендеп ойлайсыз?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақ
кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңызба? Сабақ
жоспарынан
ауытқулар болдыма жəне
неліктен?
|
Бұл тарауды сабақ
туралы рефлексия
жасау үшін пайдаланыңыз.
Сол
бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең
жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың
бұдан да жақсы өтуіне не оң
ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы
сабақтың
барысында мен сынып туралы
немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару
қажет?
|