Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютерлік желілер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Компьютер мен желілердің техникалық сипаттамалары |
|||||
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
30.09.2024 |
|||||
Сынып |
8В |
|||||
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны : |
|
|||||
Сабақ тақырыбы |
Компьютерлік желілер |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
8.1.3.1- желілің өткізу қабілетін анықтау |
|||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 3 мин 5 мин |
Сәлемдесу Оқушыларды электронды журнал бойынша түгендеу. І.Психологиялық ахуал. «Мен ғажаппын!» әдісі Оқушылар өзіне арнап неғұрлым жақсы, жағымды, жылы сөздерді көбірек айту керек. Компьютер құрылғыларының суреттері арқылы топқа бөлу. ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Тарсия» әдісі арқылы қағаз қиындыларын дұрыс жауаптарымен сәйкестендіру. Орталық процессор (процессор) –дербес компьютердің «миы» Процессор – программаға сәйкес операцияларды орындауға арналған компьютердің ең қымбат микросхемасы. Процессордың разрядтылығы – бір тактте өңдей алатын биттер санымен анықталады. Процессордың тактілік жиілігі – бұл процессор бір секундта орындай алатын операциялардың саны ІІІ.«Миға шабуыл» әдісі Мақсаты: Қандай да болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін жазбаша немесе ауызша ой салу. Бағыттаушы сұрақтар: Желінің өткізу қабілетін анықтау үшін қандай есептеулер жүргізіледі? Компьютерлік желілер қандай негізгі параметрлермен бағаланады? Компьютерлік желілерді құру үшін қандай құрылғылар қажет? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. |
Сәлемдеседі Әр бала өзіне жақсы сөздер айтады.
Топқа бөлінеді
Оқушылар үшбұрыш қиындыларын дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді. Дескриптор:
Оқушылар ойларын жеткізеді. |
«Kundelik.kz» өзін –өзі бағалау ҚБ: «Жарайсың!» «Керемет!» «Жақсы!» «Талпын!» ФБ – 2 балл |
Kundelik.kz
Үшбұрыш қима қағаздар Слайд 1
Слайд 2
|
||
Сабақтың ортасы 4 мин 7 мин 5 мин 13 мин |
ІҮ. «Кинометафора» әдісі.Бейнесабақ көрсетеді.
Мұғалім қосымша түсінік береді. Ү.ТЖ. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл сыныптың идеяларын талқылауды бастайды (Бөліс). 1 топ: Компьютерлік желіге пайдаланылатын құралдар 2 топ Бұлттық технология. Бұлттық есептеулер 3 топ Желінің өткізу қабілеті
Саралау: диалог арқылы қолдау
ҮІ. ЖЖ. Есептер шығару.
Саралау: жеке қолдау
ҮІІ. ЖЖ. Төменде берілген ұғымдардың анықтамасын жаз.
Компьютерлік желі - _________________________________________ _____________________________________________________________ Желілік тақша __________________________________________ _____________________________________________________________ ADSL _______________________________________________ _____________________________________________________________ Желінің өткізу қабілеті ____________________
Саралау: диалог арқылы саралау |
Бейнесабақты көреді. Мұғалімді тыңдайды. Анықтамаларды жазып алады Оқушылар тапсырманы топпен бірігіп орындайды, талдап, түсіндіреді. Дескриптор:
Оқушылар берілген есепті қасындағы көршісімен орындайды. Дескриптор:
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде орындайды Дескриптор:
|
« ФБ: 3 балл ФБ: 3 балл ФБ: 2 балл |
https://www.youtube.com/watch?v=oMbdqA0TohY А4 парағы Оқулық Оқулық 29 бет АЛМАТЫ
КІТАП БАСПАСЫ дәптер Компьютер Оқулық үлестірме материал |
||
Соңы 8 мин |
ҮІІІ. «Сәйкесін тап » тапсырмасы ІХ.Оқушы рефлексиясы. «SMS-хабарлама» әдісі Оқушыларға қағаздан жасалған қалта телефондарына
хабарлама жазу ұсынылады. Бағалау. Үйге тапсырма: Оқулық 29 бет, үй тапсырмасы №1 тапсырма |
Берілген анықтамаларды ретке келтіреді Оқушылар сабаққа кері байланыс береді Үй тапсырмасын жазып алады. |
Дескрипторға сәйкес баллдар саналып, журналға қойылады. |
https://wordwall.net/ru/resource/78868768 |