Сабақтың
басы
3 мин
5 мин
|
Сәлемдесу
Оқушыларды электронды журнал бойынша
түгендеу.
І.Психологиялық
ахуал. «Мен ғажаппын!» әдісі
Оқушылар өзіне арнап неғұрлым жақсы, жағымды, жылы
сөздерді көбірек айту керек.
Компьютер құрылғыларының суреттері арқылы
топқа бөлу.
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау
«Тарсия» әдісі
арқылы қағаз
қиындыларын дұрыс жауаптарымен
сәйкестендіру.
Орталық
процессор (процессор) –дербес компьютердің «миы»
Процессор –
программаға сәйкес операцияларды орындауға арналған компьютердің ең
қымбат микросхемасы.
Процессордың
разрядтылығы – бір тактте өңдей алатын биттер санымен
анықталады.
Процессордың
тактілік жиілігі – бұл процессор бір секундта орындай алатын
операциялардың саны
ІІІ.«Миға
шабуыл»
әдісі
Мақсаты: Қандай да
болмасын ақпарат (мәлімет, проблема, сұрақ) туралы бар білгендерін
жазбаша немесе ауызша ой
салу.
Бағыттаушы
сұрақтар:
Желінің өткізу қабілетін анықтау үшін
қандай есептеулер жүргізіледі?
Компьютерлік желілер қандай негізгі
параметрлермен бағаланады? Компьютерлік желілерді құру үшін қандай
құрылғылар қажет?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстыру.
|
Сәлемдеседі
Әр
бала өзіне жақсы сөздер айтады.
Топқа бөлінеді
Оқушылар үшбұрыш
қиындыларын дұрыс жауаптарымен
сәйкестендіреді.
Дескриптор:
-
Процессор анықтамасын табады –
1б
-
Процессорға сипаттама бере алады
-1б
Оқушылар ойларын
жеткізеді.
|
«Kundelik.kz»
өзін –өзі
бағалау
ҚБ:
«Жарайсың!»
«Керемет!»
«Жақсы!»
«Талпын!»

ФБ – 2 балл
|
Kundelik.kz



Үшбұрыш қима
қағаздар
Слайд 1
Слайд 2

|
Сабақтың
ортасы
4 мин
7 мин
5 мин
13 мин
|
ІҮ. «Кинометафора» әдісі.Бейнесабақ
көрсетеді.

Мұғалім қосымша түсінік
береді.
Ү.ТЖ. «Ойлан, бірік, бөліс»
әдісі. Оқушылар ойына келген жауаптарды немесе идеяларды
барынша көп жазады (Ойлан). Одан кейін олар өз идеяларын
әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында мұғалім бүкіл
сыныптың идеяларын талқылауды бастайды
(Бөліс).
1 топ:
Компьютерлік желіге пайдаланылатын
құралдар
2 топ
Бұлттық технология. Бұлттық
есептеулер
3 топ
Желінің өткізу
қабілеті
Саралау: диалог
арқылы қолдау
ҮІ. ЖЖ. Есептер
шығару.
-
Деректерді ADSL
қосылысы арқылы тасымалдау жылдамдығы 256 000 бит/с. Осы қосылыс
арқылы файлды тасымалдауға 16 секунд уақыт керек. Файлдың көлемін
Кбайтта анықта.
-
Деректерді
тасымалдау құрылғысының жылдамдығы 56 000 бит/с. Көлемі 210 000
байт файлды қанша уақытта
жібереді?
-
Деректерді ADSL
қосылысы арқылы тасымалдау жылдамдығы 2 621 440 бит/с. Осы қосылыс
арқылы 10 Мбайт файлды тасымалдауға кететін уақытты секундпен
есептеп тап
Саралау: жеке
қолдау
ҮІІ.
ЖЖ.
Төменде берілген ұғымдардың
анықтамасын жаз.
Компьютерлік желі -
_________________________________________
_____________________________________________________________
Желілік тақша __________________________________________
_____________________________________________________________ ADSL
_______________________________________________
_____________________________________________________________
Желінің өткізу қабілеті
____________________
Саралау: диалог арқылы
саралау
|
Бейнесабақты
көреді.
Мұғалімді
тыңдайды.
Анықтамаларды жазып
алады
Оқушылар тапсырманы топпен бірігіп орындайды,
талдап,
түсіндіреді.
Дескриптор:
-
Компьютерлік
желі мен оған қосылатын құрылғыларды біледі – 1б
-
Бұлттық есептеулер туралы айтады-
1б
-
Желінің өткізу
қабілеті жайлы түсіндіреді- 1
балл
Оқушылар берілген есепті қасындағы көршісімен
орындайды.
Дескриптор:
-
Желінің өткізу қабілетін есептейді
-1б
-
Ақпарат көлемінің формуласын түрлендіре алады -1
б
-
Жұппен жұмыс жасайды -1б
Оқушылар берілген тапсырманы компьютерде
орындайды
Дескриптор:
-
Компьютерлік желі мен оған қосылатын
құрылғылардың анықтамасын жазды – 1 б
-
Желінің өткізу қабілеті туралы біледі
-1б
|
«
ФБ:
3 балл
ФБ:
3 балл
ФБ:
2 балл
|
https://www.youtube.com/watch?v=oMbdqA0TohY
А4
парағы
Оқулық
Оқулық 29
бет
АЛМАТЫ
КІТАП БАСПАСЫ
2021
дәптер
Компьютер
Оқулық
үлестірме материал
|
Соңы
8 мин
|
ҮІІІ. «Сәйкесін тап »
тапсырмасы

ІХ.Оқушы
рефлексиясы.
«SMS-хабарлама»
әдісі
Оқушыларға қағаздан жасалған қалта телефондарына
хабарлама жазу ұсынылады.
«Бүгінгі сабақта мен.... түсіндім, ... білдім, ақиқатына
жеттім»
«Сабақтан соң мен.... жасағым келеді»
«Бүгінгі сабақта мен..... жасай алмадым»
«Бүгінгі сабақта мені
қуантқаны....»
Бағалау.
Үйге
тапсырма: Оқулық 29 бет, үй тапсырмасы №1
тапсырма
|
Берілген анықтамаларды ретке
келтіреді
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Дескрипторға сәйкес баллдар саналып, журналға
қойылады.
|
https://wordwall.net/ru/resource/78868768

|