Материалдар / Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі
«Ustaz tilegi» - Республикалық кәсіби педагогтар қауымдастығына қосылып, сайттағы 381 569 материалды тегін жүктеп алу мүмкіндігіне ие болыңыз
Толығырақ

Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: •Компьютерлік желі жіктеу түсінігін қалыптастыру. Көптеген оқушылар: • Компьютерлік желілердің түрлерін жіктеу. Кейбір оқушылар: • Желі топологиясын қолдану. • Компьютерлік желі түсінігін біледі. • Компьютерлік желілердің түрлерін жіктей алады. • Желілі топологиясын қолдану. Желі,локальді желі,арналар,корпоративтік желі,желілік хаттама,желілер топологиясы. - өзара ынтымақтастықта болу; - ақпараттық сауаттылықа жетелеу. - қарым-қатынасты дамыту Ағылшын тілі. Желі тұралы жалпы түсінік қалыптасқан.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы:

Желілер және қауіпсіздік

Күні:


Сынып: 7

Мектеп: «Екіаша орта мектебі КММ



Мұғалімнің аты-жөні: Калкеева Б

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

оқу мақсаты

7.1.3.1.Компьютерлік желілерді топтастыру.


Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Компьютерлік желі жіктеу түсінігін қалыптастыру.

Көптеген оқушылар:

Компьютерлік желілердің түрлерін жіктеу.

Кейбір оқушылар:

Желі топологиясын қолдану.

Бағалау критерийі

Компьютерлік желі түсінігін біледі.

Компьютерлік желілердің түрлерін жіктей алады.

Желілі топологиясын қолдану.

Тілдік мақсаттар


Желі,локальді желі,арналар,корпоративтік желі,желілік хаттама,желілер топологиясы.

Құндылықтарға баулу



- өзара ынтымақтастықта болу;

- ақпараттық сауаттылықа жетелеу.

- қарым-қатынасты дамыту

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі.

Алдыңғы білім


Желі тұралы жалпы түсінік қалыптасқан.


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин


1.“Шаттық шеңбері” Оқушылар қол ұстасып, әр халықтың тілінде амандасады.

2. Фигура әдісі бойынша үш топқа бөлінеді.

тж. «Екі шындық,бір жалған» әдісі

(сұрақ жауап )

  1. Балалар желі қайда қолданылады?

  2. Желінің қандай пайдасы бар?

  3. Заманауи желі түрі анықтау?










Сабақтың ортасы


10 мин















5 мин





















3 мин





20 мин

  1. тт«интелект карта» әдісі

(постер арқылы әр топ өз жұмысын талдайды)

Әр топқа тақырыпшаларды беру:


І-топ. Компьютерлік желі.

ІІ-топ. Компьютерлік желілердің түрлері.

ІІІ-топ. Компьютерлік желілер топологиясы.



1. Әр топтан бір адам шығып басқа топтан ақпарат жинайды.

  1. Алған ақпаратты өз тобына түсіндіреді.

  2. Басқа топтарға сұрақтар қояды.

Дескриптор:

1. Компьютер желісін түсінді.

2. Компьютер желісінің түрлерін көрсетті.

3. Компьютерлік желілер топологиясын айтты.


Бағалау: Топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды. «Бутерброд әдісі» Екі мадақ ,бір сын арқылы бағалайды.



жж2. «Жұптасып – ойлан- бөліс»

Сәйкестендіру кестесі

Дескриптор:

1. Жергілікті желінің қасиетін айтты.

2. Аймақтық желінің қасиетін айтты.

3. Жаһандық желінің қасиетін айтты.

4. Кабелді желінің қасиетін айтты.

5. Сымсыз желінің қасиетін айтты.

Бағалау жұптар бір-бірлерін смайлик арқылы бағалайды. Жасыл түс өте жақсы, қызыл түс толықтыруды қажет етеді, сары түс жақсы деп бағаланады.


Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

(Ж). Тапсырма:

І. Шиналық желі.

ІІ. Шеңберлік желі

ІІІ. Жұлдызша желі


  1. Өздеріне ыңғайлы графикалық редакторды ашу.

  2. 6 компьютерден тұратын желінің схемасын құрастыру.

  3. Жасаған жұмыстарын түсіндіру.

Дескриптор:


1. Графикалық редакторды іске қосты.

2. Желілер топологиясының схемасын сызды.

3. Жұмыс істеу ережесін түсіндірді.


Бағалау: «Бағдаршам» әдісімен Үш түс арқылы «не білдім?», «нені түсінбедім?» және «нені оқу қажет?» деп өзін-өзі бағалайды.







 

 











Кітаппен жұмыс.
























Шеңберлі қызыл,сары,жасыл түстер

е

Сабақтың соңы

2 мин

Бүгінгі сабақтан

Қызықты

Құнды

Қиын






«ҚҚҚ» кестесі

Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырасыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақтау.


Информатика кабинетінде тұрған компьютерлерді аралас топологиялар бойынша қосатын схема сызу.

Интеллект карта әдісі. «Адам миына түсетін әрбір бит ақпарат, яғни әрбір сезім, еске түсіру немесе ой – негізгі сфералық объект түрінде ұсынылуы мүмкін, одан ондаған, жүзедеген, мыңдаған және миллиондаған сәулелер тарайды. Әрбір сәуле ассоциация түрінде ұсынылады, ол өз кезегінде басқа ассоцияциялармен шексіз байланыс орнатады. Біз мұны адамның есте сақтауы (жадысы) деп атаймыз, ол мәліметтер қоры немесе архив.


Дескриптор:


1.Графикалық редакторды іске қосты.

2. Желілер топологиясының схемасын сызды.

3. Жұмыс істеу ережесін түсіндірді.









«ҚҚҚ» кестесі


Қауіпсіздік техникасының ережелері.








Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі