Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесіп кезекші
арқылы сыныпты
түгелдеп, оқушылардың назарын
өзіме аударамын.
«Конверт» әдісі арқылы
топқа бөлу:
1-топ.
Желілер.
2- топ.
Вирустар.
Өткенді
қайталау.
Оқушылардың өткен тақырып
бойынша алған білімдерін «Сандар
сөйлесін» әдісі арқылы
пысықтау.
-
Архивтеу программалары
дегеніміз не?
-
Ақпаратты сығу дегеніміз
не?
-
Архивтелген файл дегеніміз
не?
-
Winrar программасын қалай іске
қосамыз?
-
Архивтен файлды қалай
шығарамыз?
-
Архивтеуіш программаның
терезесінде қандай батырмалар
орналасқан?
«Миға шабуыл».
-
Компьютерлік желілер дегенді қалай
түсінесіздер?
-
Компьютерді зиянды бағдарламалардан қалай
қорғаймыз?
-
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ
тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.
Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз
«Компьютерлік желілер және олардың
жіктелуі. Вирусқа қарсы
қауіпсіздік»
Интербелсенді тақтада
таныстырылым.
Видео
ролик
1тапсырма:
«Жұптас,
әңгімелес» әдісі арқылы берілген суреттер
арқылы алған білімдерін топта бірігіп
орындайды.
Дескриптор:
2
тапсырма: «Ой
қозғау» әдісі
Екі топқа бірдей тапсырма
беріледі, бірақ сандық көрсеткіштері
әртүрлі.
Тапсырма №1: Берілген кітап
көлеміндей ақпаратты Шымкенттен Астанаға 2 сабақтан соң, желі
арқылы жіберілді.
Тасымалдаушы құрылғының
жылдамдығын анықтаңыз.
Тапсырма №2: Берілген кітап
көлеміндей ақпаратты Шымкенттен Астанаға 3 сабақтан соң, желі
арқылы жіберілді.
Тасымалдаушы құрылғының
жылдамдығын анықтаңыз.
Дескриптор:
3 тапсырма: «Тәжірибелік
жұмыс»
Оқушыларға антивирустық
программалар туралы акпаратты интернеттен іздеп тауып баспаға
жіберу
Дескриптор: Күнделікті өмірде
компьютерлік желілердің қызметінің маңыздылығына дәлелді мысалдар
келтіре алады.
Сабақ соңында оқушылар
рефлексия жүргізеді:
- нені білді, нені
үйренді
- не түсініксіз
қалды
- немен жұмыс жасау
қажет
Үй
жұмысы
Компьютерлік желілер және олардың
жіктелуі. Вирусқа қарсы
қауіпсіздік.
|