Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарау:

    7.1.В Желі және қауіпсіздік

    Мектеп: С.Торайғыров атындағы №22 гимназия-мектебі

    Күні: 18.11.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасова Жанна Алмасовна

    Сынып: 7 В

    Қатысқандар: 23

    Қатыспағандар:2

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютерлік желілер және оның жіктелуі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1-компьютерлік желілерді топтастыру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    компьютерлік желілерді топтастырады

    Оқушылардың басым бөлігі: Компьютерлік желі топологиясының ерекшеліктерін сипаттап топтастырады.

    Кейбір оқушылар:

    компьютерлерді желіге қосудың түрлі тәсілдерін біледі және схемасын сызады

    Бағалау критерийі

    Компьютерлік желілердің анықтамасын сипаттайды.

    Желілік топология түрлерін анықтайды

    Тілдік мақсаттар


    Термин сөздерді пайдаланып компьютерлік желі түрлерін, ерекшеліктерін және олардың атқаратын қызметін сипаттап айтады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминдер

    Компьютерлік желі, кабельдік арна, топология, Wi-Fi (Wireless Fidelity ), протокол, сымсыз желі, Web – сервер

    Диалогтермен жазу үшін қолданылатын тіркестер

    Компьютерлер арасында мәлімет алмасу үшін ... пайдаланған ақылға қонымды.

    Деректерді тарату ортасына қарай ..................және ............ деп бөлінеді.

    Желілерді топтастыру біз үшін .............................қажет.

    Телекоммуникация-ғаламдық желі бойынша ...............процесі.

    Құндылықтарға баулу




    Достық қарым-қатынас жасауға (топтық, жұптық жұмыс жасауда), жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болуға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ әдебиеті 5-сынып «Жұмбақтар» (жаңа тақырыпты ашуда)

    Физика және астрономия 7-сынып «Физика және техника» (жаңа тақырыпты түсіндіргенде)

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Компьютер құрылғыларының бір орталықтан басқарылуы, сервер, компьютерлік желі (5-сынып информатика)


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі:









    Үй тапсырмасын сұрау.


















    Тақырыпты ашу







    • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

    • Ынтымақтастық атмосферасын құру «Шаттық шеңбері» арқылы оқушыларға жақсы лебіздер айту.



    «Мозаика» әдісі бойынша оқушыларды сурет қиындылары арқылы үш топқа бөлу

    1. – топ «Сақина»тобы

    2. – топ «Жұлдыз»

    3. – топ «Шина»



    «Өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар шеңбер құрып тұрады, бір-біріне өткен «Файлды форматтау» тақырыбы бойынша сұрақтар қоя отырып, жіпті лақтырады.

    1.Архивтеу деген не?

    2.Фонограф бағдарламасы дегеніміз не?

    3.Дыбыстық файлды қалай жасаймыз?

    4.Дыбыстық файлды құжатқа енгізу жолы.

    5.Компакт –дискідегі бағдарламаны орнату жолы.

    6.Бағдарламаны орнату файлдары

    7.Архивтелген файлға мысал келтір

    8.Евгений Рошаль қандай программаның авторы?



    Бағалау: «Кімнің сұрағы ұнады?», «Кімнің жауабы ұнады?» деген сұрақтар арқылы «мадақтау»әдісімен өзара бағалау жүреді.



    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша оқушыларға жетелеу сұрақтарын қоямын:

     1.Қолымыздағы жіп қалай байланысқан?

     2. Бұл пайда болған өрмек не нәрсеге ұқсайды?

     3. Біздің бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар ?

     4. Сыныптағы компьютерлер бірі-бірімен байланысып тұр ма?

    5. Басқа бөлмеде немесе басқа ғимаратта орналасқан компьютермен қалай байланыс орнатуға болады?

    7.Желі ұғымын қалай түсінеміз?

    8.Желінің қандай түрлерін білеміз?

    Сабақ тақырыбы және сабақ соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырамын.




    Сурет қиындылары

    Түстер бойынша


























    Сабақтың ортасы












    Топтық жұмыс:









































    Жұптық жұмыс


    Жаңа сабақты «Компьютерлік желілер» тақырыбындағы бейнеролик көрсетуден бастаймын. Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісімен бейнеақпаратқа байланысты сұрақтар қоямын:

    1. Бейнероликтен не көрдік?

    2. Көргендерімізді информатика сабағында қолданып жүрміз бе?

    3. Компьютерлік желі туралы қандай мағлұматтар алдық?

    • Физика және астрономия пәнінде «Физика және техника» тақырыбындағы спутниктік байланыс жайлы білімдерін еске түсіремін.



    «Бұл не?» әдісі арқылы топтық жұмыс жасатамын.

    Алдын ала дайындалған 3 конверт 3 топқа таратылып беріледі. Барлық конверт ішінде қағаздан жасалған 5 компьютер және жіп беріледі. Үшінші топ конвертіне қосымша комутатор суреті салынған.

    Конверт сыртына келесі жұмбақтар беріледі, жұмбақтың жауабы топтың атауы болады

    1-топқа:

    «Аналық тақшаның бөліктері арасында ақпарат тасымалдайдытын құрамдас бөлігі»

    «ШИНА»

    2-топқа:

    «Әшекей бұйым болып табылады,

    Арудың саусағына салынады»

    «САҚИНА»

    3-топқа:

    «Көп моншақ үй үстінде қойдым шашып

    Қарасам толып жатыр көзін ашып

    Үйіме сәулеленіп түссе жарық

    Кетеді әлгі моншақ бәрі қашып»

    «ЖҰЛДЫЗ»


    1/ Оқушылар берілген жұмбақты шешіп топ атын анықтауы керек.

    2/ Сосын конвертті ашып ішіндегі заттарды көріп, оқулықтан іздене отырып, топ атына сәйкес топология моделін жасаулары керек.

    3/ Және әр топ осы топология түріне байланысты мәліметті оқулықтан, қосымша ақпараттық ресурстардан ізденіп тұжырымдар жасап парақшаға жазады.

    4/ «Автобус аялдамасы» әдісі арқылы топтар арасында жазылған ресурстарын сағат тілі бойынша айналдырып отырады.



    Бағалау: Топтар бірін – бірі «Бутерброд» әдісі арқылы өзара бағалайды.



    Оқушыларды жұптарға бөлемін. Оқушылар бос сызбаның ішіне желілер топологиясын толтырып, жұп болып жұмыс жасап оқушылар арасында сөздік қарым-қатынасы орнайды.

    1-жұпқа: Оқушылар бос сызбаның ішіне желілер жайлы схеманы толтырыңыз

    2-жұпқа: Ақпараттық диктантты толтырыңыздар

    ................-бұл бір – бірімен әр түрлі ресурстарды ортақ пайдалану үшін біріктірілген компьютерлер тобы. Компьютерлік желінің ................ бар:

    ..............-бір бөлменің немесе ғимараттың аумағында біріктірілген компьютерлер тобы;

    .................. - қала, облыс, ел шегінде біріктірілген ................. тобы;

    ...................- бүкіл дүние жүзімен байланыс орнатуға болатын желі.

    Компьютерлер бір-бірімен .......................арқылы байланысады.

    Барлық компьютерлерден ..........................................қағаз басуға жіберіледі.


    Бағалау: Жұптық жұмысты оқушылар бірін – бір «бағдаршам» арқылы бағалатамын.

    Жеке компьютердегі жұмыс

    • К омпьютердің жұмыс үстеліндегі «Сеть» жарлығы арқылы осы компьютерлік сыныпта қанша компьютер барын анықта

    • компьютерлік сыныптағы компьютерлердің желіге қосудың түрлі тәсілдерін ойластырып, схемасын мәтіндік редакторда сыз.



    Бағалау: түрлі-түсті стикерлер беру арқылы бағалаймын



    Қосымша тапсырма:

    Тапсырманы жылдам қарқынмен орындайтын оқушыларға:

    Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпаратар ізде.





    https://youtu.be/2qlsT2Uop0w

























    Қосымша ақпарат ресурстарды таратамын

    стикер





























    Қосымша ақпарат ресурстарды таратамын























    Сабақтың соңы














    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    Бағалау критерийі:

    Білім алушы

    • Компьютерлік желілерді анықтайды

    • Компьютерлік желілердің қызметін сипаттайды


    Тапсырма 1.

    Қалып кеткен сөздерді жазыңыз. _______________желі — үлкен территорияны қамтитын және өзіне_____________ компьютерлер санын қоса алатын ___________________желі.

    ҚАЛЫП КЕТКЕН СӨЗДЕР:

    Компьютерлік, жергілікті, үй іші, спутниктік, ауқымды, кішкентай, үлкен, үлкен емес, кейбір







    Дескрипторлар:

    Білім алушы - компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен сөздерді орнына қояды.


    Тапсырма 2.

    Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз.

    Дескрипторлар:

    Білім алушы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жолдасова Жанна Алмасовна
    29 Қараша 2021
    701
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Компьютерлік желілер және оның жіктелуі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Компьютерлік желілер және оның жіктелуі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Компьютерлік желілер және оның жіктелуі Компьютерлік желілердің анықтамасын сипаттайды. Желілік топология түрлерін анықтайды. Термин сөздерді пайдаланып компьютерлік желі түрлерін, ерекшеліктерін және олардың атқаратын қызметін сипаттап айтады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарау:

    7.1.В Желі және қауіпсіздік

    Мектеп: С.Торайғыров атындағы №22 гимназия-мектебі

    Күні: 18.11.2021

    Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасова Жанна Алмасовна

    Сынып: 7 В

    Қатысқандар: 23

    Қатыспағандар:2

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютерлік желілер және оның жіктелуі


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7.1.3.1-компьютерлік желілерді топтастыру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар:

    компьютерлік желілерді топтастырады

    Оқушылардың басым бөлігі: Компьютерлік желі топологиясының ерекшеліктерін сипаттап топтастырады.

    Кейбір оқушылар:

    компьютерлерді желіге қосудың түрлі тәсілдерін біледі және схемасын сызады

    Бағалау критерийі

    Компьютерлік желілердің анықтамасын сипаттайды.

    Желілік топология түрлерін анықтайды

    Тілдік мақсаттар


    Термин сөздерді пайдаланып компьютерлік желі түрлерін, ерекшеліктерін және олардың атқаратын қызметін сипаттап айтады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминдер

    Компьютерлік желі, кабельдік арна, топология, Wi-Fi (Wireless Fidelity ), протокол, сымсыз желі, Web – сервер

    Диалогтермен жазу үшін қолданылатын тіркестер

    Компьютерлер арасында мәлімет алмасу үшін ... пайдаланған ақылға қонымды.

    Деректерді тарату ортасына қарай ..................және ............ деп бөлінеді.

    Желілерді топтастыру біз үшін .............................қажет.

    Телекоммуникация-ғаламдық желі бойынша ...............процесі.

    Құндылықтарға баулу




    Достық қарым-қатынас жасауға (топтық, жұптық жұмыс жасауда), жауапкершілік, өмір бойы оқуға дайын болуға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ әдебиеті 5-сынып «Жұмбақтар» (жаңа тақырыпты ашуда)

    Физика және астрономия 7-сынып «Физика және техника» (жаңа тақырыпты түсіндіргенде)

    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Компьютер құрылғыларының бір орталықтан басқарылуы, сервер, компьютерлік желі (5-сынып информатика)


    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі:









    Үй тапсырмасын сұрау.


















    Тақырыпты ашу







    • Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

    • Ынтымақтастық атмосферасын құру «Шаттық шеңбері» арқылы оқушыларға жақсы лебіздер айту.



    «Мозаика» әдісі бойынша оқушыларды сурет қиындылары арқылы үш топқа бөлу

    1. – топ «Сақина»тобы

    2. – топ «Жұлдыз»

    3. – топ «Шина»



    «Өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар шеңбер құрып тұрады, бір-біріне өткен «Файлды форматтау» тақырыбы бойынша сұрақтар қоя отырып, жіпті лақтырады.

    1.Архивтеу деген не?

    2.Фонограф бағдарламасы дегеніміз не?

    3.Дыбыстық файлды қалай жасаймыз?

    4.Дыбыстық файлды құжатқа енгізу жолы.

    5.Компакт –дискідегі бағдарламаны орнату жолы.

    6.Бағдарламаны орнату файлдары

    7.Архивтелген файлға мысал келтір

    8.Евгений Рошаль қандай программаның авторы?



    Бағалау: «Кімнің сұрағы ұнады?», «Кімнің жауабы ұнады?» деген сұрақтар арқылы «мадақтау»әдісімен өзара бағалау жүреді.



    Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша оқушыларға жетелеу сұрақтарын қоямын:

     1.Қолымыздағы жіп қалай байланысқан?

     2. Бұл пайда болған өрмек не нәрсеге ұқсайды?

     3. Біздің бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар ?

     4. Сыныптағы компьютерлер бірі-бірімен байланысып тұр ма?

    5. Басқа бөлмеде немесе басқа ғимаратта орналасқан компьютермен қалай байланыс орнатуға болады?

    7.Желі ұғымын қалай түсінеміз?

    8.Желінің қандай түрлерін білеміз?

    Сабақ тақырыбы және сабақ соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырамын.




    Сурет қиындылары

    Түстер бойынша


























    Сабақтың ортасы












    Топтық жұмыс:









































    Жұптық жұмыс


    Жаңа сабақты «Компьютерлік желілер» тақырыбындағы бейнеролик көрсетуден бастаймын. Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісімен бейнеақпаратқа байланысты сұрақтар қоямын:

    1. Бейнероликтен не көрдік?

    2. Көргендерімізді информатика сабағында қолданып жүрміз бе?

    3. Компьютерлік желі туралы қандай мағлұматтар алдық?

    • Физика және астрономия пәнінде «Физика және техника» тақырыбындағы спутниктік байланыс жайлы білімдерін еске түсіремін.



    «Бұл не?» әдісі арқылы топтық жұмыс жасатамын.

    Алдын ала дайындалған 3 конверт 3 топқа таратылып беріледі. Барлық конверт ішінде қағаздан жасалған 5 компьютер және жіп беріледі. Үшінші топ конвертіне қосымша комутатор суреті салынған.

    Конверт сыртына келесі жұмбақтар беріледі, жұмбақтың жауабы топтың атауы болады

    1-топқа:

    «Аналық тақшаның бөліктері арасында ақпарат тасымалдайдытын құрамдас бөлігі»

    «ШИНА»

    2-топқа:

    «Әшекей бұйым болып табылады,

    Арудың саусағына салынады»

    «САҚИНА»

    3-топқа:

    «Көп моншақ үй үстінде қойдым шашып

    Қарасам толып жатыр көзін ашып

    Үйіме сәулеленіп түссе жарық

    Кетеді әлгі моншақ бәрі қашып»

    «ЖҰЛДЫЗ»


    1/ Оқушылар берілген жұмбақты шешіп топ атын анықтауы керек.

    2/ Сосын конвертті ашып ішіндегі заттарды көріп, оқулықтан іздене отырып, топ атына сәйкес топология моделін жасаулары керек.

    3/ Және әр топ осы топология түріне байланысты мәліметті оқулықтан, қосымша ақпараттық ресурстардан ізденіп тұжырымдар жасап парақшаға жазады.

    4/ «Автобус аялдамасы» әдісі арқылы топтар арасында жазылған ресурстарын сағат тілі бойынша айналдырып отырады.



    Бағалау: Топтар бірін – бірі «Бутерброд» әдісі арқылы өзара бағалайды.



    Оқушыларды жұптарға бөлемін. Оқушылар бос сызбаның ішіне желілер топологиясын толтырып, жұп болып жұмыс жасап оқушылар арасында сөздік қарым-қатынасы орнайды.

    1-жұпқа: Оқушылар бос сызбаның ішіне желілер жайлы схеманы толтырыңыз

    2-жұпқа: Ақпараттық диктантты толтырыңыздар

    ................-бұл бір – бірімен әр түрлі ресурстарды ортақ пайдалану үшін біріктірілген компьютерлер тобы. Компьютерлік желінің ................ бар:

    ..............-бір бөлменің немесе ғимараттың аумағында біріктірілген компьютерлер тобы;

    .................. - қала, облыс, ел шегінде біріктірілген ................. тобы;

    ...................- бүкіл дүние жүзімен байланыс орнатуға болатын желі.

    Компьютерлер бір-бірімен .......................арқылы байланысады.

    Барлық компьютерлерден ..........................................қағаз басуға жіберіледі.


    Бағалау: Жұптық жұмысты оқушылар бірін – бір «бағдаршам» арқылы бағалатамын.

    Жеке компьютердегі жұмыс

    • К омпьютердің жұмыс үстеліндегі «Сеть» жарлығы арқылы осы компьютерлік сыныпта қанша компьютер барын анықта

    • компьютерлік сыныптағы компьютерлердің желіге қосудың түрлі тәсілдерін ойластырып, схемасын мәтіндік редакторда сыз.



    Бағалау: түрлі-түсті стикерлер беру арқылы бағалаймын



    Қосымша тапсырма:

    Тапсырманы жылдам қарқынмен орындайтын оқушыларға:

    Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпаратар ізде.





    https://youtu.be/2qlsT2Uop0w

























    Қосымша ақпарат ресурстарды таратамын

    стикер





























    Қосымша ақпарат ресурстарды таратамын























    Сабақтың соңы














    Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

    Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну

    Бағалау критерийі:

    Білім алушы

    • Компьютерлік желілерді анықтайды

    • Компьютерлік желілердің қызметін сипаттайды


    Тапсырма 1.

    Қалып кеткен сөздерді жазыңыз. _______________желі — үлкен территорияны қамтитын және өзіне_____________ компьютерлер санын қоса алатын ___________________желі.

    ҚАЛЫП КЕТКЕН СӨЗДЕР:

    Компьютерлік, жергілікті, үй іші, спутниктік, ауқымды, кішкентай, үлкен, үлкен емес, кейбір







    Дескрипторлар:

    Білім алушы - компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен сөздерді орнына қояды.


    Тапсырма 2.

    Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз.

    Дескрипторлар:

    Білім алушы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Сабақ жоспары 7 сынып
    29.11.2021
    701
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жолдасова Жанна Алмасовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации