Сабақ: №2 | Мектеп:198 ЖББМ |
Пәні: информатика |
|
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Жұматай С.Қ |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы. |
Сабақ негізделген оқумақсаты | Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздікті сақтауҚазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;Ақпараттық қауіпсіздік туралы мағлұмат алу; |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу. |
| Кейбір оқушылар: |
| Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
|
Тілдік мақсат | Оқушылар:Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
| Информатика, компьютер, интернет. |
| Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер? |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай? |
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet |
Алдыңғы тақырып
| қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық. |
Жоспар |
Жоспарлағануақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)
|
Ресурстар |
Басталуы
15 минут Миға шабуыл
| Жағымды ахуал туғызу«Миға шабуыл»АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру. «Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір - бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымыз бен жүрегіміздің жылуын бөлісейік1-оқушы Интернеттей ауқымды, Пейілің кең болсын!2- оқушы Процессордай ақылды достарың көп болсын! 3-оқушыӘрбір күнді күлкімен,Қуанышпен бастаңыз,Көңілсіз күндер боп жатса,Корзинаға тастаңыз 4-оқушыБұл өмірде ешқашан,Шыңғырған вирус шықпасын!Мазалап жатса егер кеп,DoctorWeb пен Kasper қорғасын!5-оқушыPower point слайдтындай Құлпырыңыз демекпін!
«Миға шабуыл»
Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?
|
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері
|
Ортасы10 минут
Практикум
10 минут
| Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.».
Слайдтар арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Білім берудің ақпараттық ресурстары және оның тарихын түсіндіру,Ақпараттық ресурстардың жасалу жолдарын көрсету, білім берудің электрондық ресурстарымен таныстыруБілім берудің ақпараттық ресурстары тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.Электронды оқулықпен жұмыс.1.Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер |
Оқулық, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта |
Сабақты қортыныдылау5 мин | «Үш түрлі күнделік» әдісіҚауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?дәптерлеріне орындауға беремін
| Дәптер, таратпалар |
Аяқталуы
5 минут
| Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма §2 Бағалау.Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту. | Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар |
Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері |
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|
|
|
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |