Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №2 |
Мектеп:198 ЖББМ |
|||||||||||||
|
Пәні: информатика |
||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Жұматай С.Қ |
|||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы. |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздікті сақтау Қазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады. |
|||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||
|
Информатика, компьютер, интернет. |
||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер? Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер? |
||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||
|
Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай? |
||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||
|
Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet |
||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық. |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басталуы
15 минут Миға шабуыл
|
Ұйымдастыру. «Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір - бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымыз бен жүрегіміздің жылуын бөлісейік 1-оқушы Интернеттей ауқымды, Пейілің кең болсын! 2- оқушы Процессордай ақылды достарың көп болсын! 3-оқушы Әрбір күнді күлкімен, Қуанышпен бастаңыз, Көңілсіз күндер боп жатса, Корзинаға тастаңыз 4-оқушы Бұл өмірде ешқашан, Шыңғырған вирус шықпасын! Мазалап жатса егер кеп, DoctorWeb пен Kasper қорғасын! 5-оқушы Power point слайдтындай Құлпырыңыз демекпін! «Миға шабуыл» Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады? |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
Практикум 10 минут
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.». Слайдтар арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Білім берудің ақпараттық ресурстары және оның тарихын түсіндіру, Ақпараттық ресурстардың жасалу жолдарын көрсету, білім берудің электрондық ресурстарымен таныстыру Білім берудің ақпараттық ресурстары тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Электронды оқулықпен жұмыс. 1.Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар 2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер |
Оқулық, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта |
||||||||||||
|
Сабақты қортыныдылау 5 мин |
«Үш түрлі күнделік» әдісі Қауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?дәптерлеріне орындауға беремін
|
Дәптер, таратпалар |
||||||||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма §2 Бағалау. Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту. |
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері |
||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Сабақ: №2 |
Мектеп:198 ЖББМ |
|||||||||||||
|
Пәні: информатика |
||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Жұматай С.Қ |
|||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы. |
|||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздікті сақтау Қазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||
|
||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады. |
|||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||||||||
|
Информатика, компьютер, интернет. |
||||||||||||||
|
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер? Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер? |
||||||||||||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||||||||
|
Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай? |
||||||||||||||
|
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||
|
Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet |
||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық. |
|||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Басталуы
15 минут Миға шабуыл
|
Ұйымдастыру. «Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір - бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымыз бен жүрегіміздің жылуын бөлісейік 1-оқушы Интернеттей ауқымды, Пейілің кең болсын! 2- оқушы Процессордай ақылды достарың көп болсын! 3-оқушы Әрбір күнді күлкімен, Қуанышпен бастаңыз, Көңілсіз күндер боп жатса, Корзинаға тастаңыз 4-оқушы Бұл өмірде ешқашан, Шыңғырған вирус шықпасын! Мазалап жатса егер кеп, DoctorWeb пен Kasper қорғасын! 5-оқушы Power point слайдтындай Құлпырыңыз демекпін! «Миға шабуыл» Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады? |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
Практикум 10 минут
|
Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.». Слайдтар арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Білім берудің ақпараттық ресурстары және оның тарихын түсіндіру, Ақпараттық ресурстардың жасалу жолдарын көрсету, білім берудің электрондық ресурстарымен таныстыру Білім берудің ақпараттық ресурстары тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады. Электронды оқулықпен жұмыс. 1.Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар 2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер |
Оқулық, үлестірме қағаздар, интерактивті тақта |
||||||||||||
|
Сабақты қортыныдылау 5 мин |
«Үш түрлі күнделік» әдісі Қауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен?дәптерлеріне орындауға беремін
|
Дәптер, таратпалар |
||||||||||||
|
Аяқталуы 5 минут |
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма §2 Бағалау. Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту. |
Жиынтық бағалау парағы Оқулық, күнделік Үлестірме қағаздар |
||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері |
||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















