Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері |
Пәні: Информатика |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
10.6.1.2 IP (ай пи)-мекен-жайының мақсатын және көрсетілуін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Желіні түрлерін біледі; |
||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі Маршрутизаторлар, коммутаторлар жұмыс жасау пирципін түсінеді; Домендік атаулардың жүйесінің ажырата алады; |
|||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар IP (ай пи)-мекен-жайының мақсатын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну,талдау,қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: Желіні практикада тиімді қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар |
||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Ағылшын |
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Еңбек, шығармашылық, айқындық, құрмет, ынтымақтастық |
||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар) |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт 40 мин |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 1-2 мин 3-6 мин 7-20 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі: «Паравоз» ойыны. Ұжымда бір –бірімен жағымды қатынас қалыптастыру, көңіл – күйлерін көтеру. Мұғалім бір қатарға тұрып реттік санымен 1,2ге саналады. Екі топқа бөлініп, бірінші топ қолдарын бір рет шапалақтап, оң аяқтарын екі рет жерге қағады. Ал екінші топ қолдарын екі рет шапалақтап, оң аяқтарын бір рет жерге қағады. Осылайша ойын жалғасады, шатасқан ойыншы үй тапсырмасын орындауға ортаға шығады. - үй таспырмасын сұрау мақсатында сәйкестердіру сұрақтары беріледі; интерактивті тақтаның көмегімен орындалады.
Дескрептор
Сабақты түсіндіру Интернетпен жұмыс істейтін арнайы серверлерге ғылыми-техника-лық жаңалықтар, бизнестік мәліметтер, файлдар (программалар, архивтер, анықтамалық құжаттар) енгізіледі. Серверлерге күнделікті жаңа мәліметтер де қосылып тұрады. Олардың бірі арқылы жіберілген деректерді басқаларының түсініп оқуы үшін деректер интернетте қолданылатын бір стандартты тілге аударылады. Ол жүйелік хаттама (протокол) деп аталатын TCP/IP (Transmission Control Protocol/ Internet Protocol тасымалдауды басқару хаттамасы) жіберу тілі (программасы). Есіңізде сақтаңыз!TCP/IP – Интернетпен жұмыс істейтін барлық компьютерлердің негізгі тілі.Хаттама – деректерді толық және қатесіз беру үшін келісілген және бекітілген ережелерҚолданбалы деңгейіндегі хаттамалар
|
Интерактивті тақта
Стикерлердегі сөздер арқылы
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 21-28мин
29-36 мин
|
Практикалық жұмыс 1. (Проекторды өшіріңіз, музыканы қосыңыз) I. Компьютеріңіздің IP мекен жайын анықтаңыз 1. Бастаудың негізгі мәзіріне өтіңіз - Барлық қосымшалар - Утилиталар-Windows - Пәрмен шақыруы (Пуск – Все приложения – Служебные-Windows - Командная строка). 2. Пайда болған терезеде пәрменді енгізіңіз: ipconfig. Пайда болған терезеде компьютерді Интернетке қосудың параметрлері пайда болады: - IP мекенжайы ____________________ -желілік маскасы ________________________ - негізгі шлюз _______________________ 3. Пәрмен шақыру терезесін жабыңыз. Дескриптор:
“Көршіңді бағала ” әдісі оқушылар бірін – бірі бағалайды. Практикалық жұмыс 2 Интернеттен ақпарат іздеңіз 1. Интернет қосылымын жасаңыз 2. Яндекс браузерін іске қосыңыз 3. Браузер жолағына мекен-жайды енгізіңіз: http://school-collection.edu.ru 4. таңдаңыз: оқушы үшін Тақырып - әдебиет 9-сынып Орыс мәдениетінің күміс дәуірі 5. Сандық білім беру ресурстарының бірыңғай жинағын оқып шығыңыз. Бұл сайттан сіз цифрлық мультимедиялық өңдеуден мектеп бағдарламасының кез-келген тақырыбы бойынша қосымша материал таба аласыз. 6. Браузер терезесін жабыңыз 7. Интернетті өшіріңіз |
т апсырма1
К еремет
Толық емес Толықтыру керек
|
|||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
4-минут
|
Рефлексия Енді өз орындарыңызға барып, «Интернет қалай жұмыс істейді» тақырыбындағы кестені толтырыңыз. Компьютердің IP-мекен-жайы »
|