Материалдар / Компьютерлік жүйелер мен желілер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Компьютерлік жүйелер мен желілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютерлік жүйелер мен желілер туралы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
954
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақ: Компьютерлік жүйелер мен желілер

Мектеп: №63 негігзі орта мектебі

Пәні: информатика

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Оразбекова Жамила

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Компьютердің қызметі

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

6.1.1.2 Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: компьютердің негізгі құрылғыларын білу

Оқушылардың басым бөлігі: компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекеттерін ажырату


Кейбір оқушылар: компьютердің негізгі құрылғыларымен жұмыс жасау

Бағалау критерийі

Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін біле отырып, түсінеді



Тілдік мақсат

Оқушылар:

Компьютердің негізгі құрылғыларына монитор, жүйелік блок, тышқан, пернетақта

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Монитор, жүйелік блок, пернетақта, тышқан

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

компьютердің атқаратын қызметі қандай?

компьютердің негізгі құрылғыларына не жатады?

компьютердің негізгі құрылғылары қалай әрекет етеді?

Талқылауға арналған тармақтар:

    1. Компьютер дегеніміз не?

    2. Компьютердің негізгі құрылғыларын атаңдар.

    3. Компьютердің негізгі құрылғыларының атқаратын қызметтері қандай?

    4. Дербес компьютер неше бөліктен тұрады?

Құндылықтарға баулу

Пәнді оқыту барысында оқушыларды ауызбіршілікке, бейбітшілікке баулу

Пәнаралық байланыс

Құрылғылардың атауы ағылшын тілінде және ағылшын тілінде шифрланған

Алдыңғы тақырып


Эргономика міндеттерін ойластыру және шешуді, есептеу техникасының дамуының тарихы мен перспективасы жөнінде әңгімелеуді біледі

Жоспар

Жоспарлаған

уақыт

Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі

жоспарланған жаттығулармен қатар

ескертпелерді жазыңыз)



Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин




5 минут

«Ыстық микрафон» әдісі

арқылы өткенді қайталау

1.Оқушылармен сәлемдесу , түгендеу

2. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын

Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып өзара жақсы тілек айтқызамын.

Топқа бөлу.

3 түсті қаламдарды таңдау арқылы 3 топқа бөлемін

1-топ «Пернетақта»

2 топ «Жүйелік блок»

3 топ «Монитор»

3. Қауіпсіздік ережесін ескерту


«Ыстық микрафон» әдісі

Оқушыларға «Ыстық микрафон» әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау мақсатында оқушыларға сұрақтар беремін.

Жаңа сабаққа кіріспе: «Кім тапқыр?» әдісі арқылы шашылған сойлемдерді құрастырады. Сөйлемді құрау арқылы оқушылар жаңа тақырыпты ашады.

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін түсіндіру





Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері




Сабақтың ортасы

15 минут


Терминдермен жұмыс

Жаңа тақырыпты

«Тыңдап отырған үштік» әдісі арқылы тақырыпты оқуға тапсырмалар беріледі.

1-топ: Пернетақтаның қызметі мен құрылымы

2-топ: Жүйелік блок қызметі мен құрылымы

3 топ «Монитор» қызметі мен құрылымы

3 топқа берілген тақырыпты постер қорғауды ұсынамын. Әр топты постер қорғап болған соң геометриялық фигуралар арқылы бағалаймын.

Термин сөздерді интерактивті тақта арқылы шығарып таныстырамын. Жаңа тақырыптағы термин сөздердің ағылшын және орыс тілдеріндегі аудармасымен танысады, қайталайды.


Оқулық,

маркерлер,

плакаттар,

стикерлер,

үлестірме қағаздар,

интерактивті тақта

Практикалық тапсырмалар

10 минут


Оқушыларға практикалық тапсырманы орындауға беремін.

Компьютердегі тәжірибелік жұмыс

1- тапсырма: Барлық компьютердің негізгі құрылғыларын ережеге сай өз порттарын тауып жалға.

2- тапсырма: Жүйелі блоктың ішіндегі барлық құрылғыларын шлейф арқылы ажыратып, қайта жалғап көр.

3- тапсырма. Пернетақтамен тышқанның атқаратын қызметін пернелер комбинациясы арқылы алмастыр

Оқулық, дәптер, компьютер

«Сұрақтар шеңбері» әдісі

Өзіңді тексер

  1. мин

Кері байланыс

    1. Компьютер сөзі ағылшын тілінен аударғанда қандай мағына береді?

    2. Компьютердің негізгі құрылғыларын ата.

    3. Компьютердің негізгі құрылғылары бір - біріне байланысты ма?

    4. Принтер компьютердің негізгі құрылғысы бола ала ма?

    5. Пернетақта қандай қызмет атқарады?

    6. Кез келген ақпаратты экранға шығаруға негізделген компьютердің негізгі құрылғысын ата.

    7. Ақпараттар оны қамтитын мәліметтің түріне байланысты қандай бола алады?

    8. Компьютерді адаммен салыстыра алар ма едіңіз?

оқулық, дәптер

Бағалай критерилері


Дескриптор

Компьютердің негізгі құрылғыларының өзара әрекетін біле отырып, түсінеді

  • Пернетақтаның қызметі мен құрылымын біледі

  • Жүйелік блоктың қызметі мен құрылымын біледі

  • Монитордың қызметі мен құрылымын біледі

  • Барлық компьютердің негізгі құрылғыларын ережеге сай өз порттарын тауып жалғай біледі

  • Жүйелі блоктың ішіндегі барлық құрылғыларын шлейф арқылы ажыратып, қайта жалғай алады

  • Пернетақтамен тышқанның атқаратын қызметін пернелер комбинациясы арқылы алмастыра отырып қолданады

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс

Жүйелі блокты қатқыл дискісін алып екінші жүйелі блокқа орналастыру


«Сұрақтар шеңбері» әдісімен кері байланыс

  • Сұрақтарға берген жауаптары бойынша;


Құрылғылардың атауы ағыл-шын тілінде және ағылшын тілінде шифрланған. Оқушы- лардың компьютер алдында дұрыс отыруын қадағалау; Ағылшын, орыс тілі

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаты нақты әрі қол жетімді болды. Яғни, сабағыма мақсат қоя білдім деп ойлаймын. Оқушылар өте белсенді болды. Сабақ түсіндіру барысында 3 топ бірге талқылап, ортақ пікірге, соның көмегімен түсіндіріп өтті.

Қорытынды бағамдау.

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: Оқушылар белсенді болды

2: Компьютердің негізгі құрылғыларын білді және олардың қызметтерін ажырата алды

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)

1: Терминдерді ағылшын тілінде үйренді.

2: Барлық тапсырмалар орындалды

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!