|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік суреттер |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Суретті өндеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану 3.1.2.2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану 3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Құрал-саймандар тақтасының құралдардың атауын біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
«Бояу» құралын пайдаланып таңдаған суретті бояйды |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
құрылғылардың міндетін сәйкестендіреді |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты пысықтау. Жеке жұмыс. 1-тапсырма.
Декриптор: -сурет салу құрылғыларын анықтайды; -құрылғылардың міндетін сәйкестендіреді. ҚБ: «Смайлик» әдісі |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.тапсырманы орындайды |
Смайлик |
Карточка |
|
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Суретті таңдап, оны бояңыздар.
Дескриптор: -суретті таңдайды; -Бояу (заливка) құралын пайдаланып бояйды.
ҚБ: «Смайлик» әдісі |
2-тапсырманы орындайды |
Смайлик |
Компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 15, сурет |
|
|
|








жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Компьютерлік суреттер
Компьютерлік суреттер
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Компьютерлік суреттер |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Суретті өндеу. |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану 3.1.2.2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу және сақтау командаларын пайдалану 3.1.2.1 компьютерлік программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін түсіндіру |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Құрал-саймандар тақтасының құралдардың атауын біледі |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
«Бояу» құралын пайдаланып таңдаған суретті бояйды |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
құрылғылардың міндетін сәйкестендіреді |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты пысықтау. Жеке жұмыс. 1-тапсырма.
Декриптор: -сурет салу құрылғыларын анықтайды; -құрылғылардың міндетін сәйкестендіреді. ҚБ: «Смайлик» әдісі |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. 4.тапсырманы орындайды |
Смайлик |
Карточка |
|
Сабақтың ортасы |
Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Суретті таңдап, оны бояңыздар.
Дескриптор: -суретті таңдайды; -Бояу (заливка) құралын пайдаланып бояйды.
ҚБ: «Смайлик» әдісі |
2-тапсырманы орындайды |
Смайлик |
Компьютер |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері
байланыс: Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.» |
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат слайд |
|
Үй тапсырмасы |
§ 15, сурет |
|
|
|








шағым қалдыра аласыз














