КОМПЬЮТЕРЛІКЖЕЛІЛЕРДІҢЖҰМЫС ІСТЕУ ҚАҒИДАЛАРЫ.

Тақырып бойынша 18 материал табылды

КОМПЬЮТЕРЛІКЖЕЛІЛЕРДІҢЖҰМЫС ІСТЕУ ҚАҒИДАЛАРЫ.

Материал туралы қысқаша түсінік
10.6.1.1 Желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтың аты-жөні

Джанзакова А.Д

Күні


Сынып 10 «А»

Қатысушалыр саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

КОМПЬЮТЕРЛІКЖЕЛІЛЕРДІҢЖҰМЫС ІСТЕУ ҚАҒИДАЛАРЫ.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


10.6.1.1 Желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар,

маршрутизаторлар, коммутаторлар)

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Компьютерлік желілердің қызметін біледі

Көптеген оқушылар:

Компьютерлік желі түрлерін анықтайды

Кейбір оқушылар:

Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз жақтарын

салыстырады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 5 мин

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу ағылшыншы

Өткен сабақты пысықтау: «Сұхбат алу»

Ортаға үш оқушы шақырылады. Екі оқушы бір-бірімен өтілген тақырыптар бойынша сұхбат құрады.СандарҮшінші оқушы түсінгенін әңгімелейді.Оқушылардың іс-әрекеттерін ауызша мадақтау,

ынталандыру.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Сұраққа жауап береді










Сандар

Сабақтың ортасы 15 мин


































15 мин

«Миға шабуыл» әдісі

- Бүгінгі таңда қоғамдағы әлеуметтік өзгерістерге

желі технологиясының ықпалы қандай?

- Қандай желі түрлерімен таныссың?

«Джигсо» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін

ортада талқылайды. Мұғалім білімдерін толықтырады.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

1-тапсырма.

«Құрылысшы» ойыны

Тақырып бойынша мәтін қиындылары беріледі.

Оқушылар берілген мәтіннің қиындыларын

құрастырады.

Дескриптор:

Компьютерлік желілердің қызметін біледі.

Фигуралар арқылы бағалау

2-тапсырма.

- Біздің еліміздегі әлеуметтік желілердің даму

барысына талдау жасаңдар? Мысал келтіріңдер.


Дескриптор:

Компьютерлік желі түрлерін анықтайды.

Фигуралар арқылы бағалау

3-тапсырма.

- Компьютерлік желінің жағымды жақтары мен

пайдасын бағала.

- Компьютерлік желінің жағымсыз тұстары мен

зиянды жақтарын бағала.

- Екі жағдайды бағалау барысында дәлелді

мысалдар келтіріңдер.

Дескриптор:

Компьютерлік желілердің жағымды және жағымсыз

жақтарын салыстырады.

Оқушылардың жұмыстарын топ басшылары шәкіл

арқылы бағалайды. «Сызғыш» әдісі. Сызғыштың

шәкіл бөліктеріне оқушылардың аттарын жазады.





Оқулық

Bilimland.kz
















компьютер

Сабақтың соңы 5 мин

Тест тапсырмасы

Өздерін бағалайды

Кері байланыс: «Мұғалімге хат» әдісі

Оқушылар сабақ туралы түсінгендерін және

сұрақтарын қағазға жазып қалдырады.


Өзін-өзі бағалау.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.05.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі