АНЫҚТАМА
МЕРЗІМІ: 22.09.2022ж.
СЫНЫБЫ: 5 «А»
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Хасенова А.Т
ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі
МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.
Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас жағдайлары
НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.
Жалпы оқушы саны: 10 Қатысқаны: 9
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Мектепте |
Өзін-өзі бағалау |
Тұлғааралық |
Жалпы |
|
1. |
Алдаберген Айбек Ерланұлы |
21 |
20 |
22 |
63 |
|
2. |
Ахмедов Наиль Шерипжанович |
18 |
21 |
19 |
58 |
|
3. |
Ахмедов Камиль Шерипжанович |
18 |
21 |
19 |
58 |
|
4. |
Батырхан Дәмір Ұланұлы |
16 |
24 |
23 |
63 |
|
5. |
Бақыт Елдос |
23 |
22 |
20 |
65 |
|
6. |
Долқынбек Айсара |
25 |
24 |
30 |
79 |
|
7. |
Джумабек Бақыткелді Берикболұлы |
33 |
27 |
23 |
81 |
|
8. |
Жеңісбек Қадір Жеңіснұрұлы |
20 |
21 |
29 |
70 |
|
9. |
Телмембет Мадина |
- |
- |
- |
- |
|
10. |
Тілеубек Аякөз |
21 |
25 |
15 |
61 |
|
|
Қалыпты деңгей |
7-19 |
11-21 |
7-20 |
30-62 |
|
|
Аздап жоғары |
20-25 |
22-26 |
21-27 |
63-78 |
|
|
Жоғары |
26-31 |
27-31 |
28-33 |
79-94 |
|
|
Өте жоғары |
94 жоғары |
31- жоғары |
31- жоғары |
33- жоғары |
|
|
Шамадан тыс тыныштық |
7-төмен |
11- төмен |
7- төмен |
Қорытынды: 5 »А» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 3 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 4 оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 2 оқушының мазасыздануы жоғары екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.
Педагог-психолог Ермек Ә. Т.
МЕРЗІМІ: 23.09. 2022ж.
СЫНЫБЫ: 5 «Б»
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Каимова М.М.
ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі
МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.
Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас жағдайлары
НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.
Жалпы оқушы саны: 5. Қатысқаны: 5.
|
№ |
Оқушының аты-жөні |
Мектепте |
Өзін-өзі бағалау |
Тұлғааралық |
Жалпы |
|
Қалыпты деңгей |
7-19 |
11-21 |
7-20 |
30-62 |
|
|
1. |
Аукен Заңғар |
22 |
18 |
12 |
52 |
|
2. |
Баратова Рамина |
23 |
18 |
12 |
53 |
|
3. |
Керимов Дияр |
14 |
21 |
15 |
50 |
|
4. |
Миджитова Шахмина |
22 |
25 |
20 |
67 |
|
5. |
Мощенко Богдан |
22 |
24 |
18 |
64 |
|
|
Аздап жоғары |
20-25 |
22-26 |
21-27 |
63-78 |
|
|
Жоғары |
26-31 |
27-31 |
28-33 |
79-94 |
|
|
Өте жоғары |
94 жоғары |
31- жоғары |
31- жоғары |
33- жоғары |
|
|
Шамадан тыс тыныштық |
7-төмен |
11- төмен |
7- төмен |
30- төмен |
|
|
|
||||
Қорытынды: 5 «Б» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 1 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 1 оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 3 оқушының мазасыздануы төмен екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.
Педагог-психолог Ермек Ә. Т.
ХАТТАМА №____
Қатысушылар: 5 А», 5 «Б».
Саны: 15 Қатыспағаны: 1
ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі
МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.
Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас жағдайлары
НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.
|
№ |
Сыныбы |
Оқушы саны |
Қалыпты жағдай |
Аздап жоғары |
Жоғары |
Өте жоғары |
Шамадан тыс тыныштық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1. |
5 «А» |
9 |
3 |
4 |
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз АНЫҚТАМА МЕРЗІМІ: 22.09.2022ж. СЫНЫБЫ: 5 «А» СЫНЫП
ЖЕТЕКШІСІ: Хасенова
А.Т ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық
шкаласы» Кондаш әдістемесі МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық
деңгейін анықтау. Әдістемелікте жағдайлардың үш
түрі қарастырылады: 1) мектеппен және мұғаліммен
арақатынасқа байланысты жағдайлар 2) өзі туралы түсініктерді
өзектеу жағдайлары 3) тұлға аралық қатынас
жағдайлары НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы
мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді.
Нәтижесі таблица арқылы жасалынады. Жалпы оқушы
саны: 10
Қатысқаны: 9 № Оқушының аты-жөні Мектепте Өзін-өзі
бағалау Тұлғааралық Жалпы 1. Алдаберген Айбек
Ерланұлы 21 20 22 63 2. Ахмедов Наиль
Шерипжанович 18 21 19 58 3. Ахмедов
Камиль Шерипжанович 18 21 19 58 4. Батырхан
Дәмір Ұланұлы 16 24 23 63 5. Бақыт
Елдос 23 22 20 65 6. Долқынбек
Айсара 25 24 30 79 7. Джумабек Бақыткелді
Берикболұлы 33 27 23 81 8. Жеңісбек Қадір
Жеңіснұрұлы 20 21 29 70 9. Телмембет Мадина - - - - 10. Тілеубек
Аякөз 21 25 15 61 Қалыпты
деңгей 7-19 11-21 7-20 30-62 Аздап
жоғары 20-25 22-26 21-27 63-78 Жоғары 26-31 27-31 28-33 79-94 Өте
жоғары 94 жоғары 31- жоғары 31-
жоғары 33- жоғары Шамадан тыс тыныштық 7-төмен 11-
төмен 7-
төмен Қорытынды: 5
»А» сынып оқушыларының
мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест
нәтижесінде 3 оқушының мазасыздану күйі
мөлшерде, 4
оқушының мазасыздануы аздап
жоғары, 2 оқушының мазасыздануы
жоғары екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде
ұсынылды. Педагог-психолог Ермек Ә.
Т. МЕРЗІМІ: 23.09.
2022ж. СЫНЫБЫ: 5 «Б» СЫНЫП
ЖЕТЕКШІСІ: Каимова
М.М. ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық
шкаласы» Кондаш әдістемесі
МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық
деңгейін анықтау.
Әдістемелікте жағдайлардың үш
түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен
арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді
өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас
жағдайлары НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы
мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді.
Нәтижесі таблица арқылы жасалынады. Жалпы оқушы
саны: 5.
Қатысқаны: 5. № Оқушының аты-жөні Мектепте Өзін-өзі
бағалау Тұлғааралық Жалпы Қалыпты
деңгей 7-19 11-21 7-20 30-62 1. Аукен
Заңғар 22 18 12 52 2. Баратова
Рамина 23 18 12 53 3. Керимов
Дияр 14 21 15 50 4. Миджитова
Шахмина 22 25 20 67 5. Мощенко
Богдан 22 24 18 64 Аздап
жоғары 20-25 22-26 21-27 63-78 Жоғары 26-31 27-31 28-33 79-94 Өте
жоғары 94 жоғары 31- жоғары 31-
жоғары 33- жоғары Шамадан тыс тыныштық 7-төмен 11-
төмен 7-
төмен 30-
төмен Қорытынды: 5
«Б» сынып оқушыларының
мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 1 оқушының
мазасыздану күйі мөлшерде, 1
оқушының
мазасыздануы аздап жоғары, 3 оқушының мазасыздануы төмен екені
анықталды. Нәтижені кесте түрінде
ұсынылды. Педагог-психолог Ермек Ә.
Т. ХАТТАМА
№____ Қатысушылар: 5 А», 5
«Б». Саны: 15
Қатыспағаны: 1 ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық
шкаласы» Кондаш әдістемесі МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық
деңгейін анықтау. Әдістемелікте жағдайлардың үш
түрі қарастырылады: 1) мектеппен және мұғаліммен
арақатынасқа байланысты жағдайлар 2) өзі туралы түсініктерді
өзектеу жағдайлары 3) тұлға аралық қатынас
жағдайлары НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы
мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді.
Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.
№ Сыныбы Оқушы
саны Қалыпты
жағдай Аздап
жоғары Жоғары Өте
жоғары Шамадан тыс тыныштық 1. 5 «А» 9 3 4 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













