Материалдар / Кондаш әдістемеснің анықтамасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кондаш әдістемеснің анықтамасы

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау үшін өтілген әдістеме. (үлгі ретінде жасалған) бұл әр сыныпқа әдістеме жұргізіліп сынып бойынша сарапталған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2022
3542
24 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АНЫҚТАМА

МЕРЗІМІ: 22.09.2022ж.

СЫНЫБЫ: 5 «А»

СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Хасенова А.Т

ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.

Жалпы оқушы саны: 10 Қатысқаны: 9

Оқушының

аты-жөні

Мектепте

Өзін-өзі бағалау

Тұлғааралық

Жалпы

1.

Алдаберген Айбек Ерланұлы

21

20

22

63

2.

Ахмедов Наиль Шерипжанович

18

21

19

58

3.

Ахмедов Камиль

Шерипжанович

18

21

19

58

4.

Батырхан Дәмір

Ұланұлы

16

24

23

63

5.

Бақыт Елдос

23

22

20

65

6.

Долқынбек Айсара

25

24

30

79

7.

Джумабек Бақыткелді Берикболұлы

33

27

23

81

8.

Жеңісбек Қадір Жеңіснұрұлы

20

21

29

70

9.

Телмембет

Мадина

-

-

-

-

10.

Тілеубек Аякөз

21

25

15

61


Қалыпты деңгей

7-19

11-21

7-20

30-62


Аздап жоғары

20-25

22-26

21-27

63-78


Жоғары

26-31

27-31

28-33

79-94


Өте жоғары

94 жоғары

31- жоғары

31- жоғары

33- жоғары


Шамадан тыс тыныштық

7-төмен

11- төмен

7- төмен

30- төмен



Қорытынды: 5 »А» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 3 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 4 оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 2 оқушының мазасыздануы жоғары екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.

Педагог-психолог Ермек Ә. Т.

АНЫҚТАМА

МЕРЗІМІ: 23.09. 2022ж.

СЫНЫБЫ: 5 «Б»

СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Каимова М.М.

ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.



Жалпы оқушы саны: 5. Қатысқаны: 5.

Оқушының

аты-жөні

Мектепте

Өзін-өзі бағалау

Тұлғааралық

Жалпы

Қалыпты деңгей

7-19

11-21

7-20

30-62

1.

Аукен Заңғар

22

18

12

52

2.

Баратова Рамина

23

18

12

53

3.

Керимов Дияр

14

21

15

50

4.

Миджитова Шахмина

22

25

20

67

5.

Мощенко Богдан

22

24

18

64


Аздап жоғары

20-25

22-26

21-27

63-78


Жоғары

26-31

27-31

28-33

79-94


Өте жоғары

94 жоғары

31- жоғары

31- жоғары

33- жоғары


Шамадан тыс тыныштық

7-төмен

11- төмен

7- төмен

30- төмен





Қорытынды: 5 «Б» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 1 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 1  оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 3 оқушының мазасыздануы төмен екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.

Педагог-психолог Ермек Ә. Т.

ХАТТАМА №____



Қатысушылар: 5 А», 5 «Б».

Саны: 15 Қатыспағаны: 1

ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.


Сыныбы

Оқушы саны

Қалыпты жағдай

Аздап жоғары

Жоғары

Өте жоғары

Шамадан тыс тыныштық

1.

5 «А»

9

3

4

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!