Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау үшін өтілген әдістеме. (үлгі ретінде жасалған) бұл әр сыныпқа әдістеме жұргізіліп сынып бойынша сарапталған
МАҚСАТЫ:оқушылар бойындағы мазасыздық
деңгейін анықтау.
Әдістемелікте жағдайлардың үш
түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен
арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді
өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас
жағдайлары
НӘТИЖЕ:Тесттің ұпайлар қосындысы
мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді.
Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.
Жалпы оқушы
саны:10Қатысқаны:9
№
Оқушының
аты-жөні
Мектепте
Өзін-өзі
бағалау
Тұлғааралық
Жалпы
1.
Алдаберген Айбек
Ерланұлы
21
20
22
63
2.
Ахмедов Наиль
Шерипжанович
18
21
19
58
3.
Ахмедов
Камиль
Шерипжанович
18
21
19
58
4.
Батырхан
Дәмір
Ұланұлы
16
24
23
63
5.
Бақыт
Елдос
23
22
20
65
6.
Долқынбек
Айсара
25
24
30
79
7.
Джумабек Бақыткелді
Берикболұлы
33
27
23
81
8.
Жеңісбек Қадір
Жеңіснұрұлы
20
21
29
70
9.
Телмембет
Мадина
-
-
-
-
10.
Тілеубек
Аякөз
21
25
15
61
Қалыпты
деңгей
7-19
11-21
7-20
30-62
Аздап
жоғары
20-25
22-26
21-27
63-78
Жоғары
26-31
27-31
28-33
79-94
Өте
жоғары
94 жоғары
31- жоғары
31-
жоғары
33- жоғары
Шамадантыс тыныштық
7-төмен
11-
төмен
7-
төмен
30-
төмен
Қорытынды:5»А» сынып оқушыларының
мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест
нәтижесінде 3 оқушының мазасыздану күйі
мөлшерде, 4оқушының мазасыздануы аздап
жоғары, 2 оқушының мазасыздануы
жоғары екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде
ұсынылды.
МАҚСАТЫ:оқушылар бойындағы мазасыздық
деңгейін анықтау.
Әдістемелікте жағдайлардың үш
түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен
арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді
өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас
жағдайлары
НӘТИЖЕ:Тесттің ұпайлар қосындысы
мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді.
Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.
Жалпы оқушы
саны:5.
Қатысқаны:5.
№
Оқушының
аты-жөні
Мектепте
Өзін-өзі
бағалау
Тұлғааралық
Жалпы
Қалыпты
деңгей
7-19
11-21
7-20
30-62
1.
Аукен
Заңғар
22
18
12
52
2.
Баратова
Рамина
23
18
12
53
3.
Керимов
Дияр
14
21
15
50
4.
Миджитова
Шахмина
22
25
20
67
5.
Мощенко
Богдан
22
24
18
64
Аздап
жоғары
20-25
22-26
21-27
63-78
Жоғары
26-31
27-31
28-33
79-94
Өте
жоғары
94 жоғары
31- жоғары
31-
жоғары
33- жоғары
Шамадантыс тыныштық
7-төмен
11-
төмен
7-
төмен
30-
төмен
Қорытынды:5«Б» сынып оқушыларының
мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 1 оқушының
мазасыздану күйі мөлшерде, 1
оқушының
мазасыздануы аздап жоғары, 3 оқушының мазасыздануы төмен екені
анықталды. Нәтижені кесте түрінде
ұсынылды.
МАҚСАТЫ:оқушылар бойындағы мазасыздық
деңгейін анықтау.
Әдістемелікте жағдайлардың үш
түрі қарастырылады:
1) мектеппен және мұғаліммен
арақатынасқа байланысты жағдайлар
2) өзі туралы түсініктерді
өзектеу жағдайлары
3) тұлға аралық қатынас
жағдайлары
НӘТИЖЕ:Тесттің ұпайлар қосындысы
мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді.
Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.
№
Сыныбы
Оқушы
саны
Қалыпты
жағдай
Аздап
жоғары
Жоғары
Өте
жоғары
Шамадантыс тыныштық
1.
5 «А»
9
3
4
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз