Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    АНЫҚТАМА

    МЕРЗІМІ: 22.09.2022ж.

    СЫНЫБЫ: 5 «А»

    СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Хасенова А.Т

    ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

    МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

    Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

    1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

    2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

    3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

    НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.

    Жалпы оқушы саны: 10 Қатысқаны: 9

    №

    Оқушының

    аты-жөні

    Мектепте

    Өзін-өзі бағалау

    Тұлғааралық

    Жалпы

    1.

    Алдаберген Айбек Ерланұлы

    21

    20

    22

    63

    2.

    Ахмедов Наиль Шерипжанович

    18

    21

    19

    58

    3.

    Ахмедов Камиль

    Шерипжанович

    18

    21

    19

    58

    4.

    Батырхан Дәмір

    Ұланұлы

    16

    24

    23

    63

    5.

    Бақыт Елдос

    23

    22

    20

    65

    6.

    Долқынбек Айсара

    25

    24

    30

    79

    7.

    Джумабек Бақыткелді Берикболұлы

    33

    27

    23

    81

    8.

    Жеңісбек Қадір Жеңіснұрұлы

    20

    21

    29

    70

    9.

    Телмембет

    Мадина

    -

    -

    -

    -

    10.

    Тілеубек Аякөз

    21

    25

    15

    61


    Қалыпты деңгей

    7-19

    11-21

    7-20

    30-62


    Аздап жоғары

    20-25

    22-26

    21-27

    63-78


    Жоғары

    26-31

    27-31

    28-33

    79-94


    Өте жоғары

    94 жоғары

    31- жоғары

    31- жоғары

    33- жоғары


    Шамадан тыс тыныштық

    7-төмен

    11- төмен

    7- төмен

    30- төмен



    Қорытынды: 5 »А» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 3 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 4 оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 2 оқушының мазасыздануы жоғары екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.

    Педагог-психолог Ермек Ә. Т.

    АНЫҚТАМА

    МЕРЗІМІ: 23.09. 2022ж.

    СЫНЫБЫ: 5 «Б»

    СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Каимова М.М.

    ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

    МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

    Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

    1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

    2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

    3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

    НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.



    Жалпы оқушы саны: 5. Қатысқаны: 5.

    №

    Оқушының

    аты-жөні

    Мектепте

    Өзін-өзі бағалау

    Тұлғааралық

    Жалпы

    Қалыпты деңгей

    7-19

    11-21

    7-20

    30-62

    1.

    Аукен Заңғар

    22

    18

    12

    52

    2.

    Баратова Рамина

    23

    18

    12

    53

    3.

    Керимов Дияр

    14

    21

    15

    50

    4.

    Миджитова Шахмина

    22

    25

    20

    67

    5.

    Мощенко Богдан

    22

    24

    18

    64


    Аздап жоғары

    20-25

    22-26

    21-27

    63-78


    Жоғары

    26-31

    27-31

    28-33

    79-94


    Өте жоғары

    94 жоғары

    31- жоғары

    31- жоғары

    33- жоғары


    Шамадан тыс тыныштық

    7-төмен

    11- төмен

    7- төмен

    30- төмен





    Қорытынды: 5 «Б» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 1 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 1  оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 3 оқушының мазасыздануы төмен екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.

    Педагог-психолог Ермек Ә. Т.

    ХАТТАМА №____



    Қатысушылар: 5 А», 5 «Б».

    Саны: 15 Қатыспағаны: 1

    ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

    МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

    Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

    1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

    2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

    3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

    НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.


    №

    Сыныбы

    Оқушы саны

    Қалыпты жағдай

    Аздап жоғары

    Жоғары

    Өте жоғары

    Шамадан тыс тыныштық

    1.

    5 «А»

    9

    3

    4

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әсем Ермек Тұрсынбекқызы
    03 Қазан 2022
    8020
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Кондаш әдістемеснің анықтамасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Кондаш әдістемеснің анықтамасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау үшін өтілген әдістеме. (үлгі ретінде жасалған) бұл әр сыныпқа әдістеме жұргізіліп сынып бойынша сарапталған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    АНЫҚТАМА

    МЕРЗІМІ: 22.09.2022ж.

    СЫНЫБЫ: 5 «А»

    СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Хасенова А.Т

    ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

    МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

    Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

    1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

    2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

    3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

    НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.

    Жалпы оқушы саны: 10 Қатысқаны: 9

    №

    Оқушының

    аты-жөні

    Мектепте

    Өзін-өзі бағалау

    Тұлғааралық

    Жалпы

    1.

    Алдаберген Айбек Ерланұлы

    21

    20

    22

    63

    2.

    Ахмедов Наиль Шерипжанович

    18

    21

    19

    58

    3.

    Ахмедов Камиль

    Шерипжанович

    18

    21

    19

    58

    4.

    Батырхан Дәмір

    Ұланұлы

    16

    24

    23

    63

    5.

    Бақыт Елдос

    23

    22

    20

    65

    6.

    Долқынбек Айсара

    25

    24

    30

    79

    7.

    Джумабек Бақыткелді Берикболұлы

    33

    27

    23

    81

    8.

    Жеңісбек Қадір Жеңіснұрұлы

    20

    21

    29

    70

    9.

    Телмембет

    Мадина

    -

    -

    -

    -

    10.

    Тілеубек Аякөз

    21

    25

    15

    61


    Қалыпты деңгей

    7-19

    11-21

    7-20

    30-62


    Аздап жоғары

    20-25

    22-26

    21-27

    63-78


    Жоғары

    26-31

    27-31

    28-33

    79-94


    Өте жоғары

    94 жоғары

    31- жоғары

    31- жоғары

    33- жоғары


    Шамадан тыс тыныштық

    7-төмен

    11- төмен

    7- төмен

    30- төмен



    Қорытынды: 5 »А» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 3 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 4 оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 2 оқушының мазасыздануы жоғары екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.

    Педагог-психолог Ермек Ә. Т.

    АНЫҚТАМА

    МЕРЗІМІ: 23.09. 2022ж.

    СЫНЫБЫ: 5 «Б»

    СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ: Каимова М.М.

    ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

    МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

    Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

    1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

    2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

    3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

    НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.



    Жалпы оқушы саны: 5. Қатысқаны: 5.

    №

    Оқушының

    аты-жөні

    Мектепте

    Өзін-өзі бағалау

    Тұлғааралық

    Жалпы

    Қалыпты деңгей

    7-19

    11-21

    7-20

    30-62

    1.

    Аукен Заңғар

    22

    18

    12

    52

    2.

    Баратова Рамина

    23

    18

    12

    53

    3.

    Керимов Дияр

    14

    21

    15

    50

    4.

    Миджитова Шахмина

    22

    25

    20

    67

    5.

    Мощенко Богдан

    22

    24

    18

    64


    Аздап жоғары

    20-25

    22-26

    21-27

    63-78


    Жоғары

    26-31

    27-31

    28-33

    79-94


    Өте жоғары

    94 жоғары

    31- жоғары

    31- жоғары

    33- жоғары


    Шамадан тыс тыныштық

    7-төмен

    11- төмен

    7- төмен

    30- төмен





    Қорытынды: 5 «Б» сынып оқушыларының мазасыздық деңгейі анықтау барысында тест нәтижесінде 1 оқушының мазасыздану күйі мөлшерде, 1  оқушының мазасыздануы аздап жоғары, 3 оқушының мазасыздануы төмен екені анықталды. Нәтижені кесте түрінде ұсынылды.

    Педагог-психолог Ермек Ә. Т.

    ХАТТАМА №____



    Қатысушылар: 5 А», 5 «Б».

    Саны: 15 Қатыспағаны: 1

    ӘДІСТЕМЕ: «Мектептегі мазасыздық шкаласы» Кондаш әдістемесі

    МАҚСАТЫ: оқушылар бойындағы мазасыздық деңгейін анықтау.

    Әдістемелікте жағдайлардың үш түрі қарастырылады:

    1) мектеппен және мұғаліммен арақатынасқа байланысты жағдайлар

    2) өзі туралы түсініктерді өзектеу жағдайлары

    3) тұлға аралық қатынас жағдайлары

    НӘТИЖЕ: Тесттің ұпайлар қосындысы мазасыздықтың жеке түрлері және жалпы тест бойынша есептелінеді. Нәтижесі таблица арқылы жасалынады.


    №

    Сыныбы

    Оқушы саны

    Қалыпты жағдай

    Аздап жоғары

    Жоғары

    Өте жоғары

    Шамадан тыс тыныштық

    1.

    5 «А»

    9

    3

    4

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Психология Басқа 5 сынып
    03.10.2022
    8020
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әсем Ермек Тұрсынбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации