Көне түркі жазуы.

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Көне түркі жазуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
.Көне түркі жазуының тарихы туралы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан тарихы пәні


Бөлім:

6. 1А VI – IX ғғ. Қазақстан


Сабақтың тақырыбы

Көне түркі жазуы.

Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау;

Сабақтың мақсаты

Шығыс түркілердің неліктен өз мемлекетін құрғынан түсіндіреді;

Батыс және Шығыс Түркі қағанаттарының ішкі және сыртқы саясаттағы негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды;

қытай деректерінің негізінде Шығыс қағанаттың әлсіреу себептерін тұжырымдайды

Құндылықтар

Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту;

Талап: физикалық белсенді болу;

Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру;


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру



Өткен білімді еске түсіру



Жаңа тақырыпқа қадам





«Кинометафора»

Б «Түркі жазбалары» туралы бейнематериалмен жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін алдын-ала сұрақтар беру:

  1. «Руна жазулары ұғымы қандай мағына береді?

  2. Орхон-Енисей ескерткіштерінен қандай мәліметтер алдыңыз?

  3. Неліктен зерттеушілерді түркі жазулары қызықтырады?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

.


мадақтау

Тақырыптық суреттер

Түркі жазбала ры туралы: http://video like.org/view/y t=5b5xU;BBN

f3

Сабақтың ортасы

Жаңа білім





































«ПТМС формуласы» - мәтінмен жұмыс

«Орхон және Күлтегін жазбалары» негізінде Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктерін қорытындылау.

Позиция: ......................................деп санаймыз;

Түсіндіру: себебі................................................;

Мысал: біз мұны .........................................дәлелдей аламыз;

Салдар немесе нәтиже: айтылған мәселе бойынша ...........

..............................қорытынды жасаймыз

(Т) «Бірге ойлаймыз. Бірге ойланамыз»

1-қадам: мәтінмен жеке танысады; 2-қадам: жұпта талқылайды;

3-қадам: кестені толтырады

Түрік қағанаттары бас қа елдермен қарым-

қатынаста қандай мақ сатты кӛздеді?


Күлтегін жазбалары Түрік қағанатының әскері туралы қандай

мағлұмат береді?


Күлтегін мен Білге қағанның батырлы- ғын дәлелдейтін

деректер бар ма?


Деректің құндылығы

неде?








Дескриптор:

Дерек бойынша Түрік қағанаттары басқа елдермен қарым- қатынаста қандай мақсатты көздегенін талдайды;

  • Күлтегін жазбалары Түрік қағанатының әскері туралы қандай мағлұмат бергенін талдайды;

  • Күлтегін мен Білге қағанның батырлығын дәлелдейтін деректерді талдайды;

Деректің құндылығы анықтайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


ҚБ «2х2» жұпаралық бағалау





«Алақан-жұдырық»









ҚБ «Шығыр»




Оқулық ҚБ парағы








ҚБ парағы


Орхон жазба- ларындағы мемлекеттілік мәселесі тура- лы: http:// libra ry.psu.kz/fullte xt/transactions/ 754_oljabaev_ e.b._razvitie_k azahstana_kak

_socialnogo_g osudarstva_ana liz_dostignuto go_i_perspekti vi_na_budushe e.pdf#page=39 Тест тапсыр- малары

Сабақтың соңы




Кері байланыс

«SMS» хабарлама

(Парақтың бір бетінде телефон суреті, екінші бетінде: 1.Маған сабақ ұнады, ӛйткені...............................................;

2.Маған сабақ ұнады, дегенмен............................................;

3. Мен сабақты түсінбедім, оның ішінде .............................

.......................................................) жазылған, қай жауапты

таңдаса, сондай нӛмірлі қорапшаға апарып салады


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Көне түркі жазуы.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.04.2025
189
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі