Қазақстан тарихы пәні
|
Бөлім: |
6. 1А VI – IX ғғ. Қазақстан |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көне түркі жазуы. Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты |
Шығыс түркілердің неліктен өз мемлекетін құрғынан түсіндіреді; Батыс және Шығыс Түркі қағанаттарының ішкі және сыртқы саясаттағы негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды; қытай деректерінің негізінде Шығыс қағанаттың әлсіреу себептерін тұжырымдайды |
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; Талап: физикалық белсенді болу; Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру; |
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру Жаңа тақырыпқа қадам |
«Кинометафора» Б «Түркі жазбалары» туралы бейнематериалмен жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін алдын-ала сұрақтар беру:
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу . |
мадақтау |
Тақырыптық суреттер Түркі жазбала ры туралы: http://video like.org/view/y t=5b5xU;BBN f3 |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім |
«ПТМС формуласы» - мәтінмен жұмыс «Орхон және Күлтегін жазбалары» негізінде Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктерін қорытындылау. Позиция: ......................................деп санаймыз; Түсіндіру: себебі................................................; Мысал: біз мұны .........................................дәлелдей аламыз; Салдар немесе нәтиже: айтылған мәселе бойынша ........... ..............................қорытынды жасаймыз (Т) «Бірге ойлаймыз. Бірге ойланамыз» 1-қадам: мәтінмен жеке танысады; 2-қадам: жұпта талқылайды; 3-қадам: кестені толтырады
|
Дескриптор: Дерек бойынша Түрік қағанаттары басқа елдермен қарым- қатынаста қандай мақсатты көздегенін талдайды;
Деректің құндылығы анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «2х2» жұпаралық бағалау «Алақан-жұдырық» ҚБ «Шығыр» |
Оқулық ҚБ парағы
ҚБ парағы
Орхон жазба- ларындағы мемлекеттілік мәселесі тура- лы: http:// libra ry.psu.kz/fullte xt/transactions/ 754_oljabaev_ e.b._razvitie_k azahstana_kak _socialnogo_g osudarstva_ana liz_dostignuto go_i_perspekti vi_na_budushe e.pdf#page=39 Тест тапсыр- малары |
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс «SMS» хабарлама (Парақтың бір бетінде телефон суреті, екінші бетінде: 1.Маған сабақ ұнады, ӛйткені...............................................; 2.Маған сабақ ұнады, дегенмен............................................; 3. Мен сабақты түсінбедім, оның ішінде ............................. .......................................................) жазылған, қай жауапты таңдаса, сондай нӛмірлі қорапшаға апарып салады
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Көне түркі жазуы. |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көне түркі жазуы.
Көне түркі жазуы.
Қазақстан тарихы пәні
|
Бөлім: |
6. 1А VI – IX ғғ. Қазақстан |
|
Сабақтың тақырыбы |
Көне түркі жазуы. Зерттеу сұрағы: Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.3.1.2 VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты |
Шығыс түркілердің неліктен өз мемлекетін құрғынан түсіндіреді; Батыс және Шығыс Түркі қағанаттарының ішкі және сыртқы саясаттағы негізгі ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтайды; қытай деректерінің негізінде Шығыс қағанаттың әлсіреу себептерін тұжырымдайды |
|
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: қазақ тілінің қолдану аясын кеңейту; Талап: физикалық белсенді болу; Ар-ұят: Отбасының,өз ортасының абыройын асыру; |
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру Жаңа тақырыпқа қадам |
«Кинометафора» Б «Түркі жазбалары» туралы бейнематериалмен жұмысты тиімді ұйымдастыру үшін алдын-ала сұрақтар беру:
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу . |
мадақтау |
Тақырыптық суреттер Түркі жазбала ры туралы: http://video like.org/view/y t=5b5xU;BBN f3 |
||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім |
«ПТМС формуласы» - мәтінмен жұмыс «Орхон және Күлтегін жазбалары» негізінде Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктерін қорытындылау. Позиция: ......................................деп санаймыз; Түсіндіру: себебі................................................; Мысал: біз мұны .........................................дәлелдей аламыз; Салдар немесе нәтиже: айтылған мәселе бойынша ........... ..............................қорытынды жасаймыз (Т) «Бірге ойлаймыз. Бірге ойланамыз» 1-қадам: мәтінмен жеке танысады; 2-қадам: жұпта талқылайды; 3-қадам: кестені толтырады
|
Дескриптор: Дерек бойынша Түрік қағанаттары басқа елдермен қарым- қатынаста қандай мақсатты көздегенін талдайды;
Деректің құндылығы анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «2х2» жұпаралық бағалау «Алақан-жұдырық» ҚБ «Шығыр» |
Оқулық ҚБ парағы
ҚБ парағы
Орхон жазба- ларындағы мемлекеттілік мәселесі тура- лы: http:// libra ry.psu.kz/fullte xt/transactions/ 754_oljabaev_ e.b._razvitie_k azahstana_kak _socialnogo_g osudarstva_ana liz_dostignuto go_i_perspekti vi_na_budushe e.pdf#page=39 Тест тапсыр- малары |
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс «SMS» хабарлама (Парақтың бір бетінде телефон суреті, екінші бетінде: 1.Маған сабақ ұнады, ӛйткені...............................................; 2.Маған сабақ ұнады, дегенмен............................................; 3. Мен сабақты түсінбедім, оның ішінде ............................. .......................................................) жазылған, қай жауапты таңдаса, сондай нӛмірлі қорапшаға апарып салады
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Көне түркі жазуы. |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













