0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Көңіл-күй» жаттығулары тренинг сабағыМақсаты: Балалардың ойлау қабілетін арттырып, есте сақтау қабілетін дамыту, қиялдарын жетілдіру. Баланы қуана білуге, өз айналасындағы жағымды істерді қабылдай білуге үйрету. Ойын жаттығулары арқылы білімдерін дамыту.Түзету мақсаты: Ойындар арқылы оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту.Көрнекіліктер: слайд, қима суреттер, бас киім, гүл, қолшатыр, жағымды әуен.Сабақтың түрі: ойын сабақ.Сабақ барысы:I. Ұйымдастыру бөлімі:Шаттық шеңбері.— Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!Слайдта (күн, алақан, жүрекше, смайл) көрсетілген суреттерге қарап, бір-бірімізбен амандасайық.Жүрекшелер шыққан сәтте- бір-біріңізбен құшақтасып амандасасыздар.Алақан шыққан сәтте – бір-бірімізбен қол ұстасып амандасамыз.Күннің бейнесі көрінсе – бәріміз қолдарымызды жоғары көтереміз.Смайликтер шыққанда – бір-бірімізге күлкімізді сыйлаймыз.Көңіл-күйді көтеру үлкен өнер. Иә, балалар.— Қанекей балалар көңіл-күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)— Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)— Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын көрсетеді)Бүгінгі тренинг сабағымыздың аты Көңіл-күй жаттығулары.II. Негізгі бөлім:1. Күніміз қалай күледі (қима суретпен жұмыс) Оқушыларға үш – төрт бөлікке бөлінген күннің суреттерін беру. Олардың міндеті сәйкес келетін бөліктерін тауып, тез күннің суретін құрап шығу. Жарыс түрінде. Балаларды мақтап мадақтау.Әр топтың күн сәулесіне арналған тақпақтары.1) Біз қандаймыз, қандаймыз.Шұғылалы таңдаймыз.Жарқыраған күндеймізРенжуді білмейміз.2) Кел балалар күлейікКүлкіменен түлейік.Қабақ түйіп не керекКөңілді боп жүрейік.2. Психогимнастика «Кім қалай жүреді?»Мақсаты: Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру.Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Қоян қалай жүреді?Кім көрсете біледі?Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Аю қалай жүреді?Кім көрсете біледі?Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Түлкі қалай жүреді?Кім көрсете біледі?Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Маймыл қалай жүреді?Кім көрсете біледі?
3. «Бас киімін шешіп ал»Бұл ойынды екі адам ойнайды (бойларының бірдей болғаны жақсы). Әрбіреуінің сол қолы денесіне байланады, бастарында бас киімдері бар. Белгі бойынша балалар өздерінің бас киімдерін шешкізбей тұрып, екінші баланың бас киімін шешіп алуға тырысуы керек.4. «Шапалақты тыңда» ойыныМақсаты: Қимыл-қозғалыс пен есту мүшелері арқылы ойын, зейінін дамыту.Жүргізілу барысы: Балалар айнала дөңгелек бойымен қозғалады. Бір рет шапалақтағанда «қоян» секілді тұрып қалулары керек. Екі шапалақ « ит» секілді үреді, үш шапалақтан соң « құс » секілді балалар қолдарын екі жаққа лақтырып жүреді. Төрт рет шапалақтағанда қайтадан бастапқы қалыпқа келулері керек.5. «Мен қандаймын?»Мақсаты: Оқушылырды шапшаң қимылдауға, өзіне деген сенімділігін арттыруға дағдыландыру.Жүру барысы: Қатысушылар 2 командыға бөлініп, 2 колонкаға орналасады. Сіздердің міндетіңіз жерге қарамай қолдарындағы гүлді жоғары ұстап тек сол гүлге қарау арқылы кедергілерден өтіп шығуларын керек. Өтіп шыққан адам гүлдегі жасырылған сөзді оқиды.6. «Көпір»Мақсаты: бір-бірімен түсінісу, көмек көрсетуге, ым-ишараны қолдануға үйрету.Жүру барысы: Қатысушылар шеңбер құрып отырады, психолог диагональ бойынша бормен сызық жүргізеді. Ойынның мәнін былай түсіндіреді. Бұл сызық көпір, желге теңселе тартылып байланған. Бұл көпірдің астында сарқырап ағып жатқан өзен. Көпірмен бір ғана адам өте алады, артқа шегінуге, қайтып кетуге мүмкіндік жоқ. Бір-біріне қарсы келе жатқан екі ұлттың өкілі, бір-бірінің тілін түсінбейді. Екеуінің де мақсаты көпірден қалай да құламай өту. Тапсырманы орындауға 1-минут беріледі. Талдау. Қатысушылар бір-біріне көмектестіме?7. «Қолшатыр» ойыны.Жүру барысы: Оқушылар шеңберге тұрып әуен ырғағымен іс-қимыл арқылы қолшатырдан айналып жүреді. Ал, әуен тоқтап қалған кезде оқушылардың міндеті ортадағы қолшатырды бірінші болып алу, кім қолшатырды алуға үлгермейді сол ойыннан шығады. Ең соныңда қалған оқушы жеңімпаз атанады.
8. «Ергежейлілер мен алыптар»Барлығы шеңбер болып тұрады. «Алыптар» деген команда кезінде бәрі түрегеліп тұрады, «ергежейлілер» деген кезде – бәрі отыруы керек. Жүргізуші оларды шатастыру үшін «Алыптар» деген кезде өзі отыра қалады.
Қорытынды: Бүгінгі тренинг сабағымызды аяқтайық балалар. Әрқашанда осындай жылы сөздермен және жылы жүрегіміз, әдемі күлкімізбен бір-бірімізді қуанта берейік. Сау болыңыздар!
3. «Бас киімін шешіп ал»Бұл ойынды екі адам ойнайды (бойларының бірдей болғаны жақсы). Әрбіреуінің сол қолы денесіне байланады, бастарында бас киімдері бар. Белгі бойынша балалар өздерінің бас киімдерін шешкізбей тұрып, екінші баланың бас киімін шешіп алуға тырысуы керек.4. «Шапалақты тыңда» ойыныМақсаты: Қимыл-қозғалыс пен есту мүшелері арқылы ойын, зейінін дамыту.Жүргізілу барысы: Балалар айнала дөңгелек бойымен қозғалады. Бір рет шапалақтағанда «қоян» секілді тұрып қалулары керек. Екі шапалақ « ит» секілді үреді, үш шапалақтан соң « құс » секілді балалар қолдарын екі жаққа лақтырып жүреді. Төрт рет шапалақтағанда қайтадан бастапқы қалыпқа келулері керек.5. «Мен қандаймын?»Мақсаты: Оқушылырды шапшаң қимылдауға, өзіне деген сенімділігін арттыруға дағдыландыру.Жүру барысы: Қатысушылар 2 командыға бөлініп, 2 колонкаға орналасады. Сіздердің міндетіңіз жерге қарамай қолдарындағы гүлді жоғары ұстап тек сол гүлге қарау арқылы кедергілерден өтіп шығуларын керек. Өтіп шыққан адам гүлдегі жасырылған сөзді оқиды.6. «Көпір»Мақсаты: бір-бірімен түсінісу, көмек көрсетуге, ым-ишараны қолдануға үйрету.Жүру барысы: Қатысушылар шеңбер құрып отырады, психолог диагональ бойынша бормен сызық жүргізеді. Ойынның мәнін былай түсіндіреді. Бұл сызық көпір, желге теңселе тартылып байланған. Бұл көпірдің астында сарқырап ағып жатқан өзен. Көпірмен бір ғана адам өте алады, артқа шегінуге, қайтып кетуге мүмкіндік жоқ. Бір-біріне қарсы келе жатқан екі ұлттың өкілі, бір-бірінің тілін түсінбейді. Екеуінің де мақсаты көпірден қалай да құламай өту. Тапсырманы орындауға 1-минут беріледі. Талдау. Қатысушылар бір-біріне көмектестіме?7. «Қолшатыр» ойыны.Жүру барысы: Оқушылар шеңберге тұрып әуен ырғағымен іс-қимыл арқылы қолшатырдан айналып жүреді. Ал, әуен тоқтап қалған кезде оқушылардың міндеті ортадағы қолшатырды бірінші болып алу, кім қолшатырды алуға үлгермейді сол ойыннан шығады. Ең соныңда қалған оқушы жеңімпаз атанады.
8. «Ергежейлілер мен алыптар»Барлығы шеңбер болып тұрады. «Алыптар» деген команда кезінде бәрі түрегеліп тұрады, «ергежейлілер» деген кезде – бәрі отыруы керек. Жүргізуші оларды шатастыру үшін «Алыптар» деген кезде өзі отыра қалады.
Қорытынды: Бүгінгі тренинг сабағымызды аяқтайық балалар. Әрқашанда осындай жылы сөздермен және жылы жүрегіміз, әдемі күлкімізбен бір-бірімізді қуанта берейік. Сау болыңыздар!
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Курмантаева Жанар ЖанузаккызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
"Көңіл-күй" жаттығуларына арналған тренинг
Тақырып бойынша 11 материал табылды
"Көңіл-күй" жаттығуларына арналған тренинг
Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың көңіл-күйіне арналған жаттығулар
Материалдың қысқаша нұсқасы
«Көңіл-күй» жаттығулары тренинг сабағыМақсаты: Балалардың ойлау қабілетін арттырып, есте сақтау қабілетін дамыту, қиялдарын жетілдіру. Баланы қуана білуге, өз айналасындағы жағымды істерді қабылдай білуге үйрету. Ойын жаттығулары арқылы білімдерін дамыту.Түзету мақсаты: Ойындар арқылы оқушылардың логикалық ойлауын, көру арқылы есте сақтауын, ойша жұмыс істей білуін дамыту.Көрнекіліктер: слайд, қима суреттер, бас киім, гүл, қолшатыр, жағымды әуен.Сабақтың түрі: ойын сабақ.Сабақ барысы:I. Ұйымдастыру бөлімі:Шаттық шеңбері.— Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық! Шеңберге тұрайық, достарымызбен қол ұстасайық! Барлығымыз жақсы көңіл-күйде бір-бірімізге қарап күлкімізді сыйлайық!Слайдта (күн, алақан, жүрекше, смайл) көрсетілген суреттерге қарап, бір-бірімізбен амандасайық.Жүрекшелер шыққан сәтте- бір-біріңізбен құшақтасып амандасасыздар.Алақан шыққан сәтте – бір-бірімізбен қол ұстасып амандасамыз.Күннің бейнесі көрінсе – бәріміз қолдарымызды жоғары көтереміз.Смайликтер шыққанда – бір-бірімізге күлкімізді сыйлаймыз.Көңіл-күйді көтеру үлкен өнер. Иә, балалар.— Қанекей балалар көңіл-күйлерің қалай? Керемет! (қолдарын көтереді)— Сабаққа дайындықтарын қалай? Тамаша! (алақандарын шапалақтайды)— Ендеше сабағымызды бастайық. О-О-О (бас бармақтарын көрсетеді)Бүгінгі тренинг сабағымыздың аты Көңіл-күй жаттығулары.II. Негізгі бөлім:1. Күніміз қалай күледі (қима суретпен жұмыс) Оқушыларға үш – төрт бөлікке бөлінген күннің суреттерін беру. Олардың міндеті сәйкес келетін бөліктерін тауып, тез күннің суретін құрап шығу. Жарыс түрінде. Балаларды мақтап мадақтау.Әр топтың күн сәулесіне арналған тақпақтары.1) Біз қандаймыз, қандаймыз.Шұғылалы таңдаймыз.Жарқыраған күндеймізРенжуді білмейміз.2) Кел балалар күлейікКүлкіменен түлейік.Қабақ түйіп не керекКөңілді боп жүрейік.2. Психогимнастика «Кім қалай жүреді?»Мақсаты: Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру.Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Қоян қалай жүреді?Кім көрсете біледі?Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Аю қалай жүреді?Кім көрсете біледі?Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Түлкі қалай жүреді?Кім көрсете біледі?Көлбең-көлбең, көлеңкемКөлбеңдеген көлеңкем.Маймыл қалай жүреді?Кім көрсете біледі?
3. «Бас киімін шешіп ал»Бұл ойынды екі адам ойнайды (бойларының бірдей болғаны жақсы). Әрбіреуінің сол қолы денесіне байланады, бастарында бас киімдері бар. Белгі бойынша балалар өздерінің бас киімдерін шешкізбей тұрып, екінші баланың бас киімін шешіп алуға тырысуы керек.4. «Шапалақты тыңда» ойыныМақсаты: Қимыл-қозғалыс пен есту мүшелері арқылы ойын, зейінін дамыту.Жүргізілу барысы: Балалар айнала дөңгелек бойымен қозғалады. Бір рет шапалақтағанда «қоян» секілді тұрып қалулары керек. Екі шапалақ « ит» секілді үреді, үш шапалақтан соң « құс » секілді балалар қолдарын екі жаққа лақтырып жүреді. Төрт рет шапалақтағанда қайтадан бастапқы қалыпқа келулері керек.5. «Мен қандаймын?»Мақсаты: Оқушылырды шапшаң қимылдауға, өзіне деген сенімділігін арттыруға дағдыландыру.Жүру барысы: Қатысушылар 2 командыға бөлініп, 2 колонкаға орналасады. Сіздердің міндетіңіз жерге қарамай қолдарындағы гүлді жоғары ұстап тек сол гүлге қарау арқылы кедергілерден өтіп шығуларын керек. Өтіп шыққан адам гүлдегі жасырылған сөзді оқиды.6. «Көпір»Мақсаты: бір-бірімен түсінісу, көмек көрсетуге, ым-ишараны қолдануға үйрету.Жүру барысы: Қатысушылар шеңбер құрып отырады, психолог диагональ бойынша бормен сызық жүргізеді. Ойынның мәнін былай түсіндіреді. Бұл сызық көпір, желге теңселе тартылып байланған. Бұл көпірдің астында сарқырап ағып жатқан өзен. Көпірмен бір ғана адам өте алады, артқа шегінуге, қайтып кетуге мүмкіндік жоқ. Бір-біріне қарсы келе жатқан екі ұлттың өкілі, бір-бірінің тілін түсінбейді. Екеуінің де мақсаты көпірден қалай да құламай өту. Тапсырманы орындауға 1-минут беріледі. Талдау. Қатысушылар бір-біріне көмектестіме?7. «Қолшатыр» ойыны.Жүру барысы: Оқушылар шеңберге тұрып әуен ырғағымен іс-қимыл арқылы қолшатырдан айналып жүреді. Ал, әуен тоқтап қалған кезде оқушылардың міндеті ортадағы қолшатырды бірінші болып алу, кім қолшатырды алуға үлгермейді сол ойыннан шығады. Ең соныңда қалған оқушы жеңімпаз атанады.
8. «Ергежейлілер мен алыптар»Барлығы шеңбер болып тұрады. «Алыптар» деген команда кезінде бәрі түрегеліп тұрады, «ергежейлілер» деген кезде – бәрі отыруы керек. Жүргізуші оларды шатастыру үшін «Алыптар» деген кезде өзі отыра қалады.
Қорытынды: Бүгінгі тренинг сабағымызды аяқтайық балалар. Әрқашанда осындай жылы сөздермен және жылы жүрегіміз, әдемі күлкімізбен бір-бірімізді қуанта берейік. Сау болыңыздар!
3. «Бас киімін шешіп ал»Бұл ойынды екі адам ойнайды (бойларының бірдей болғаны жақсы). Әрбіреуінің сол қолы денесіне байланады, бастарында бас киімдері бар. Белгі бойынша балалар өздерінің бас киімдерін шешкізбей тұрып, екінші баланың бас киімін шешіп алуға тырысуы керек.4. «Шапалақты тыңда» ойыныМақсаты: Қимыл-қозғалыс пен есту мүшелері арқылы ойын, зейінін дамыту.Жүргізілу барысы: Балалар айнала дөңгелек бойымен қозғалады. Бір рет шапалақтағанда «қоян» секілді тұрып қалулары керек. Екі шапалақ « ит» секілді үреді, үш шапалақтан соң « құс » секілді балалар қолдарын екі жаққа лақтырып жүреді. Төрт рет шапалақтағанда қайтадан бастапқы қалыпқа келулері керек.5. «Мен қандаймын?»Мақсаты: Оқушылырды шапшаң қимылдауға, өзіне деген сенімділігін арттыруға дағдыландыру.Жүру барысы: Қатысушылар 2 командыға бөлініп, 2 колонкаға орналасады. Сіздердің міндетіңіз жерге қарамай қолдарындағы гүлді жоғары ұстап тек сол гүлге қарау арқылы кедергілерден өтіп шығуларын керек. Өтіп шыққан адам гүлдегі жасырылған сөзді оқиды.6. «Көпір»Мақсаты: бір-бірімен түсінісу, көмек көрсетуге, ым-ишараны қолдануға үйрету.Жүру барысы: Қатысушылар шеңбер құрып отырады, психолог диагональ бойынша бормен сызық жүргізеді. Ойынның мәнін былай түсіндіреді. Бұл сызық көпір, желге теңселе тартылып байланған. Бұл көпірдің астында сарқырап ағып жатқан өзен. Көпірмен бір ғана адам өте алады, артқа шегінуге, қайтып кетуге мүмкіндік жоқ. Бір-біріне қарсы келе жатқан екі ұлттың өкілі, бір-бірінің тілін түсінбейді. Екеуінің де мақсаты көпірден қалай да құламай өту. Тапсырманы орындауға 1-минут беріледі. Талдау. Қатысушылар бір-біріне көмектестіме?7. «Қолшатыр» ойыны.Жүру барысы: Оқушылар шеңберге тұрып әуен ырғағымен іс-қимыл арқылы қолшатырдан айналып жүреді. Ал, әуен тоқтап қалған кезде оқушылардың міндеті ортадағы қолшатырды бірінші болып алу, кім қолшатырды алуға үлгермейді сол ойыннан шығады. Ең соныңда қалған оқушы жеңімпаз атанады.
8. «Ергежейлілер мен алыптар»Барлығы шеңбер болып тұрады. «Алыптар» деген команда кезінде бәрі түрегеліп тұрады, «ергежейлілер» деген кезде – бәрі отыруы керек. Жүргізуші оларды шатастыру үшін «Алыптар» деген кезде өзі отыра қалады.
Қорытынды: Бүгінгі тренинг сабағымызды аяқтайық балалар. Әрқашанда осындай жылы сөздермен және жылы жүрегіміз, әдемі күлкімізбен бір-бірімізді қуанта берейік. Сау болыңыздар!
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2019
527
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













