Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Танымдық әрекеттерін түзету
|
Бөлім: |
Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлау ды дамыту |
||||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Көңіл-күйді ажырту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Суреттер бойынша адамның көңіл күйін ажырата алады. |
||||
|
Апта құндылығы |
Жасампаздық - бәрімізге өнеге |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Топтық сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Жыл мезгіл суреттері. Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Құндылықтар спектрі» Оқушыға өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қояды. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
20 мин |
ІІІ. Жаңа сабақ Сергіту жаттығуы Күн
ұйықтайды. 1-тапсырма. Тыңда. Көңіл күйі, көңіл-күй – адамның психикалық процестерге, барлық қызметіне, соның ішінде оқу материалын меңгеруге әсер ететін эмоционалдық жағдайы. Көңіл күйіне қарап адамдарды: шат, жайдары, көңілді, жылы жүзді, ызбарлы, ызалы, т. б. деп ажыратуға болады. Көңіл күйдің түрлері Адамның көңіл күйін оның мазмұны немесе сапасы бойынша жіктеуге болады.
2-тапсырма. Көңіл күйді анықтаймыз. Жаттығуларды қайталаймыз.
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=HgOrwzWJwLkKm5W5 3-тапсырма.Суреттегі көңіл күйлерді анықта.
4-тапсырма. Бір қызға қуанып тұрған, бір қызға ренжулі бет-бейне суретін сал.
|
Оқушы жаттығулады қайталайды. Жаңа тақырып бойынша мәтінді тыңдайды. Адамның көңіл күйі туралы біледі. Бейнематериалды көріп, жаттығуларды қайталайды. Көңіл күй түрлерін ажырата алады. Суреттегі көңіл күйлерді анықтап, жазады. Сурет салады. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Дескриптор: - адамның эмоциялық жағдайларын ажырата алады. Дескриптор: -мұғаліммен бірге жаттығуларды қайталайды. Дескриптор: -көңіл күйді ажыратып үйренеді. |
Слайд
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=HgOrwzWJwLkKm5W5 . |
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалайды. Суретті аяқта. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Танымдық әрекеттерін түзету.
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Көңіл-күйді ажырту
1-тапсырма. Адамның көңіл күйдің түрлері ата.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма. Көңіл күйді анықтаймыз. Жаттығуларды қайталаймыз.

https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=HgOrwzWJwLkKm5W5
3-тапсырма.Суреттегі көңіл күйлерді анықта.
4-тапсырма. Бір қызға қуанып тұрған, бір қызға ренжулі бет-бейне суретін сал.

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Көңіл-күйді ажырту
Көңіл-күйді ажырту
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Танымдық әрекеттерін түзету
|
Бөлім: |
Сенсорлық процестер мен кеңістіктік бағдарлау ды дамыту |
||||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Көңіл-күйді ажырту |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.2.8 сурет, фотосурет бойынша адамның эмоционалдық жағдайын анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Суреттер бойынша адамның көңіл күйін ажырата алады. |
||||
|
Апта құндылығы |
Жасампаздық - бәрімізге өнеге |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Топтық сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Жыл мезгіл суреттері. Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Құндылықтар спектрі» Оқушыға өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қояды. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы
5 мин
5 мин
20 мин |
ІІІ. Жаңа сабақ Сергіту жаттығуы Күн
ұйықтайды. 1-тапсырма. Тыңда. Көңіл күйі, көңіл-күй – адамның психикалық процестерге, барлық қызметіне, соның ішінде оқу материалын меңгеруге әсер ететін эмоционалдық жағдайы. Көңіл күйіне қарап адамдарды: шат, жайдары, көңілді, жылы жүзді, ызбарлы, ызалы, т. б. деп ажыратуға болады. Көңіл күйдің түрлері Адамның көңіл күйін оның мазмұны немесе сапасы бойынша жіктеуге болады.
2-тапсырма. Көңіл күйді анықтаймыз. Жаттығуларды қайталаймыз.
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=HgOrwzWJwLkKm5W5 3-тапсырма.Суреттегі көңіл күйлерді анықта.
4-тапсырма. Бір қызға қуанып тұрған, бір қызға ренжулі бет-бейне суретін сал.
|
Оқушы жаттығулады қайталайды. Жаңа тақырып бойынша мәтінді тыңдайды. Адамның көңіл күйі туралы біледі. Бейнематериалды көріп, жаттығуларды қайталайды. Көңіл күй түрлерін ажырата алады. Суреттегі көңіл күйлерді анықтап, жазады. Сурет салады. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Дескриптор: - адамның эмоциялық жағдайларын ажырата алады. Дескриптор: -мұғаліммен бірге жаттығуларды қайталайды. Дескриптор: -көңіл күйді ажыратып үйренеді. |
Слайд
https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=HgOrwzWJwLkKm5W5 . |
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалайды. Суретті аяқта. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Танымдық әрекеттерін түзету.
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Көңіл-күйді ажырту
1-тапсырма. Адамның көңіл күйдің түрлері ата.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма. Көңіл күйді анықтаймыз. Жаттығуларды қайталаймыз.

https://youtu.be/ui8J9vlQ4wA?si=HgOrwzWJwLkKm5W5
3-тапсырма.Суреттегі көңіл күйлерді анықта.
4-тапсырма. Бір қызға қуанып тұрған, бір қызға ренжулі бет-бейне суретін сал.

шағым қалдыра аласыз















