Материалдар / "Көңіл сұрауды білемін" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Көңіл сұрауды білемін" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәні бойынша ҚМЖ. 61 сабақ "Көңіл сұрауды білемін". Қосымша материалдарымен.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2023
320
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар 61 сабақ


Күні:

Мұғалім: Орынбекова Карлыгаш Ильясовна

Бөлім

Дені саудың – жаны сау

Сабақтың тақырыбы

Көңіл сұрауды білемін

Үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.2.6.1 – кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;

2.1.2.1 – шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау.

Сабақтың мақсаты

-мәтінді түсініп, рөлге бөліп оқиды.

-мәтінді сахналайды.

-кейіпкердің іс-әрекетіне көзқарасын білдіреді.


Білу, түсіну

Қолдану

Талдау


     

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері / уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

«Адасқан әріптер» әдісі арқылы топтарға бөледі.

Әр балаға адасқан әріптер жазылған қима қағаз таратады.


Топтарға бір-бір ыдыс береді. Әр тапсырма орындаған сайын ыдысына салып отыруды тапсырады.

Балалар қолына түскен қима қағаздағы әріптерден сөз құрап, өз тобына жайғасады.

1 топ: тазалық

2 топ: жинақылық

3 топ: ұқыптылық


Жеңімпаз топ мүшелері «Дені сау адам» деген төсбелгі алады.

Мадақтау сөздер


Жарайсың дар!


Әр ұпайға бір зат алып, салады



и/б тақта,

адасқан әріптер жазылған қима қағаздар

ыдыс

Сабақ

тың ортасы

25-30 мин


Тыңдалым мен айтылым. ТЖ

Ойлау дағдысы: білу, түсіну

Әдіс: «ПОПС» формуласы

Топтарға мақалдың мағынасын ашуды тапсырады. Оларға ПОПС формуласы арқылы бүгінгі оқылатын ертегінің мазмұнын болжауды тапсырады.


Оқылым. ТЖ

Ойлау дағдысы: білу, түсіну

Әдіс: «Оқиға картасы»

Мұғалім ертегіні өзі оқып береді. Одан соң балаларға рөлге бөліп оқытады. Топтарға рөлге бөлініп, ертегінің мазмұнын сахналауды тапсырады..


Сергіту сәтін жасатады. Жуыну әнін айттырады.


Жазылым Өзіндік жұмыс

Ойлау дағдысы: талдау

Әдіс: «Түсінемін,жасаймын»

1)Дәптерлеріне түлкі мен жолбарыстың диалогін құрастырып жазуды тапсырады.

2)Кестеге кейіпкерлерді сипаттап жазуды тапсырады.

Түлкі

Жолбарыс








Мақал бойынша пікір білдіріп, оқитын ертегінің мазмұнын болжап айтады.

П- менің ойымша.....

О – Себебі, .....

П – Мысалы: ......

С – Қорыта айтқанда ..




Ертегіні рөлге бөліп оқиды. Мазмұнын сахналайды. Ауырған адамның көңілін сұрауды үйренеді.






Сергіту сәтін жасайды. Жуыну әнін айтады.


Диалог құрастырып жазады. Мысалы:

-Амансың ба,құдіреттім!

-Сен неге менің көңілімді сұрап келмедің?

-Мен сізге дәрі іздеп кеткен едім.

Түлкі

Жолбарыс

Айлакер

Күшті

Тапқыр

Аңқау

Қу

Айбатты


Дескриптор:

-мақалдың мағынасын айтады /1ұ/

-тақырыпты болжайды. /1ұ/





Дескриптор: – рөлге бөліп оқиды.

-мазмұнын сахналайды

-көңіл сұрауды біледі /3ұ/


Қимылда рын жасайды



Дескриптор:

-диалог жазады.

-кестені толтырады

/6 ұ/















https://youtu.be/ZNHL5gtTwBY







Сабақ

тың соңы

10 мин


Кері байланыс.

Саралау: «Сөйлемді жалғастыр» әдісі

Таза жүрсең, ауырмайсың. Ол үшін ...


Рефлексия

Менің сабаққа қатысу деңгейім:

Өте жоғары _________ Жақсы _________

Орташа _________

Мүлдем қатыспадым __

Сөйлемді жалғастырып, алған білімдерін саралайды.


Өзінің сабаққа қатысу деңгейін анықтайды.


Мұғалімнен марапаттар алады.

Өз әрекетін бағалайды.


Сөреге жинаған заттарын санап, ұпай санын анықтайды.

Әр зат – бір ұпайға тең

Рисунок 3



ТShape1

Т а қ а ы л з










опқа бөлу парағы

т л ы Ұ ы ы қ қ п


















Ж қ ы қ л ы и а н
































ПОПС формуласы



Оқиға картасы


Басы

Ортасы


Соңы











Рисунок 3

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!