Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көңіл сұрауды білемін. Жобарыс пен түлкі (Ертегі)
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Көңіл сұрауды білемін. Жобарыс пен түлкі (Ертегі) |
Мұғалімнің аты-жөні:Тусупова Дина Күні: 25 . 01. 2018 |
||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: 26 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, Рефлексия. |
||||
Тілдік құзыреттілік |
Жолбарыс-тигр,tiger Түлкі –лиса, fox Қасқыр-волк,wolf |
||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||
Сабақтың жоспары |
|||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу Топтарға бөлемін: 1-топ Жолбарыс 2-топ Түлкі 3-топ Қасқыр Психологиялық ахуал қалыптастыру: -Көңіл –күйлеріңіз калай? -Керемет ! (қолдарын көтереді ) -Сабаққа дайындықтарыныңыз ше ? -Тамаша !(алақандарын шапалақтайды ) - Ыңтаңыз ше ? -Ғажап !( бас бармағын көрсетеді ) - Ендеше бастайық ! Сынып реттілігін қадағалау . Оқушыларды түгелдеу . Оқу құралдарын байқау . Бір –бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз ! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3рет шапалақтаймыз ! |
Оқушылар аңдардың суреті арқылы топқа бөлемін |
|||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Ой қозғау -Сендер жұмбак шешуді ұнасындар ма ? -Ия -Олай болса мен сендерге жұмбақ жасырамын мұқият тындаймыз . Құйрығы оң қарыс , Бұл айбатты........ ( жолбарыс ) Жолбарыс мысық тұқымдас , жолақ терілі ірі жыртқыш Көзінің қарашығы ашық сары түсті .Сойдақ тістері өте ірі әрі өткір ,иілген тырнақтары өте мықты . алдыңғы аяғы артқы аяғынан жақсы жетілген . Қырда да жүрет ол жортып, Іні де жок бармайтын . Құйрығымен бұлтарып Қандай аң ол алдайтын (түлкі ) Түлкі –жырқыш болғанымен жеміс –жидектенде де бас тартпайды . Ең сүйікті асы –сұр тышқанмен мен көжек . Қаз бен құрды , балықты да жейді. Түлкі есту , иіс сезу қабілеті ерекше дамыған ,бірақ көруі әлсіз . Қыста тышқан аулайды . - Қандай жыртқыш аңдармен таныстық ? - Жолбарыс пен түлкі -Олай болса бүгінгі жаңа сабағымыз сабағымыз аудармашы Асқар Лекеровтың ертегісі «Жолбарыс пен түлкі » Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады . а)Нақыл сөзді оқып мағынасын түсіну Ауырып ем іздегенше , Ауырмайтын жол ізде . б)Автормен таныстыру.
А сқар Лекеров
1912 жылы бұрынғы Семей облысы Аякөз ауданындағы Коммунар
колхозында кедей шаруаның семьясында туған. Әдебиет саласына
30-жылдардың орта шенінен келді. Коммунистік журналистика
институтында оқып білім алған соң, Социалистік Қазақстан газетінде,
Әдебиет және искусство журналында қызмет істеді. Аудиожазбаны тыңдау .
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||
Ортасы 10 минут |
Қолдану в)
Оқулықпен
жұмыс . Ертегіні оқып беріп сұрақ
қоя отырып жаңа сабақты түсіндіру . - Қай аң оның жағдайын сұрауға келмеді? - Қасқыр түлкіге қатысты қандай өсек айтты? - Түлкі қасқырды қалай жазалады? - Ертегінің негізгі ойы қандай? Оқушыларға ертегіні тізбектей оқыту . .Жолбарыс пен түлкі арасындағы диалогты құру Жолбарыс пен түлкінің іс әрекетіне баға беру Дәптермен жұмыс Мезгілсіз уақытта кеште, түнде науқас адамның көңілін сұрамайды .
|
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Шығармашылық тапсырма . 1 –топ Сөйлемдерді орнына қою арқылы ертегінің басы,ортасы ,соңын табу . 2-топ Ертегіні сахналау 3-топ Ситуациялы сұрақ
|
|
|||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Қалыптастырушы бағалау Сөйлемді толықтыр 1........................................................ сырқаттанып қалды. 2.Қасқыр ..................................................... сыртынан өсек айтты. 3. ..............................................ауруын емдейтін дәрі іздейді. 4.................... айту жақсылыққа жеткізбейді.
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |