ҰЖЫМДЫҚ
ЖҰМЫС
«Жұмбақтар
шешейік»
1Кілемнің түрлеріндей жүндері
бар,
Айбаты жан шыдамас үндері бар
(Жолбарыс)
Сайқымазақ қулығы бар
,
Барған жерде ұрлығы бар
(Түлкі)
Жол бойында
жортқан
Сыбызғысын тартқан
(Қасқыр)
Нақыл
сөз
«Ауырып ем
іздегенше,
Ауырмайтын жол ізде» нақыл
сөзін түсіндіру
Дескрипторы:
1.Жұмбақтың шешуін
табады
2. Нақыл сөзді түсініп
оқиды
ҚБ :
«Дауыстап ойлау» әдісі
«Көңіл
сұрай білемін»
«Жолбарыс пен түлкі»
Ертегі халық ауыз әдебиетінің атадан балаға ауыз екі
сөйлеумен жеткен әдеби өнердің
бірі. Ол мынадай түрге
бөлінеді.
Тыңдалым: аудиомен
тыңдалады.
Оқылым: Оқулықпен
жұмыс
Айтылым: «Стоп кадр» әдісі арқылы оқушыларды тізбектеп
оқыту
Үш
тілділік:
Жолбарыс-тигр-lion
Түлкі-лиса-Fox
Қасқыр-волк-
Wolf
СЕРГІТУ
СӘТІН ЖҮРГІЗЕМІН:
«Мен
Қазақпын»
«Бір
минуттық әңгіме»
Ертегіні
ролге бөліп мәнерлеп оқу
Шығармадағы хабарлы, сұраулы ,лепті сөйлемдерді
тауып атайық
Дескриптор:
-Ертегіні ролдерге бөліп оқиды
-Мәтіннен
сөйлем түрлерін анықтап айтады
ҚБ «Шапалақтау » әдісі
«Сұрақтар телпегі» әдісі
Мезгілсіз
уақытта (кешке, түнде) науқас адамның көңілін
сұрамайды.
- Жолбарыс пен түлкінің іс-әрекетіне баға
бер
-қасқырдың
іс-әрекетіне баға бер
Дескриптор:
-Шығармадағы кейіпкерлерге баға беріп,
талдайды
«Мен
жазам, сен тексер» әдісі
-Ауырып жатқан досыңның көңілін сұрай бардың
делік
- не
апарасың?
-Қандай
жылы сөз айтасың?
ҚБ: «Дауыстап ойлау» әдісі
|