Маңғыстау облыстық білім
басқармасының «Көру қабілеті бұзылған балаларға арналған №1 арнайы
балабақшасы»
Психолог: Муханбетова Асель
Нуржигитовна.
Тақырыбы: «Көңілді әлемге саяхат»
(Эмоция)
Мақсаты: Балалардың танымдық қабілетін,
қиялын дамыту, бір – бірлеріне көмектесу,
достасу.
Міндеті: Балалар мен психолог
арасындағы сеніммен, қарым- қатынасты ұйымдастыру. Агрессиялық
импульстарды, қобалжуды төмендету.
Білімділік: Біреу – көп, үлкен- кіші
түсінікті қалыптастыру, геометриялық пішіндер, түстер, жыл
мезгілдерін туралы білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Есту қабілетін, көру, сөйлеу
дағдыларын жетілдіру
Тәрбиелік: Ойындарға қызығушылықпн
қарауға, бір-бірімен дұрыс қатынас жасауға
тәрбиелеу.
Сабақтың
әдісі: көрнелік, сұрақ – жауап,
ойын.
Сабақ
түрі: ойын-жаттығулар, тренинг
сабақ.
Құрал- жабдықтар және
материалдар: геомертиялық пішіндер, түрлі
түсті қағаз, фетрден суреттер, таяқшалар және
т.б.
Іс – әрекет
кезеңдері
|
Психлогтың іс
әркеті
|
Балалардың іс
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Сәлемдесу
-Сәлеметсізбе?
Жылулық шеңбері:
«Сәлем, сәлем» қалпағын киіп көңілді
амандасу.
|
Сәлемдеседі
Жылулық шеңберіне
тұрады.
Нұсқаулық: балалар «Сәлем,
сәлем» қалпағын киіп амандасуы
керек.
|
Ұйымдастырушылық –
ізденістік
|
Балалар, сендер
сяхаттағанды ұнатасыңдарма? Саяхатқа шыққыларың
келме?
Ендеше «Көңілді
әлемге» бірге саяхат жасайық ол саяхатқа бару үшін біз кедергі
жолдармен билеп өту
керекпіз.
«Көңілді ән»
қосылады.
-Балалар қараңдарды
біз көңілді әлемге тап
болдық.
-
«Көңіл күйін тап»
жаттығуы
Мақсаты: Жеке мінез
қырларын мен эмоцияларын айқындау, қабылдау, зейін, ойлау
процестерін анықтау.
-
Арт терапия: «Алуан
түсті көңіл күй»
Мақсаты: Түстер әр
түрлі көңіл күйде болады, әр түрлі түсті табу ақылы көңіл күйді
айтады.
-
Сергіту сәті «Көз
жаттығуы»
-
Дидактикалық
тапсырма «Геомериялық пішіндерді
тап»
Мақсаты: Жасырын
тұрған пішіндерді табу.
-
Релаксация:
«Жұлдызды әлемге саяхат»
|
Сұрақ – жауапқа
жауап береді.
Балалар тапсырманы
орындауға тырысады.
Балалар сурет салу
арқылы түстерді таниды.
Балалар көзге
арналған жаттығу жасайды.
Құрғақ бассейінмен
ойын.
Балалар жағымды әуен тыңдап
демалады.
|
Рефлекциялық-
түсетушілік кезең
Қорытынды.
|
Балалар, бүгінгі біз
қайда барып келдік сіздерге саяхат
ұнадыма?
Қандай ойын
ойнадық?
Қандай тапсырмалар
орындадық?
Жарайсыңдар балалар, осымен
біздің сабағымыз аяқталды. Көріскенше күн жақсы. Сау
болыңыздар!
|
Балалар өз ойларын
айтады.
|