Батыс Қазақстан облысы
Бөрлі ауданы әкімдігінің білім беру бөлімінің
Ақсай қаласының №7 «Айналайын» бөбекжайы МКҚК
Тақырыбы: «Көңілді көліктер әлемі»
(Қуыршақ театры)
Тәрбиеші: Төресаева Ұ Б
Ақпан айы 2016 о ж
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 23.02.2016ж
Бөлімі: Қуыршақ театры
Тақырыбы: «Көңілді көліктер әлемі»
Мақсаты: балаларды көлік түрлерімен таныстыру. Жолда жүру ережелері туралы білімдерін
толықтыру. Жолда жүрген кезде міндетті түрде ережені сақтауға тәрбиелеу.
Алдын- ала жүргізілетін жұмыс: Көлік түрлерін еске түсіру.
Әдіс- тәсілдері: Түсіндіру, әңгімелесу, сұрақ-жауап, қуыршақ театры
Көрнекіліктер: көлік түрлерінің суреттері, жол жүру ережелерінің суреттері
Билингвалдық компонент: көліктер әлемі – мир машинов
Әрекет
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
кезеңдері
Ынталандыру, «Бақыт гүлі» балалар ыстық лебіздерін айтқызу. Балалар шаттық
шеңберін орындайды.
сезімін ояту
- Ал балалар осы мендер балабақшаға немен
- машинамен келеміз.
келесіңдер?
- Өйткені біздер жол
ережесін
- Ия барлықтарың да көлікпен келесіңдер, ал
білмегендіктен,
сендер сол машинаны неге айдап
кәмелет жасқа
толмағандықтан
келмейсіңдер?
жүргізуші
куәлігіміз жоқ
- Дұрыс айтасыңдар біз қалада тұрсақта, ауыл
жақта тұрсақта жол ережелерін сақтау
керекпіз.
ІзденуБалалар ендеше барлығымыз қуыршақтар
- Машиан, автобус,
ұйымдастыру театрына қонаққа барамыз. Ол үшін алдымен
ұшақ, , т.б
театрға бару үшін көлікті таңдап алуымыз керек.
Көздердін ашып, ашып
- сендерге қандай көлік түрлері ұнайды?
алған әсерлерін айтып
шығады.
- Қандай көлік түрлерін білесіңдер?
Тыныштық сәті:
Билингвалдық
компонент: көліктер
әлемі – мир машинов
Баяу әуен үнімен балалар көздерін жұмып, көз
алдарына қуыршақ театрына қалай
баратындары жөнінде елестетеді. Жеңіл
Балалар ертегіні ұйып
көлікпен аялдамаға жетеміз. Темір жол
тыңдайды.
вокзалына жеткен соң, пойызға мініп портқа
- Ұнады,
қарай жол тартамыз. Содан үлкен кемеге мініп,
әуежайға көл арқылы жүзіп барамыз. Әуежайдан
- Ия , білдік, енді бұдан
Қазақтан АН – 24 ұшағына мініп көк аспанды бір
былай жол
айналып, қуыршақтар әлеміне ұшып келеміз.
ережерін біліп
Көзімізді ашып, қандай сезімде болғаны жөнінде
жүретін боламыз
айтып бөлісеміз.
Балалар қуыршақ
Балалар енді барлығымыз орнымызға жайғасып
театрынан алған
қуыршақтар әлемінің бізге арнаған «Көліктер
әсерлерімізді өз
әлемі» атты ертегісін тамашалайық.
арамызда бөлісіп
ойнап көрелік.
Билингвалдық компонент: көліктер әлемі – мир
машинов
«Көліктер әлемі» ертегі.
Ерте, ерте, ертеде ит пен түлкі дос болыпты. Екеуі
қалаға саяхатқа шығамыз деп жоспарлапты. Ол
үшін жол ережелерін дұрыс білу керектігі
жөнінде бір бірімен ақылдасып, жөн сұрасады.,
жол ережелерімен танысады. Жаяу жүргіншілер
жолы, бағдаршам, жол жүру ережелері, оның
тоқтау белгісі, тоқтауға тиым салынған белгілер,
басты жол, бұрылыс белгілері, т.б белгілері
болады. Осылайша екі дос жол белгілерімен
танысып, қалаға жақсы саяхатқа шығып,
қыдырып жаяу жүргіншілер жолымен өтіп,
танысып келеді. Осылайша ит пен түлкінің
достығы, бір біріне деген сыйластығы берік орын
алып, мәңгі бір болыпты.
- балалар ертегі ұнады ма?
- Жол ережелерімен таныс болдық па?
- Жол белгілерінде танып білдікпе?
Олай болса осы белгілермен ойнап , танысып
көрелік.
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз
Қанатымызды жаямыз,
Ұшақ болып ұшамыз,
Суда жүйткіп жүземіз.
Кемелерді түземіз,
Ойынды қызықты
ойнайды.
Жол тәртібін сақап,
Көліктерге мінеміз.
Дидактикалық ойын: «Не қайда жүреді?»
Рефлексивті
коррекцияла
Шарты: көлемді бейнелі сурет арқылы
көліктердің жүру жолдарын тауып, көліктерді
орналастыру.
Сұрақ жауап әдісі арқылы балалардың оқу іс
әрекетінде алған білімдерін қорыту. Жақсы
қатысқан балаларды мадақтау, марапаттау.
Балалардың алған
әсерлерін бөлісу,
мадақтау.
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: көлік түрлерін ерекшеліктеріне қарай топтастыра білуді;
Қандай түсініктерді игерді: тапсырмаларды орындау, қуыршақтар театрында «көліктер
әлемімен» танысу;
Меңгерген дағдылар мен іскерліктері: күнделікті өмірде көлік қызметін қолданады;