«Көңілді музыка»
ойыны
Мақсаты:
бойдағы шаршаудан, стресстен
арылу.
Шарты:
шеңбер бойымен тұрып, бір - бірінің иықтарына
қолдарын қояды. Музыканың ырғағымен шеңберді айнала отырып билеп,
иыққа ақырын саусақ қимылдарымен массаж жасайды. Ойын кері
қайталанып отырады.
Жүргізуші:
Рахмет, бұл біздің сергіту жаттығуымыз
болатын. Тренингіміздің келесі бөліміне өтеміз. Бірінші бөлімде біз
«керемет» сөзінің мағынасын айқындауға тырыстық. Тақырыбымызды одан
әрі ашу үшін керемет деген ұғымды балалардың көзімен (оқушылардың)
түсінуге тырысып көреміз.
Ол үшін екі топқа бөлінеміз: 1 - топ:
(Балдырған тобы), 2 - топ: жоғары (Балауса тобы). Жайлы, жақсы
отырып алыңыздар, екі қолдарыңызды тізеге қойып, орындыққа
арқаларыңызды тигізіп жайланып отырып, көз алдарыңызға бастауыш
және жоғары сыныптағы керемет педагогтарыңыздың жақсы қасиеттерін
естеріңізге түсіріңіздер.
Релаксация:
(Баяу музыка әуені ойналады.) Көзімізді
жұмамыз. Денемізді бос ұстаймыз. Сіздер өзен жағасында отырсыздар,
судың әуелгі шуылы құлағыңызға жағып, күн шуағы денеңізді жылытады.
Жалаң аяқ құмның үстінде жүрсіздер, құм аяқтарыңызды күйдіріп
барады. Су денелеріңізді жеңілдетіп өзіңізді жақсы сезінудесіз. Өте
жақсы дем алдық. Қандай ғажап табиғат деген, таза ауа, жұмсақ құм,
жылы су, табиғат деген қандай тамаша! Кең дем аламыз, ақырын
демімізді шығарамыз. Біздің басымыз артық ойлардан тазарды. Біз
өзімізге күні бойға жетер жігер, қуат жинадық, біздің көңіліміз
қуанышты. Біз осы өмірдегі ең бай, байсалды, білімімді, керемет
жандармыз!
Енді ақырын - ақырын көзімізді ашамыз. Бір -
бірімізге қуанышты сезіммен қараймыз. Біз қандай бақыттымыз!,
Қандай кереметпіз!
Біздің кездесуіміз аяқталып келе жатқан
секілді. Бүгінгі жұмысымыздың нәтижесіне орала отырып, нағыз
«керемет» педагогтардың мықты жақтарын еске түсіре отырып бір -
бірімізге комплимент
айтайық.
Қорытындысы:
Тәрбиешілерге «Көңілді музыка»
ойынытақырыбында тренинг
болды.Барлық қатысушылар ойынға жақсы араласып отырды.Топта
өзедерінің белсенділіктерін көрсетті.Барлық қатысушыларға тренинг
ұнады.