Тақырыбы: «Көңілді
пішіндер»
Мақсаты: 1.Пішіндермен таныстыру. Түстер
туралы түсінік беру.
2.Ойлау, есте сақтау
қабілеттерін, қол-саусақ қимылдарын
дамыту.
3. Икемділікке, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Қажетті
құрал-жабдықтар: Пішіндер, доп, пішіндердің
суреті, фетрдан жасалған пішіндер, АКТ құралдары, түрлі-түсті
қарындаш және пішіннің боялмаған суреті.
Әдіс-
тәсілдер: Көрсету, түсіндіру,
сұрақ-жауап.
Барысы: І.Кіріспе
бөлім.
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Шаттық шеңбері: (Әуен
ырғағымен іс-қимылды қайталату)
-
Сәлеметсің
бе?
-
Бүгінгі көңіл-күйін
қалай?
-
Қазір жылдың қай
мезгілі?
-
Бүгін мен сені көргеніме
қуаныштымын!
2.Негізгі
бөлім.
-Бүгін сен екеуміз көңілді
пішіндермен танысамыз. Қарашы, мынау бізде үшбұрыш. Мұның үш бұрышы
бар, қане екеуіміз бірге санайықшы 1... 2... 3...
.
-Ал мынау төртбұрыш, мұның
бұрышы төртеу екен, санайықшы.
-Ал бұл бізде дөңгелек. Қарашы
дөңгелектің бұрыштары бармекен?
-Дұрыс айтасың, бұрышы жоқ
екен.
-Дөңгелектің пішіні неге
ұқсайды?
-Менің қолымда не
тұр?
-Оны жерге жіберсең дөңгелеп
кетеді, себебі оның бұрышы жоқ.
-Қане екеуіміз доп ойнаймыз
ба?(допты қолан қолға беру арқылы ойын түрін
өткізу)
- Енді пішіндерді түстерімен
бірге атайықшы. (Әр пішінді көрсете отырып, оның түстерімен қоса
ататқызу)
-Жарайсың!
-Енді пішіндерді ауада салып
көрейікші. (Саусақ қимылдарымен ауада сурет салғызу және
қайталатқызып, есте сақтату)
-Сенің қолыңнан
келеді!
- Енді мен саған боялмаған
пішіндердің суретін беремін, сен соның ішін бояп шық, жарай
ма?(Түрлі түсті қарындаштарды ұсынып, нұсқау көрсетіп, көмектесу
арқылы суреттерді бояп шығу)
-Өте
тамаша!
-Сенің қолдарын талып, ауырып
кеткен шығар, солай ма?
-Олай болса сергіту сәтін
жасайық.
Сергіту
сәті: Атам менің
күйші,
Апам болса
биші,
Анам менің
тігінші,
Әкем болса
ұста
Үй салады
құрылыста.
Дидактикалық
ойын:
-Енді екеуіміз ойын ойнайық,
ойынымыздың аты «Пішіндердің орнын
тап». (Фетрдан жасалған пішіндерді
нұсқау беріп, көмектесу арқылы
орналастыру).
-Жарайсың, тапсырмамды өте
жақсы орындап шықтың. Енді екеуіміз бір билеп
алайық!
«Көңілді
күн» әнін қосу.(Әуен қосып,
ырғағымен билеу)
ІІІ.
Қорытынды:
-Бүгін біз не туралы
өттік?
-Қандай пішіндермен
таныстың?
-Қандай түстерді
қайталадың?
-Бүгінгі сабақ саған ұнады
ма?
-Сен бүгінгі сабаққа өте жақсы
қатыстың, рахмет!