Тақырыбы: «Көңілді пішіндер»
Мақсаты: 1.Пішіндермен таныстыру. Түстер туралы түсінік беру.
2.Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, қол-саусақ қимылдарын дамыту.
3. Икемділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар: Пішіндер, доп, пішіндердің суреті, фетрдан жасалған пішіндер, АКТ құралдары, түрлі-түсті қарындаш және пішіннің боялмаған суреті.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Барысы: І.Кіріспе бөлім.
1.Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбері: (Әуен ырғағымен іс-қимылды қайталату)
-
Сәлеметсің бе?
-
Бүгінгі көңіл-күйін қалай?
-
Қазір жылдың қай мезгілі?
-
Бүгін мен сені көргеніме қуаныштымын!
2.Негізгі бөлім.
-Бүгін сен екеуміз көңілді пішіндермен танысамыз. Қарашы, мынау бізде үшбұрыш. Мұның үш бұрышы бар, қане екеуіміз бірге санайықшы 1... 2... 3... .
-Ал мынау төртбұрыш, мұның бұрышы төртеу екен, санайықшы.
-Ал бұл бізде дөңгелек. Қарашы дөңгелектің бұрыштары бармекен?
-Дұрыс айтасың, бұрышы жоқ екен.
-Дөңгелектің пішіні неге ұқсайды?
-Менің қолымда не тұр?
-Оны жерге жіберсең дөңгелеп кетеді, себебі оның бұрышы жоқ.
-Қане екеуіміз доп ойнаймыз ба?(допты қолан қолға беру арқылы ойын түрін өткізу)
- Енді пішіндерді түстерімен бірге атайықшы. (Әр пішінді көрсете отырып, оның түстерімен қоса ататқызу)
-Жарайсың!
-Енді пішіндерді ауада салып көрейікші. (Саусақ қимылдарымен ауада сурет салғызу және қайталатқызып, есте сақтату)
-Сенің қолыңнан келеді!
- Енді мен саған боялмаған пішіндердің суретін беремін, сен соның ішін бояп шық, жарай ма?(Түрлі түсті қарындаштарды ұсынып, нұсқау көрсетіп, көмектесу арқылы суреттерді бояп шығу)
-Өте тамаша!
-Сенің қолдарын талып, ауырып кеткен шығар, солай ма?
-Олай болса сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті: Атам менің күйші,
Апам болса биші,
Анам менің тігінші,
Әкем болса ұста
Үй салады құрылыста.
Дидактикалық ойын:
-Енді екеуіміз ойын ойнайық, ойынымыздың аты «Пішіндердің орнын тап». (Фетрдан жасалған пішіндерді нұсқау беріп, көмектесу арқылы орналастыру).
-Жарайсың, тапсырмамды өте жақсы орындап шықтың. Енді екеуіміз бір билеп алайық!
«Көңілді күн» әнін қосу.(Әуен қосып, ырғағымен билеу)
ІІІ. Қорытынды:
-Бүгін біз не туралы өттік?
-Қандай пішіндермен таныстың?
-Қандай түстерді қайталадың?
-Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
-Сен бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстың, рахмет!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Көңілді пішіндер" Уалиева Айжан Кумаровна
"Көңілді пішіндер" Уалиева Айжан Кумаровна
Тақырыбы: «Көңілді пішіндер»
Мақсаты: 1.Пішіндермен таныстыру. Түстер туралы түсінік беру.
2.Ойлау, есте сақтау қабілеттерін, қол-саусақ қимылдарын дамыту.
3. Икемділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар: Пішіндер, доп, пішіндердің суреті, фетрдан жасалған пішіндер, АКТ құралдары, түрлі-түсті қарындаш және пішіннің боялмаған суреті.
Әдіс- тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап.
Барысы: І.Кіріспе бөлім.
1.Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңбері: (Әуен ырғағымен іс-қимылды қайталату)
-
Сәлеметсің бе?
-
Бүгінгі көңіл-күйін қалай?
-
Қазір жылдың қай мезгілі?
-
Бүгін мен сені көргеніме қуаныштымын!
2.Негізгі бөлім.
-Бүгін сен екеуміз көңілді пішіндермен танысамыз. Қарашы, мынау бізде үшбұрыш. Мұның үш бұрышы бар, қане екеуіміз бірге санайықшы 1... 2... 3... .
-Ал мынау төртбұрыш, мұның бұрышы төртеу екен, санайықшы.
-Ал бұл бізде дөңгелек. Қарашы дөңгелектің бұрыштары бармекен?
-Дұрыс айтасың, бұрышы жоқ екен.
-Дөңгелектің пішіні неге ұқсайды?
-Менің қолымда не тұр?
-Оны жерге жіберсең дөңгелеп кетеді, себебі оның бұрышы жоқ.
-Қане екеуіміз доп ойнаймыз ба?(допты қолан қолға беру арқылы ойын түрін өткізу)
- Енді пішіндерді түстерімен бірге атайықшы. (Әр пішінді көрсете отырып, оның түстерімен қоса ататқызу)
-Жарайсың!
-Енді пішіндерді ауада салып көрейікші. (Саусақ қимылдарымен ауада сурет салғызу және қайталатқызып, есте сақтату)
-Сенің қолыңнан келеді!
- Енді мен саған боялмаған пішіндердің суретін беремін, сен соның ішін бояп шық, жарай ма?(Түрлі түсті қарындаштарды ұсынып, нұсқау көрсетіп, көмектесу арқылы суреттерді бояп шығу)
-Өте тамаша!
-Сенің қолдарын талып, ауырып кеткен шығар, солай ма?
-Олай болса сергіту сәтін жасайық.
Сергіту сәті: Атам менің күйші,
Апам болса биші,
Анам менің тігінші,
Әкем болса ұста
Үй салады құрылыста.
Дидактикалық ойын:
-Енді екеуіміз ойын ойнайық, ойынымыздың аты «Пішіндердің орнын тап». (Фетрдан жасалған пішіндерді нұсқау беріп, көмектесу арқылы орналастыру).
-Жарайсың, тапсырмамды өте жақсы орындап шықтың. Енді екеуіміз бір билеп алайық!
«Көңілді күн» әнін қосу.(Әуен қосып, ырғағымен билеу)
ІІІ. Қорытынды:
-Бүгін біз не туралы өттік?
-Қандай пішіндермен таныстың?
-Қандай түстерді қайталадың?
-Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?
-Сен бүгінгі сабаққа өте жақсы қатыстың, рахмет!
шағым қалдыра аласыз













