Материалдар / «Көңілді сандар әлемі»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Көңілді сандар әлемі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Сандарды санау, салыстыру, геомертриялық пішіндер, түстер туралы білімдерін бекіту, ойлау қабілеттерін, қиялын есте сақтап түсіну. Сұрақтарға толық жауап беру дағдысын қалыптастыру. Ұсақ қол моторикасын дамыту. Балалардың білім деңгейін қызығушылығын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2022
1100
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Психикалық дамуында тежелісі бар «Қарлығаш» ересек тобының ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы


Дефектолог: Жалгасбаева А.Б
Өткізілетін уақыты: 17.11.2021
Ұйымдастырылған оқу қызметі:
ҚМҰҚ , Сөйлеуді дамыту
Білім беру аймағы: Таным, коммуникация
Тақырыбы:
«Көңілді сандар әлемі»
Мақсаты:
Білімділік: Сандарды санау, салыстыру, геомертриялық пішіндер, түстер туралы білімдерін бекіту, ойлау қабілеттерін, қиялын есте сақтап түсіну. Сұрақтарға толық жауап беру дағдысын қалыптастыру. Ұсақ қол моторикасын дамыту. Балалардың білім деңгейін қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық: Ойлау, есте сақтау, шығармашылық қабілеттерін және тілдерін дамыту.
Тәрбиелік: Бірлікке, татулыққа, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, жинақылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Құрал - жабдықтар: 1-5 сандар суреті,түрлі түсті тастар, геометриялық пішіндер, мұздан жасалған сандар, моторикаға арналған арнайы құм, Сөздікпен жұмыс: құм, қызыл, үшбұрыш, сандар.


Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Дефектологтің басқару іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Есік қағылады...тук тук тук

балалар Ноликке қонаққа келеді.


Саламатсыздар ма, балалар!


Нолик балалармен түрлі- қимылдар арқылы амандасады.

Нолик есікті ашады.



Амандасады


Түрлі қимылдар арқылы амандасады

Ұйымдастыру-іздестіру

Балалар менің үйіме қошкелдіңдер! Сендерді көргеніме өте қуаныштымын.

Балалар менің үйім шашылып қалыпты маған жинауға көмектесесіздерме?


Ендеше бізге үй жинауға қандай заттар керек екен?

Артикуляциялық жаттығу

Шүберек (күрекше)

Сыпырғыш (сылақшы)

Шелек (кесе)


Жарайсыңдар балалар сіздер өте ақылды екенсіздер. Балалар сіздердің аналарыңыз кілемді немен тазалайды? Дұрыс шаңсорғышпен.

Тыныс жаттығуы

«Шаңсорғыш»

Балалардың әр қайсына арнайы шаңсорғыш беріледі. Балалар терең дем алып шаңсорғышты үрлейді. Ноликтің артынан қайталайды.


Балалар маған үй жинамас бұрын ботқа пісіріп бересіздерме? Менің қарным ашты

1-тапсырма

Балалардың алдарына арнайы құм беріледі. Балалар жәй ботқа пісірмейді, олар сиқырлы ботқа пісіреді. Яғни Нолик көрсеткен сандарды құм бетіне жазады.


Ой жарайсындар балалар мен ботқаға тойдым. Рахмет сіздерге!


Балалар қарандаршы менің тоңазытқышымның іші жиналмаған , қане бірге ішін жинап көрейікші.

2-тапсырма

Тоңазытқыштың ішінде балаларға арналған арнайы қорапшалар болады. Сол қорапшалардың ішінен балалар Ноликтің айтқан затын табу керек. Ішінде мұздан жасалған сандар болады. Балалар сандарды қолдарына алып ұстап сипап көреді. Қандай сан екенің айтады.


Ой керемет неткен ақылдысыңдар! Балалар біз үй жинаймыз деп шаршап қалған сияқтымыз, қане бір серігіп алайық.

Сергіту сәті

(Өлен қосылады, балалар өленнің ырғағымен тиісті қимылдарды жасайды)


Балалар біз ас бөлмеден шықпас бұрын мына пештің ішінде не бар екенің қарайықшы.

Пештің ішнен торты алады.

3- тапсырма

Балалар қарандаршы мына торттың бетінде бірнәрсе жетпейтін сияқты. Балалардың алдына түрлі түсті тастар беріледі. Балалар торттың үстінде бейнеленген сандарды тастармен әдемілеп қоршайды.Қоршау барысында тастардың түсін айтады. Қоршап болған соң пешке қайтып салады.


Жарайсыңдар балалар біз ас үйді тазалап жинап болдық. Енді бөлмеге барайық.


4-тапсырма

Балалар қарандаршы жерде қоқыстар жатыр. Қоқыстарды жинап , оларды материалдарына байланысты топтастырайық. Жерде геометриялық пішіндер жатады, балалар оларды жинап, атауларын айтып арнайы жәшікке салады.

Бізде сізді көргенімізге өте қуаныштымыз.

Нолик әрине көмектесеміз




Балалар жауабы: шелек, су, сыпырғыш т.б


Артикуляциялық жаттығуды Ноликтің артынан қайталайды



Шаңсорғышпен




Үйлестірілген шаңсорғыштарды қолдарына алып, тыныс жаттығуын жасайды.


Әрине жасап береміз



Балалар алдарында тұрған арнайы құмға Нолик көрсеткен сандарды жазады.







Балалар тоңазытқышты ашады, ішнен қоапшаларды алып , мұздан жасалған сандарды айтып көрсетеді.









Балалар өлен ырғағымен қимылдар жасайды. Ноликтің артынан қайталайды.





Балалар торттың бетін түрлі тастармен қоршап, тастардың түстерін айтады. Қызыл, сары, жасыл, көк






Бөлмеге қарай барады




Балалар жәшіктерге пішіндерді салады . Пішіндердің атауын айтады. Үшбұрыш, шеңбер, төртбұрыш, сопақша.

Рефлексивтік түзету

Балалар сіздерге үлкен рахмет маған қонаққа келіп, үйімді жинап бергендеріне. Мен сіздерді құр қол жібере алмаймын сіздерге арналған сыйлығым бар. Нолик сыйлығын береді.

Балалар Ноликтін сыйлығына қуанып, рахметін айтып үйлеріне кетеді.


Күтілетін нәтиже:
Біледі:
Сандар құрамын, тура және кері санауды біледі. Пішіндердің атауын, олардың түстері қандай екенің біледі.

Игереді: Сандардан түрлі заттар жасауға болатының игерді.

Меңгереді:Тазалықты сақтауды, үлкенге көмек беруді , жаңашыр болуды меңгерді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!