Ұйымдастыру-іздестіру
|
Балалар менің үйіме
қошкелдіңдер! Сендерді көргеніме өте
қуаныштымын.
Балалар менің үйім шашылып
қалыпты маған жинауға
көмектесесіздерме?
Ендеше бізге үй жинауға қандай
заттар керек екен?
Артикуляциялық
жаттығу
Шүберек
(күрекше)
Сыпырғыш
(сылақшы)
Шелек
(кесе)
Жарайсыңдар балалар сіздер өте
ақылды екенсіздер. Балалар сіздердің аналарыңыз кілемді немен
тазалайды? Дұрыс
шаңсорғышпен.
Тыныс
жаттығуы
«Шаңсорғыш»
Балалардың әр қайсына арнайы
шаңсорғыш беріледі. Балалар терең дем алып шаңсорғышты үрлейді.
Ноликтің артынан қайталайды.
Балалар маған үй жинамас бұрын
ботқа пісіріп бересіздерме? Менің қарным
ашты
1-тапсырма
Балалардың алдарына арнайы құм
беріледі. Балалар жәй ботқа пісірмейді, олар сиқырлы ботқа
пісіреді. Яғни Нолик көрсеткен сандарды құм бетіне
жазады.
Ой жарайсындар балалар мен
ботқаға тойдым. Рахмет
сіздерге!
Балалар қарандаршы менің
тоңазытқышымның іші жиналмаған , қане бірге ішін жинап
көрейікші.
2-тапсырма
Тоңазытқыштың ішінде балаларға
арналған арнайы қорапшалар болады. Сол қорапшалардың ішінен балалар
Ноликтің айтқан затын табу керек. Ішінде мұздан жасалған сандар
болады. Балалар сандарды қолдарына алып ұстап сипап көреді. Қандай
сан екенің айтады.
Ой керемет неткен
ақылдысыңдар! Балалар біз үй жинаймыз деп шаршап қалған сияқтымыз,
қане бір серігіп алайық.
Сергіту
сәті
(Өлен қосылады, балалар
өленнің ырғағымен тиісті қимылдарды
жасайды)
Балалар біз ас бөлмеден шықпас
бұрын мына пештің ішінде не бар екенің
қарайықшы.
Пештің ішнен торты
алады.
3-
тапсырма
Балалар қарандаршы мына
торттың бетінде бірнәрсе жетпейтін сияқты. Балалардың алдына түрлі
түсті тастар беріледі. Балалар торттың үстінде бейнеленген сандарды
тастармен әдемілеп қоршайды.Қоршау барысында тастардың түсін
айтады. Қоршап болған соң пешке қайтып
салады.
Жарайсыңдар балалар біз ас
үйді тазалап жинап болдық. Енді бөлмеге
барайық.
4-тапсырма
Балалар қарандаршы
жерде қоқыстар жатыр. Қоқыстарды жинап , оларды материалдарына
байланысты топтастырайық. Жерде геометриялық пішіндер жатады,
балалар оларды жинап, атауларын айтып арнайы жәшікке
салады.
|
Бізде сізді көргенімізге өте
қуаныштымыз.
Нолик әрине
көмектесеміз
Балалар жауабы: шелек, су,
сыпырғыш т.б
Артикуляциялық жаттығуды
Ноликтің артынан қайталайды
Шаңсорғышпен
Үйлестірілген шаңсорғыштарды
қолдарына алып, тыныс жаттығуын
жасайды.
Әрине жасап
береміз
Балалар алдарында тұрған
арнайы құмға Нолик көрсеткен сандарды
жазады.
Балалар тоңазытқышты ашады,
ішнен қоапшаларды алып , мұздан жасалған сандарды айтып
көрсетеді.
Балалар өлен ырғағымен
қимылдар жасайды. Ноликтің артынан
қайталайды.
Балалар торттың бетін түрлі
тастармен қоршап, тастардың түстерін айтады. Қызыл, сары, жасыл,
көк
Бөлмеге қарай
барады
Балалар жәшіктерге
пішіндерді салады . Пішіндердің атауын айтады. Үшбұрыш, шеңбер,
төртбұрыш, сопақша.
|