Тексерілді
Әдіскер
_________________
Дефектолог: Нурлыбекова
А.Б-ның
психикалық дамуында тежелуі бар «Құлагер» ересек
тобының
ұйымдастырылған оқу
іс-әрекетінің технологиялық
картасы
Тақырып: «Біз іздеген
сиқыр»
Күні:
18.11.21
Білім
беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМҰҚ
Мақсаты:
Білімділік:
Балалардың сан,сандық жүйе
ұғымдарымен танысу,тура және кері санауын
қалыптастыру.
Түзетушілік: Санау,геометриялық
пішіндер жүйелер арқылы баланың сөйлеу тілін
қалыптастыру.
Тәрбиелік: Шыншылдыққа,адамгершілікке
тәрбиелеу.
Көрнекіліктері:
Сандар
жазылған тақтайшалар, түрлі-түсті таяқшалар, мақта таяқшалары,шар,
жыл мезгілдері бейнеленген стакандар, суреттер,тыныс алу
жаттығуларына арналған құты,боямақтар, жарық
шамдары,доптар,қораптар,рамкалар,суреттер.
Іс-әрекет
кезеңдері.
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивациялық
қызығушылық
|
Жылулық
шеңбері
-Залға балалар кіреді, және
алдарындағы рамкаларды таңдау арқылы бүгінгі амандасу тәсілін
тыңдайды.
-
Орындарына жайғасып болған соң,алдарындағы
стакандарда бейнеленген жыл мезгілдері суреттері арқылы сұрақтарға
жауап береді.
-
Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-
Күз мезгілінде неше ай
бар?
-
Алдарындағы стаканнан күз мезгілінің қандай
белгілерін байқап тұрсыңдар?
|
-Балалар жүрек,қол және билеу
әдәсән тыңдап дефектологпен
амандасады.
-Қазір жылдың күз
мезгілі
-Күз мезгілінде 3 ай бар
қыркүйек,қазан,қараша
|
Ұйымдастырушылық
ізденіс
|
-Балалар қараңдаршы мына
жерде көптеген қызықты тапсырмалар берілген және бір қызығы балалар
бұл тапсырмаларды орындау арқылы біз өзіміз іздеген сиқырға
жетеміз.
-Дайынсыңдарма?
-Олай болса бізде алғашқы
тапсырма
«Тапқыр болып көрейік»
дидактикалық ойыны
Шарты: балалар алдарына
тақтайша берілген, сол тақтайшада ыдыстардың сыртында сандар және
түстер ерілген,балалар сол ыдыс ішіндегі түрлі-түсті тақтайшаларды
іріктеп,атауларын,түстерін атау
қажет.
Тыныс алу
жаттығуы:
«Менің қызық
шаштарым»
Шарты : балаларға алдарына А4
қағазына салынған адамның бейнесі берлген, және басына түрлі-түсті
гуашь краскалары құйылған сол арқылы үріп,шатың бейнесін
жасайды.
«Кел ойнайық екеуміз» сергіту
ойын терапиясы
Шарты: балалардың аяқтарына
қораптар киіледі,балалар сол киілген қораптармен және аяқтың
көмегімен түрлі-түсті шарларды қағып
алады.
-« Бұл пішінді тауып көр»
дидактикалық ойыны
Шарты: Балаларға қағаз және
түрлі-түсті мақта тақтайшалары беріледі, сол арқылы дефектолог
айтқан пішінді құрастырады.
|
-Иә
-Балалар өздерінің алдарына
берілген жеке тақтайшалардан түстерін сандарына қарай іріктеп,тура
және кері атауын атайды.
-Балалар гуаштарды үрлеп,шаш
жасап қуанып таңғалады.
-Балалар аяқтарына қораптарды
киіп жылдам жылжытқан шарларды аяққа киілген қораптардың көмегімен
ұстап алады.
-Балалар дефектолог айтқан
пішіндерді түрлі-түсті мақта таяқшалары арқылы орындап,атап
шығады.
|
Рефлексивті-коррекциялау
|
-Жарайсыңдар
балалар!
-Балалар қараңдаршы төбеге бізге арнап үлкен
сиқырлы шар дайындапты,менімен бірге осы шарды жарып сиқырды көруге
дайынсыңдарма?
-Жарық өшіп,түрлі-түсті шамдар
жағылып,шар ішінен балаларғаарналған сиқырлы тәттілер
шығады.
|
-Балалар үлкен шарды
жарып,ішінен шыққан сиқырға
қуанады.
|
Күтілетін
нәтиже:
Біледі:
Сандарды, геометриялық пішіндерді және өз бетімен жұмыс
жасауды.
Игереді:
Сандар,сандық жүйе, жыл
мезгілдерін.
Меңгерді
: Тура және кері санауды, геометриялық пішіндерді өз бетімен
салып,атауды.
Ақтөбе облыстық білім алуға ерекше қажеттіліктері бар балаларға
арналған арнайы (түзетім )
балабақшасы
Тақырыбы: «Біз іздеген
сиқыр»
Өткізген:
Дефектолог: Нурлыбекова
А.Б
Ақтөбе 2021ж