Көңілді тапқырлар

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Көңілді тапқырлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сайыс сабақ, түзетушілік, дамытушылық , тәрбиелік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: « Көңілді тапқырлар»

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Жан-жақты ақпараттануға, алған білімдерін өмірде қолдана білу шеберліктерін арттыруға үйрету. Түзетушілік: Тапқырлық, шапшаңдық, дарындылық, зейінділік, есте сақтау, ойлау қабілеттерін шыңдау, Байланыстырып сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, достыққа, өзін-өзі тануға, айналасындағы ортамен қарым-қатынас жасауға, бірлесіп жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: аралас Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын Сабақтың көрнекіліктері: тыныс алу құралдары, плакат, доптар, стакандар, саусақ жаттығулары, түрлі-түсті қағаздар, желім

Сабақтың барысы: I Ұйымдастыру кезеңі: - сәлемдесу - Ширату жаттығулары: -Сен күштісің, -Сен мықтысың, -Сен сабағыңды беске оқы -Жарайсыңдар оқушылар -Бүгінгі күнімізге сәттілік

II Тыныс алу жаттығулары:

«Көпіршіктер»- мұрынмен терең тыныс алып , түтікшенің көмегімен түрлі түсті көпіршіктерге үрл «Кеме»- мұрынмен терең тыныс алып , ауызбен демді шығара отырып кемелерге үрлеу.

Оқушыларды топқа бөлу: «Сұңқар», «Тұлпар» Сайысымыз 4-кезеңнен тұрады: 1-кезең: «Түстерді сандарға сәйкестендір» - Ал балалар, сендерді сайысымыздың кезеңдерімен таныстырып өттім. Сайысымыз 4 бөлімнен тұрады.Олай болса, сайысымызды бастайық.

1-кезең: «Түстерді сандарға сәйкестендір» Мақсаты: Оқушыларға түстерге жапыстырылған сандар берілген. Балалар берілген сандарға қарай отырып бос дөңгелекшелерді түстерге толықтырады.

2-кезең: «Сөз ойла тез ойла»

Мақсаты: Оқушыларға карточкада жазылған буындар берілген. Оқушылар берілген буындардан жылдам бірнеше сөз құрау қажет.

3-кезең: «Мамандық құралдары»

Мақсаты: Оқушыларға дөңгелекшелерге жабыстырылған мамандық суреттері және түрлі түсті қыстырғыштарда көрсетілген мамандық құралдары берілген. Оқушылар әр мамандықтың қажетті құралдарын тауып, қыстырғыштарды қыстырып шығулары қажет.

III Сергіту сәті:

Оқушылар түрлі түсті доптарды дөңгелекшелерге дәлдеп лақтырады. Қай команда көп допты жинақтайды, сол команда жеңіске жетеді

4-кезең: «Кім тапқыр» Мақсаты: Оқушыларға сандар жазылған стақандар беріледі. Оқушылар пирамида әдісі бойынша қағазда берілген есептерді шығарып, жауаптарын стакандарда жазылған сандардан сәйкесін тауып, пирамиданы құрайды.

IV Қол-қимылын дамыту: «Гүл шоқтарын жасау» (желіммен түрлі-түсті қағаз және чупа чупс тәттілерінен гүл шоқтарын жасау)

V Сабақты қорытындылау: - Балалар сабақ сендерге ұнады ма? - Қандай тапсырмалар ұнады? VI Бағалау: мақтап, мадақтау( гүл күлтешелерін санау арқылы жеңген топты анықтау).

































.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.01.2025
217
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі