Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Көңілді тапқырлар сайысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
№5 Алға орта мектебі
Тақырыбы: Көңілді, тапқырлар сайысы
Ақтөбе, 2017 жыл
Көңілді, тапқырлар сайысы
(жарыс-сабақ)
Сыныптан тыс жұмыс
Күні: 05.03.2017ж
Мақсаты: оқушылардың информатика пәніне деген қызығушылығын арттыру. Қызықты сұрақтар арқылы ойларын тез, жинақтап әрі нақты жеткізуге дағдыландыру. Есеп программасын тез құруға және қателерін анықтауға үйрету. Оқушылардың алған білімдерін практикада қолдана білу дағдыларын дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Көрнекілігі: интерактивті тақта және PowerPoint – та слайттарды қолдану, кішкене плакаттар. компьютер, кеспе қағаздар, мультимедиа проекторы, презентация.
I- жүргізуші . Сәлематсыздар ма, құрметті ұстаздар, оқушылар және қонақтар! Баршаңызда бүгінгі «Көңілді тапқырлар сайысы» атты сыныптан тыс шарамызға қош келдіңіздер!
II- жүргізуші . Армысыздар жиналған қауым! Бүгінгі сыныптан тыс шараны сайыс түрінде 10 сыныбында өткізбекпіз. Турларымен таныстырып жіберсек:
Жарыс мынадай кезеңдерден тұрады:
1-тур. Таныстыру 1
2-тур. «Түсін мені» 5
3-тур. «Ойланайық» 2
4. «Қызықты сөздер» 5
5. Капитандар сайысы 3
6. «Ойлан, тап!» 10
7. Кім жүйрік 5
Енді осы жарысымыздың әділ бағасын беретін әділ қазы мүшелерімен танысып өтейік:
1)
1-тур. Таныстыру (девиз, команда аты) 1 минут 5 балл
2-тур. «Түсін мені» (пародия келтіру. Яғни экранда кезегімен көрсетілетін суреттерді мимикамен өз тобына жеткізу, ал топ мүшелері оны шешулері қажет. Барлығы 4 минут беріледі, әрбір дұрыс шешімге 1 балл қойылады) 4 минут 1балл
-
Компьютерде ойнап отырған баланы келтір.
-
Тышқанның бейнесін келтір
-
Істемей қалған принтерді келтір.
-
Бірінші рет компьютерге отырған әкеңді келтір
-
Сурет
-
Сурет
3-тур. «Ойланайық» (Берілген сөздердердің әріптері ауысып кетіпті. Сол сөздерді қалпына келтіру керек) 2минут 1балл
-
Красен (Сканер)
-
Тенитрен (Интернет)
-
Россецорп (Процессор)
-
Дуішмепі (Пішімдеу)
-
Камыш (Мышка)
-
Перринт (Принтер)
-
Апубат (Баптау)
-
Ланокок (Колонка)
-
Дикинтора (Индикатор )
-
Кэран (Экран )
-
Раммаготгис (Гистограмма)
-
Тінгипмәре (Гипермәтін)
-
Терчеснив (Винчестер)
-
Рустинави (Антивирус)
-
Зерубар (Браузер)
-
Серда (Адрес)
-
Қатапар (Ақпарат)
-
Фригака (Графика)
-
Гайгатиб (Гигабайт)
-
Кейбаретан (Бейнекарта)
-
Адбейапнетер (Бейнеадаптер)
-
Вейрдар (Драйвер )
-
Грамдиама (Диаграмма)
-
Кекдежтис (Дискжетек)
-
Фиденикатитор (Идентификатор)
-
Метіләм (Мәлімет)
-
Ронжық (Қоржын)
-
Мемод (Модем)
-
Вайпродер (Провайдер)
-
Дакретор (Редактор)
-
Теушіліс (Сілтеуіш)
-
Зетере (Терезе)
4. «Қызықты сөздер» (Берілген кестеден үлгі бойынша пәнге байланыстысын тауып сызып көрсету керек) 3минут 1балл
К |
О |
И |
Н |
Ф |
О |
Ф |
Р |
А |
П |
В |
И |
Н |
М |
А |
Б |
М |
И |
Е |
Р |
Р |
М |
Т |
К |
И |
К |
С |
Е |
Р |
С |
А |
П |
Ь |
Ю |
О |
Г |
А |
А |
Л |
Р |
П |
Е |
Л |
Ь |
С |
Й |
Т |
К |
Т |
Е |
Л |
Ц |
И |
Я |
О |
Р |
И |
М |
С |
И |
А |
А |
И |
Б |
Р |
И |
М |
А |
Р |
Г |
Р |
Т |
М |
К |
В |
Л |
К |
И |
Е |
Р |
Ф |
М |
А |
О |
К |
А |
Ы |
О |
А |
Я |
Г |
О |
Т |
Е |
Н |
П |
Е |
Р |
Ф |
Е |
Т |
М |
Р |
З |
Е |
Ш |
Р |
И |
К |
О |
М |
Д |
И |
С |
К |
А |
О |
Д |
Е |
В |
Е |
М |
Т |
Ц |
И |
П |
А |
К |
С |
К |
В |
Е |
Н |
М |
О |
Н |
Н |
О |
Л |
К |
Т |
Н |
О |
Н |
Ъ |
Ю |
Я |
С |
О |
Р |
Р |
Е |
Н |
Б |
А |
Р |
Д |
И |
Р |
И |
Н |
И |
Э |
Р |
Ы |
А |
Д |
Т |
И |
Н |
З |
И |
С |
О |
Н |
К |
Ц |
Р |
Г |
О |
К |
Т |
О |
Р |
Ы |
М |
Е |
Т |
В |
Д |
И |
Я |
М |
О |
Н |
А |
Р |
И |
Ф |
М |
О |
Т |
О |
А |
Е |
Э |
Б |
И |
К |
А |
Л |
О |
Г |
И |
К |
А |
Р |
Р |
Н |
И |
Б |
Б |
И |
Д |
Ж |
5. Капитандар сайысы.
А)Ребусты шеш. 1 минут
Б) Оратор 2минут
А)Ребусты шеш.
Б) Оратор
Әр команда капитандары информатика пәніне байланысты ең көп сөз айтуы тиіс. Мұғалім бір сөзді бастайды, ұпайы көп капитан сөздің соңғы әріпінен басталатын сөз айтады, екінші капитан сол сөз аяқталған әріптен бастауы тиіс. Мысалы: алгоритм – монитор,......
6. “Ойлан, тап!” (Мына есептердің Паскаль тілінде жазылуын және блок-схемасын құру)
1-топ
1) Бір өлшемді A[1..10] массиві берілген. Тақ сандардың квадратын есептейтін программа құрыңыз
Program esep;
Var
i,s:integer;
a:array[1..10] of integer;
Begin
For i:=1 to 10 do
Read(a[i]);
For i:=1 to 10 do begin
If a[i] mod 2=1 then s:=sqr(a[i]);
End;
Write(‘s=’,s);
End.
2-топ
Бір өлшемді B[1..10] массиві берілген. Жұп сандарының квадратын
есептейтін программа құрыңыз
Program esep;
Var
i,k:integer;
b:array[1..10] of integer;
Begin
For i:=1 to 10 do
Read(b[i]);
For i:=1 to 10 do begin
If b[i] mod 2=0 then k:=sqr(b[i]);
End;
Write(‘k=’,k);
End.
7. Кім жүйрік (Сөзжұмбақ шешу)
Сұрақтар:
1Ақпараттың сандық көшірмесін шығаратын құрылғы
-
Осы құрылғы арқылы интернетке шығуға болады
-
Іс-әрекеттердің реттелген тізбегі
-
Ақпаратты сақтау құрылғысы (орысша)
-
Меңзер арқылы компьютерді басқару құрылғысы (орысша)
-
Ақпаратты экранға шығаратын құрылғы
-
Бүкіләлемдік компьютерлік торап
-
Жанып-сөніп тұратын жылжымалы белгі
Әділ қазылар қорытындысын шығарғанша әр топ өз өнерлерін көрсетеді.
Қорытынды. Алған ұпай сандары бойынша жеңімпаз топты анықтау
Сабақ аяқталды.
К |
О |
И |
Н |
Ф |
О |
Ф |
Р |
А |
П |
В |
И |
Н |
М |
А |
Б |
М |
И |
Е |
Р |
Р |
М |
Т |
К |
И |
К |
С |
Е |
Р |
С |
А |
П |
Ь |
Ю |
О |
Г |
А |
А |
Л |
Р |
П |
Е |
Л |
Ь |
С |
Й |
Т |
К |
Т |
Е |
Л |
Ц |
И |
Я |
О |
Р |
И |
М |
С |
И |
А |
А |
И |
Б |
Р |
И |
М |
А |
Р |
Г |
Р |
Т |
М |
К |
В |
Л |
К |
И |
Е |
Р |
Ф |
М |
А |
О |
К |
А |
Ы |
О |
А |
Я |
Г |
О |
Т |
Е |
Н |
П |
Е |
Р |
Ф |
Е |
Т |
М |
Р |
З |
Е |
Ш |
Р |
И |
К |
О |
М |
Д |
И |
С |
К |
А |
О |
Д |
Е |
В |
Е |
М |
Т |
Ц |
И |
П |
А |
К |
С |
К |
В |
Е |
Н |
М |
О |
Н |
Н |
О |
Л |
К |
Т |
Н |
О |
Н |
Ъ |
Ю |
Я |
С |
О |
Р |
Р |
Е |
Н |
Б |
А |
Р |
Д |
И |
Р |
И |
Н |
И |
Э |
Р |
Ы |
А |
Д |
Т |
И |
Н |
З |
И |
С |
О |
Н |
К |
Ц |
Р |
Г |
О |
К |
Т |
О |
Р |
Ы |
М |
Е |
Т |
В |
Д |
И |
Я |
М |
О |
Н |
А |
Р |
И |
Ф |
М |
О |
Т |
О |
А |
Е |
Э |
Б |
И |
К |
А |
Л |
О |
Г |
И |
К |
А |
Р |
Р |
Н |
И |
Б |
Б |
И |
Д |
Ж |
К |
О |
И |
Н |
Ф |
О |
Ф |
Р |
А |
П |
В |
И |
Н |
М |
А |
Б |
М |
И |
Е |
Р |
Р |
М |
Т |
К |
И |
К |
С |
Е |
Р |
С |
А |
П |
Ь |
Ю |
О |
Г |
А |
А |
Л |
Р |
П |
Е |
Л |
Ь |
С |
Й |
Т |
К |
Т |
Е |
Л |
Ц |
И |
Я |
О |
Р |
И |
М |
С |
И |
А |
А |
И |
Б |
Р |
И |
М |
А |
Р |
Г |
Р |
Т |
М |
К |
В |
Л |
К |
И |
Е |
Р |
Ф |
М |
А |
О |
К |
А |
Ы |
О |
А |
Я |
Г |
О |
Т |
Е |
Н |
П |
Е |
Р |
Ф |
Е |
Т |
М |
Р |
З |
Е |
Ш |
Р |
И |
К |
О |
М |
Д |
И |
С |
К |
А |
О |
Д |
Е |
В |
Е |
М |
Т |
Ц |
И |
П |
А |
К |
С |
К |
В |
Е |
Н |
М |
О |
Н |
Н |
О |
Л |
К |
Т |
Н |
О |
Н |
Ъ |
Ю |
Я |
С |
О |
Р |
Р |
Е |
Н |
Б |
А |
Р |
Д |
И |
Р |
И |
Н |
И |
Э |
Р |
Ы |
А |
Д |
Т |
И |
Н |
З |
И |
С |
О |
Н |
К |
Ц |
Р |
Г |
О |
К |
Т |
О |
Р |
Ы |
М |
Е |
Т |
В |
Д |
И |
Я |
М |
О |
Н |
А |
Р |
И |
Ф |
М |
О |
Т |
О |
А |
Е |
Э |
Б |
И |
К |
А |
Л |
О |
Г |
И |
К |
А |
Р |
Р |
Н |
И |
Б |
Б |
И |
Д |
Ж |