Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 16.02.22
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: "Мен және қоршаған орта" (әйнектегі бақша жобасы)
Тақырыпша: «Терезе алдына бақша отырғызамыз»
Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»
Бөлімдер \ Раздел: «Жаратылыстану»
Тақырып \ Тема: «Мөлдір су»
Мақсат \ Цели:
Табиғат байлығына қамқор болуға тәрбиелеу. Суды үнемдеп пайдалану, суды ластауға болмайтындығы жөнінде түсніктерін қалыптастыру. Судың адам үшін де, жалпы тіршілік үшін де қажет екендігін түсіндіру.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Мөлдір су.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: Иллюстрация «Мөлдір су», 2 түссіз банночка, шара, патнас, пласмассты шариктар, тастар, бояулар, қылқаламдар, сүрткіштер, қағазды қайықтар.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бір дыбыс естіліп тұрған сияқты. Бұл ненің дыбысы болды екен? Судың дыбысы қай жерден шығып тұр? Ал сендер судың қай жерде тұратының білесіңдер ме?
Иллюстрацияны көрсету: су бүкіл жерде, өзенде, көлде, теңізде, су құбырында, қайнаған шәйнектің ішінде, тіпті біздің алдымыздағы шараның ішінде. Ал бізге су керек пе? Не үшін керек?
Негізгі бөлімі:
- Қазір біз сумен бір ойын ойнаймыз. Балалар қараңдар менің алдымда су құйылған стақан бар, ол қандай стақан (толық стақан жеке айтқызу). Ал мына стақанның ішінде ештене жоқ, ол қандай стақан? (бос стақан). Толық стақандағы суды бос стақанға құйықшы. Есіп жатырсыңдар ма су қандай сылдыраған дыбыс шығарып жатыр. Су не істейді екен? (ағады, төгіледі).
Сумен тағы бір тамаша бір ойын ойнайық. Сендердің алдарында пласмасса шариктар мен тастар бар. Қалай ойлайсыңдар олар суға батама екен? Оны қазір тексеріп көреміз. Қолдарына шарикты алыңдар, шарик қандай? (жеңіл), шарикті суға салыңдар, не болды?(Жүзіп жүр, батпады) қолдарына тас алыңдар, тас қандай? (ауыр)тасты суға салыңдар, не өзгерді? (батып кетті). Сонымен жеңіл заттар суға батпайды екен, ал ауыр заттар батып кетеді екен. Балалар сумен тағы ойын ойнағыларын келеме? Сендердің алдарыңда су құйылған стақан тұр, қалай ойласыңдар судың түсі қандай болып тұр, ал сендер судың судың түсін өзгерткілерін келе ме? Енді судың түсі қандай түске өзгерді?
Қорытынды бөлімі:
- Не істедіңдер?
-не салған қиын болды? Балаларды мадақтау.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 14.02.22
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: "Мен және қоршаған орта" (әйнектегі бақша жобасы)
Тақырыпша: «Терезе алдына бақша отырғызамыз»
Білім саласы \ Образовательная область: «Денсаулық»
Бөлімдер \ Раздел: «Дене шынықтыру»
Тақырып \ Тема: «Табиғат бұрышы»
Мақсат \ Цели:
Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Дене бітімдерін тік ұстауларын қадағалау. Баяу, қарқынды өзгерте отырып жүгіруді үйрету.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Табиғат бұрышы.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: Әр балаға жеткілікті спорттық құралдар.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бүгін біз табиғат бұрышына саяхатқа барамыз. Ол жаққа баратын жол өте алыс. Көп жаттығулар жасауымыз керек.
Негізгі бөлімі:
Аяқ сәл алшақ, қол иықта алға, артқа есу.
Қолды алға созып, қайшылау.
Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір, сағаттың тіліндей иіліп солға бір
Аяқ сәл алшақ, тізелері түзу, аяқтың ұшына қол тигізу, БҚ қа келу.
Қоян секіреді, ат шабады, құс ұшады, аю қорбаңдайды, адам жүреді
Кілемге жатып аяқты көтеру, велосипед тебу, қалыпқа келу.
Жерге жатып, балықша жүзу, қолдарын сермеу, қалыпқа келу.
Аяқтың ұшына көтерілу, демді ішке тартып, қайта шығару
Қорытынды бөлімі:
- Не істедіңдер?
-не салған қиын болды? Балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
конспект "Мөлдір су" Таным, Жаратылыстану
конспект "Мөлдір су" Таным, Жаратылыстану
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 16.02.22
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: "Мен және қоршаған орта" (әйнектегі бақша жобасы)
Тақырыпша: «Терезе алдына бақша отырғызамыз»
Білім саласы \ Образовательная область: «Таным»
Бөлімдер \ Раздел: «Жаратылыстану»
Тақырып \ Тема: «Мөлдір су»
Мақсат \ Цели:
Табиғат байлығына қамқор болуға тәрбиелеу. Суды үнемдеп пайдалану, суды ластауға болмайтындығы жөнінде түсніктерін қалыптастыру. Судың адам үшін де, жалпы тіршілік үшін де қажет екендігін түсіндіру.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Мөлдір су.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: Иллюстрация «Мөлдір су», 2 түссіз банночка, шара, патнас, пласмассты шариктар, тастар, бояулар, қылқаламдар, сүрткіштер, қағазды қайықтар.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бір дыбыс естіліп тұрған сияқты. Бұл ненің дыбысы болды екен? Судың дыбысы қай жерден шығып тұр? Ал сендер судың қай жерде тұратының білесіңдер ме?
Иллюстрацияны көрсету: су бүкіл жерде, өзенде, көлде, теңізде, су құбырында, қайнаған шәйнектің ішінде, тіпті біздің алдымыздағы шараның ішінде. Ал бізге су керек пе? Не үшін керек?
Негізгі бөлімі:
- Қазір біз сумен бір ойын ойнаймыз. Балалар қараңдар менің алдымда су құйылған стақан бар, ол қандай стақан (толық стақан жеке айтқызу). Ал мына стақанның ішінде ештене жоқ, ол қандай стақан? (бос стақан). Толық стақандағы суды бос стақанға құйықшы. Есіп жатырсыңдар ма су қандай сылдыраған дыбыс шығарып жатыр. Су не істейді екен? (ағады, төгіледі).
Сумен тағы бір тамаша бір ойын ойнайық. Сендердің алдарында пласмасса шариктар мен тастар бар. Қалай ойлайсыңдар олар суға батама екен? Оны қазір тексеріп көреміз. Қолдарына шарикты алыңдар, шарик қандай? (жеңіл), шарикті суға салыңдар, не болды?(Жүзіп жүр, батпады) қолдарына тас алыңдар, тас қандай? (ауыр)тасты суға салыңдар, не өзгерді? (батып кетті). Сонымен жеңіл заттар суға батпайды екен, ал ауыр заттар батып кетеді екен. Балалар сумен тағы ойын ойнағыларын келеме? Сендердің алдарыңда су құйылған стақан тұр, қалай ойласыңдар судың түсі қандай болып тұр, ал сендер судың судың түсін өзгерткілерін келе ме? Енді судың түсі қандай түске өзгерді?
Қорытынды бөлімі:
- Не істедіңдер?
-не салған қиын болды? Балаларды мадақтау.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің конспектісі
Топ \ Группа: «Балапан»
Өткізу күні \ Дата проведения: 14.02.22
Тәрбиеші \ Воспитатель: Шукеева Д.С
Өтпелі тақырыбы\ Сквозная тема: "Мен және қоршаған орта" (әйнектегі бақша жобасы)
Тақырыпша: «Терезе алдына бақша отырғызамыз»
Білім саласы \ Образовательная область: «Денсаулық»
Бөлімдер \ Раздел: «Дене шынықтыру»
Тақырып \ Тема: «Табиғат бұрышы»
Мақсат \ Цели:
Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Дене бітімдерін тік ұстауларын қадағалау. Баяу, қарқынды өзгерте отырып жүгіруді үйрету.
Сөздік жұмысы \ Словарная работа: Табиғат бұрышы.
Ресурстармен қамтамасыз ету \ Ресурсное обеспечение: Әр балаға жеткілікті спорттық құралдар.
-
Ұйымдастырушы бөлімі:
Балалар бүгін біз табиғат бұрышына саяхатқа барамыз. Ол жаққа баратын жол өте алыс. Көп жаттығулар жасауымыз керек.
Негізгі бөлімі:
Аяқ сәл алшақ, қол иықта алға, артқа есу.
Қолды алға созып, қайшылау.
Сағаттың тіліндей иіліп оңға бір, сағаттың тіліндей иіліп солға бір
Аяқ сәл алшақ, тізелері түзу, аяқтың ұшына қол тигізу, БҚ қа келу.
Қоян секіреді, ат шабады, құс ұшады, аю қорбаңдайды, адам жүреді
Кілемге жатып аяқты көтеру, велосипед тебу, қалыпқа келу.
Жерге жатып, балықша жүзу, қолдарын сермеу, қалыпқа келу.
Аяқтың ұшына көтерілу, демді ішке тартып, қайта шығару
Қорытынды бөлімі:
- Не істедіңдер?
-не салған қиын болды? Балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













