Күні
:
|
Пәні : Қазақстан
тарихы
|
Сыныбы: 8
«Ә»
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жоңғар
шапқыншылығы
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Жоңғар шапқыншылықтың тарихи
маңызы. « Актабан шұбырынды , Алқакөл сұлама
»
|
Күтілетін
нәтиже:
|
|
Оқуда қолданылатын әдіс
тәсілдер:
|
Топтастыру « Тірек сызба
» «» «Сөйлемді жалғастыр ».
|
Модульдердің
кіріктірілуі:
|
СТО,Бағалау,
АКТ.
|
Негізгі дерек
көздер:
|
Карта , атлас,
суреттер.Оқулық: Ж.Қасымбаев Алматы
«Атамұра
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақ бөлімінің
кезеңдері
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс -
әрекеті
|
Оқушының
іс -
әрекеті
|
Ресурстар,
көрнекіліктер
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
3
минут
|
Сыныпта жағымды ахуал
қалыпстастыру үшін өз есімдерін сын есімммен байланыстырамыз
.
|
Мысалы Айда айдай . Перизат
парасатты оқушылар өзінің ойын айтады.
|
|
Топқа
бөлу
|
3
минут
|
Хандар билер батырлар арқылы
топқа бөлу.
|
Хандар билер батырлар арқылы
үш топқа бөлінеді.
|
|
Үй тапсырмасына
шолу:
|
8 – 10
минут
|
«Тірек сызба ойыны » оқыта
үйрету ойыны
|
Оқушыларга тірек сөздердің
мағынасын ашу мақсатында сұрақтар қоямын , сұрақ қойылғанда оның
жауабын тірек создер арқылы табады .
|
Түрлі түсті қағаздар, кеспе
қағаздар.
|
Негізгі
кезең
|
3
минут
|
Өткен сабақ пен жаңа сабақты
байланыстырып, логикалық сұрақтар мен тақырыптың атын оқушылардың
өздеріне мақсатын құрастыру.
|
Оқушылар жаңа сабақтың
тақырыбын сұрақтарға жауап айта отырып , жаңа сабақтағы негізгі
деректерді дәптерлеріне түртіп отырады.
|
8 сынып
оқулығы.
|
Сергіту
сәті:
|
2
минут
|
ән
айту.
|
Оқушылар ән
орындайды.
|
|
Жаңа сабақты пысықтау
«Сөйлемді жалғастыр» әдісі бойынша
Постер
жасау
|
15
минут
|
Топтарға жаңа сабақ бойынша «
сөйлемді жалғастыр » әдісі арқылы тақырыптарды бөліп береді. Топтар
өзара талқылап, қорытындылай отырып
жалғастырады
|
Әр топ өзіне бөлінген
тақырыптарды оқып, өзара талқылау жүргізеді.
бағалайды.
|
Оқулық, флипчарт, стикер,
кесте.
Бағалау
парақшалары.
|
«Жылдар және атаулар
сөйлейді», «Адасқан сөздер» ойыны
|
|
Бір топқа жылдар, бір топқа
атаулар беріледі,бір топқа адасқан сөздер
беріледі.
|
Бірінші топ даталарды табады,
екінші топ атауларды атабады, үшінші топ адасқан сөздерді
дұрыстайды.
|
|
Кері
байланыс
|
2
минут
|
Кері байланыс парақшаларын
ұсынады
|
Өз ойларын білдіріп,
парақшаларды белгілейді.
|
Кері байланыс
парақшалары.
|
Бақылау критерийлерін анықтау
:
|
2
минут
|
Өзін өзі бағалаудың
қорытындысын ұсынады.
|
Оқушылар өздерінің бағаларын
айтады.
|
Қолдарына берілген бағалау
парақшалары.
|
Үйге
тапсырма:
|
1
минут
|
|