Материалдар / ҚМЖ...Қысқаша көбейту формуласы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ...Қысқаша көбейту формуласы

Материал туралы қысқаша түсінік
Конспект.Қысқаша көбейту формуласы 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
122
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


«Телжан орта мектебі» КММ


















ҚЫСҚАША КӨБЕЙТУ ФОРМУЛАЛАРЫ


Ашық сабақ










Пән: Алгебра

Сынып: 7

Мұғалім:

Күні:


















Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

7.3В: Қысқаша көбейту формулалары

Күні:04.02.2022ж

Мектеп: «Телжан орта мектебі» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Тілеуберді Алданыш

Сынып: 7

Қатысқандар саны:5

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қысқаша көбейту формуласы (Бекіту сабағы)


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

7.2.1.10

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

7.2.1.11

қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар

қысқаша көбейту формулаларын біледі

Көпшілік оқушылар:

Қысқаша көбейту формулаларын қолданады және түрлендіре алады

Кейбір оқушылар:

Тақырыпқа қатысты формулаға талдау жасап, зерттеу жүргізеді, күрделі есептерді шығара алады

Бағалау критерийлері

  • Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын біледі.

  • Екі өрнектің қосындысының немесе айырымының квадратын табу формуласын біледі.

  • Екі өрнектің кубтарының айырымының формуласын біледі.

  • Формулаларды қолдана отырып, практикалық мазмұнды есептерді шығара алады.

Тілдік мақсаттар

,

формуласының математикалық оқылуын ауызша тұжырымдай біледі;


Лексика және терминология:

-Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын

- Екі өрнектің қосындысының квадраты ;

- Екі өрнектің айырмасының квадраты;

-Екі өрнектің айырмасының кубы;

Құндылықтарды дарыту



«Мәңгілік ел» құндылығы. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу.


Пәнаралық байланыстар

Тарих, информатика.

АКТ қолдану

дағдылары

Презентация слайдтары, электронды оқулық,интербелсенді тақта.

Алдыңғы білім


Көпмүшені көпмүшеге көбейту

Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу

Ұқсас мүшелерді біріктіру

Таңбалардың өзгеру ерекшеліктері


Оқыту әдістері

«Сенің есімің жаттығуы», «Көршіңмен бөліс», «Барыс», «Pliccker тест», «Пойыз» ,«Ойлан, бірік,бөліс», « сәйкестендіру тесті»



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

11 мин









(2мин)










(3мин)








(6мин)



Ұйымдастыру кезеңі

  1. «“Сенің есімің” жаттығуы» әдісімен 1 минуттық диалог орнату арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату


  1. «Көршіңмен бөліс», әдісі бойынша оқушылар дәптерлерін алмасып,слайдта көрсетілген дұрыс жауабы арқылы үй жұмысын тексереді.


  1. «Plickers» оқушылар өткен сабақты еске түсіру мақсатында тест орындайды



Нәтижесі QR-код арқылы көрсетіліп бағалау жүргізіледі







Диалог















Жұмыс дәптері







https://www.plickers.com/classes/61953a9603cfe50012a82f6a


Сабақтың ортасы

30 мин







(7мин)



















Қолдану

Теориясы






(6мин)























(5мин)














(2мин)














(10мин)




«Пойыз келді» әдісі бойынша жеке жұмыс.Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.

Стикерлер таратылады.





«Барыс» әдісі арқылы топпен жұмыс жасайды.Оқушылар екі топқа бөлініп,берілген тапсырмаларды орындайды және қорғайды.

Бағдаршам әдісі” арқылы бағаланады.











«Ойлан,толған» әдісі бойынша жеке жұмыс.Оқушылар берілген тапсырмалардың дұрыс жауабын табады.



«Жасырын суреттер» әдісі бойныша сергіту жасау.Бір оқушы тақтаға шығып басқа оқушыларға қарап тұрады.

Picture 2 Picture 4

Интерактивті тақтадағы суреттерді басқа оқушылар қимылмен көрсетеді.Тақтаға шыққан оқушы табады.




Оқулықпен жұмыс

Оқушыларға тапсырмалар (№33.5) беріледі. Жеке жұмыс орындалады.

1)

2)

3)

4)

Дескриптор

  • Қысқаша көбейту формуласын тиімді қолданады

  • Ықшамдайды

  • Жауабын жазады









Тақта












Үлестірмелі материал













Тапсырмалар жинағы
















Слайд



















Слайд













Оқулық

Бағалау теориясы

2 мин

ҚОРЫТЫНДЫ ТЕСТ

Оқушылар телеграмм бот арқылы тест орындайды.



Сұраққа жауап береді.





Интерактивті тақта

Аяқталуы

1 мин

Кері байланыс оқушылар смайлк таңдау арқылы сабақ бойынша өз көңіл күйін,алған білім деңгейінен хабар береді.

Интербелсенді тақта















Бағалау парақшасы

Келесі сабаққа тапсырма

(1мин)


34,2 есеп

Оқулық, күнделік

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

  • Деңгейі жоғары оқушыларға қосымша кітаптардан тақырыпқа сай күрделі есептер беру арқылы көмектесу

  • Орташа деңгейдегі оқушыларға кітаптағы орташа және қиын деңгейінің есептерін нұсқау беру арқылы шығарту

  • Үлгерімі төмен оқушыларға жеңіл деңгейінің есептерін тақтаға шығартып, талдату


критерийлер бойынша бағалай алады.


Сабақ барысында оқушылар қауіпсіздік техникасы ережелерімен , тазалық гигиеналық,тадаптарды сақтайды.Жұмыс барысынада олар жазатын қаламсап,сызғыш және оқу құралдарын пайдаланады.Жұмысты тек мұғалімнің рұқсатымен бастайды






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!