«Бекітемін»
№29 М. Ұлықбек атындағы жалпы орта мектеп директоры:
_________________А.С.Айтбаева.
/қолы/
«_____»_________________2019ж
Коучинг-сессия жоспары
|
Тақырыбы |
Конвергентті және дивергентті ойлау |
|
Жалпы мақсаты |
Конвергентті және дивергентті ойлау туралы түсінік қалыптастыру Белсенді оқыту әдістерін қолдана отырып, дивергентті ойлауды дамытуға бағытталған тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерді дамытуға болатынын тәжірибеде көрсету |
|
Оқу нәтижелері |
Дивергентті және конвергентті ойлау туралы түсінікке ие болады Оқушылардың дивергентті ойлау қабілетін дамытуға ынтасы артады |
|
Қажетті ресурстар |
Дивергентті және конвергентті ойлау тақырыбына байланысты суреттер, тақырыптық таныстырылым, тапсырмалар |
Коучинг барысы
|
№ |
Тапсырма түрі |
уақыт |
Коучтың әрекеті |
Қатысушылар әрекеті |
ресурстар |
|
1 |
Топқа бірігу және топқа ат қою |
2 |
Сәлемдеседі Жыл мезгілдері арқылы топтарға біріктіреді |
Өзі ұнататын жыл мезгіліне байланысты топқа бірігеді |
Көңілді әуен |
|
2 |
Мағыналы суреттер арқылы тақырыпты анықтау |
3 |
Бағыттаушы сұрақтар қояды |
Суреттерге қарап тақырыпты болжайды |
Мағыналы суреттер, Тақырып жазылған слайд |
|
3 |
«Дивергентті және конвергентті ойлау» таныстырылым |
5 |
Таныстырылымды көрсетеді, түсінік береді |
Мұқият тыңдайды |
Таныстырылым |
|
4 |
Ертегі құрастыру Геометриялық фигуралардан сурет салу Ерекше болжам ұсыну |
15 |
Тапсырманы түсіндіреді Бағыт-бағдар береді |
1.Түрлі ертегілердің кейіпкерлерін қатыстыра отырып, ертегі құрастырады 2.Геометриялық фигуралардан сурет салу 3.Он жыл ішінде орын алатын жайларды болжайды |
Ертегі кейіпкерлерінің суреттері Геометриялық фигуралар Сұрақ жазылған слайд |
|
5 |
Дескриптор арқылы бағалау |
5 |
Топтарды бір-бірінің жұмысын бағалауға шақырады |
Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды |
Дескриптолар |
|
6 |
Сергіту сәті «Есесіне мен...» жаттығуы |
5 |
Аяқталмаған сөйлемдер жазылған парақтарды топтарға таратып береді |
Әр қатысушы сөйлемді өз ойымен аяқтайды |
Сөйлемдер жазылған парақтар |
|
7 |
«Интервью» әдісімен түсініктерін нығайту |
5 |
Әдісті түсіндіреді Үлестірме таратады |
Журналист- сұрақтар қояды, эксперт-жауап береді, хатшы-сұхбатты басқаларға жеткізеді |
Үлестірме |
|
8 |
Рефлексия |
5 |
Ассоциация жасауды тапсырады |
Өз түсініктерін топпен кеңесе отырып сурет арқылы жеткізеді |
А-3 парақтары, маркерлер |
Коуч: Карабаева А
Оқуға арналған әдебиеттер:
1. Мұғалімге арналған құсқаулық (2012 г) Екінші (негізгі) деңгей. Үшінші басылым
2.Бизяева А. А. (2004)Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия. Псков.
3. Дью Д.(1997) Психология и педагогика мышления. Ағылшын тілінен Н. А. Никольскаяның аудармасы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Конвергентті және дивергентті ойлау
Конвергентті және дивергентті ойлау
«Бекітемін»
№29 М. Ұлықбек атындағы жалпы орта мектеп директоры:
_________________А.С.Айтбаева.
/қолы/
«_____»_________________2019ж
Коучинг-сессия жоспары
|
Тақырыбы |
Конвергентті және дивергентті ойлау |
|
Жалпы мақсаты |
Конвергентті және дивергентті ойлау туралы түсінік қалыптастыру Белсенді оқыту әдістерін қолдана отырып, дивергентті ойлауды дамытуға бағытталған тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерді дамытуға болатынын тәжірибеде көрсету |
|
Оқу нәтижелері |
Дивергентті және конвергентті ойлау туралы түсінікке ие болады Оқушылардың дивергентті ойлау қабілетін дамытуға ынтасы артады |
|
Қажетті ресурстар |
Дивергентті және конвергентті ойлау тақырыбына байланысты суреттер, тақырыптық таныстырылым, тапсырмалар |
Коучинг барысы
|
№ |
Тапсырма түрі |
уақыт |
Коучтың әрекеті |
Қатысушылар әрекеті |
ресурстар |
|
1 |
Топқа бірігу және топқа ат қою |
2 |
Сәлемдеседі Жыл мезгілдері арқылы топтарға біріктіреді |
Өзі ұнататын жыл мезгіліне байланысты топқа бірігеді |
Көңілді әуен |
|
2 |
Мағыналы суреттер арқылы тақырыпты анықтау |
3 |
Бағыттаушы сұрақтар қояды |
Суреттерге қарап тақырыпты болжайды |
Мағыналы суреттер, Тақырып жазылған слайд |
|
3 |
«Дивергентті және конвергентті ойлау» таныстырылым |
5 |
Таныстырылымды көрсетеді, түсінік береді |
Мұқият тыңдайды |
Таныстырылым |
|
4 |
Ертегі құрастыру Геометриялық фигуралардан сурет салу Ерекше болжам ұсыну |
15 |
Тапсырманы түсіндіреді Бағыт-бағдар береді |
1.Түрлі ертегілердің кейіпкерлерін қатыстыра отырып, ертегі құрастырады 2.Геометриялық фигуралардан сурет салу 3.Он жыл ішінде орын алатын жайларды болжайды |
Ертегі кейіпкерлерінің суреттері Геометриялық фигуралар Сұрақ жазылған слайд |
|
5 |
Дескриптор арқылы бағалау |
5 |
Топтарды бір-бірінің жұмысын бағалауға шақырады |
Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды |
Дескриптолар |
|
6 |
Сергіту сәті «Есесіне мен...» жаттығуы |
5 |
Аяқталмаған сөйлемдер жазылған парақтарды топтарға таратып береді |
Әр қатысушы сөйлемді өз ойымен аяқтайды |
Сөйлемдер жазылған парақтар |
|
7 |
«Интервью» әдісімен түсініктерін нығайту |
5 |
Әдісті түсіндіреді Үлестірме таратады |
Журналист- сұрақтар қояды, эксперт-жауап береді, хатшы-сұхбатты басқаларға жеткізеді |
Үлестірме |
|
8 |
Рефлексия |
5 |
Ассоциация жасауды тапсырады |
Өз түсініктерін топпен кеңесе отырып сурет арқылы жеткізеді |
А-3 парақтары, маркерлер |
Коуч: Карабаева А
Оқуға арналған әдебиеттер:
1. Мұғалімге арналған құсқаулық (2012 г) Екінші (негізгі) деңгей. Үшінші басылым
2.Бизяева А. А. (2004)Психология думающего учителя: педагогическая рефлексия. Псков.
3. Дью Д.(1997) Психология и педагогика мышления. Ағылшын тілінен Н. А. Никольскаяның аудармасы.
шағым қалдыра аласыз













