«Бекітемін»
№29 М.
Ұлықбек атындағы жалпы орта мектеп
директоры:
_________________А.С.Айтбаева.
/қолы/
«_____»_________________2019ж
Коучинг-сессия
жоспары
Тақырыбы
|
Конвергентті және дивергентті
ойлау
|
Жалпы
мақсаты
|
Конвергентті және
дивергентті ойлау туралы түсінік
қалыптастыру
Белсенді оқыту әдістерін
қолдана отырып, дивергентті ойлауды дамытуға бағытталған
тапсырмалар орындау арқылы шығармашылық қабілеттерді дамытуға
болатынын тәжірибеде көрсету
|
Оқу
нәтижелері
|
Дивергентті және
конвергентті ойлау туралы түсінікке ие
болады
Оқушылардың дивергентті ойлау
қабілетін дамытуға ынтасы
артады
|
Қажетті
ресурстар
|
Дивергентті және конвергентті
ойлау тақырыбына байланысты суреттер, тақырыптық таныстырылым,
тапсырмалар
|
Коучинг
барысы
№
|
Тапсырма
түрі
|
уақыт
|
Коучтың
әрекеті
|
Қатысушылар
әрекеті
|
ресурстар
|
1
|
Топқа бірігу және топқа ат
қою
|
2
|
Сәлемдеседі
Жыл мезгілдері
арқылы топтарға біріктіреді
|
Өзі ұнататын жыл мезгіліне
байланысты топқа бірігеді
|
Көңілді
әуен
|
2
|
Мағыналы суреттер арқылы
тақырыпты анықтау
|
3
|
Бағыттаушы сұрақтар
қояды
|
Суреттерге қарап тақырыпты
болжайды
|
Мағыналы суреттер, Тақырып
жазылған слайд
|
3
|
«Дивергентті және конвергентті
ойлау» таныстырылым
|
5
|
Таныстырылымды көрсетеді,
түсінік береді
|
Мұқият
тыңдайды
|
Таныстырылым
|
4
|
Ертегі
құрастыру
Геометриялық
фигуралардан сурет салу
Ерекше болжам
ұсыну
|
15
|
Тапсырманы
түсіндіреді
Бағыт-бағдар
береді
|
1.Түрлі ертегілердің
кейіпкерлерін қатыстыра отырып, ертегі құрастырады 2.Геометриялық
фигуралардан сурет салу
3.Он жыл ішінде орын алатын
жайларды болжайды
|
Ертегі
кейіпкерлерінің суреттері
Геометриялық
фигуралар
Сұрақ жазылған
слайд
|
5
|
Дескриптор арқылы
бағалау
|
5
|
Топтарды бір-бірінің жұмысын
бағалауға шақырады
|
Бір-бірінің жұмыстарын
бағалайды
|
Дескриптолар
|
6
|
Сергіту
сәті
«Есесіне мен...»
жаттығуы
|
5
|
Аяқталмаған сөйлемдер жазылған
парақтарды топтарға таратып
береді
|
Әр қатысушы сөйлемді өз ойымен
аяқтайды
|
Сөйлемдер жазылған
парақтар
|
7
|
«Интервью» әдісімен
түсініктерін нығайту
|
5
|
Әдісті
түсіндіреді
Үлестірме
таратады
|
Журналист- сұрақтар қояды,
эксперт-жауап береді, хатшы-сұхбатты басқаларға
жеткізеді
|
Үлестірме
|
8
|
Рефлексия
|
5
|
Ассоциация жасауды
тапсырады
|
Өз түсініктерін топпен кеңесе
отырып сурет арқылы
жеткізеді
|
А-3 парақтары,
маркерлер
|
Коуч: Карабаева
А
Оқуға арналған
әдебиеттер:
1. Мұғалімге арналған
құсқаулық (2012 г) Екінші (негізгі) деңгей. Үшінші
басылым
2.Бизяева А. А. (2004)Психология думающего
учителя: педагогическая рефлексия. Псков.
3.
Дью Д.(1997) Психология и педагогика мышления.
Ағылшын
тілінен Н. А. Никольскаяның
аудармасы.