|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D баспа |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Сарыбаев Н.К |
|||
|
Күні |
24.11.2012 |
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D -редактор құралдары. Жоба құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
3D -редактор құралдарының сипаттамасын біледі. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
3D-редакторының құралдарын қолданады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты пысықтау. «Жұптасып – ойлан- бөліс» әдісі. -2 D графикасының қолмен салынған қандай артықшылығы бар? - 2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды білесің? -2 D графика мен 3 D графиканың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? ҚБ: смайлик /1балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. Көрсетелім.SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысамыз. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. 1-кесте Дұрыс жауапты таңдаңыз және жазыңыз. Дескриптор: -құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді. ҚБ: смайлик /4 балл/ Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Оқулық § 2.2, 47-48 бет «Практикада қолдану» Дескриптор: - SketchUp редакторды іске қосады; -Прямоугольник батырмасын пайдалану арқылы көлемді фигура жаса алады. -Окружность /шеңбер/ батырмасын пайдалану арқылы баскиім құрастыра алады; -Заливка құралын пайдалану арқылы керек түсті таңдап, бояйды. ҚБ: смайлик /1 балл/ Жеке жұмыс. 3-тапсырма. «Баспалдақ» моделін құрастыр. Дескриптор: - SketchUp редаторды іске қосады; -прямоуголник, линия, тяни/толкай, заливка құралдаржы пайдалану арқылы «Баспалдақ» моделін құрастыра алады. - Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықта. Дескриптор: - Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықтайды. ҚБ: смайлик /3балл/ |
SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады Өзара талқылап карточкаға жауаптарын жазады SketchUр программасында көдемді фигураларды жасайды «Баспалдақ» моделін құрастырады Сұраққа жауап береді |
|
Интербелсенді тақта /компьютер К Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «+; - ; қызықты» әдісі. /стикер/ Оқушылар бір жағында(+)белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді жазады |
Өзін-өзі бағалау. стикерге бір жағында(+) белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді жазады |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.2, 49-бет «Бағалау» тапсырмасы |
|
|
|
1-кесте.

Дескриптор:
-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Конус, цилиндр және сфера құру
Конус, цилиндр және сфера құру
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D баспа |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Сарыбаев Н.К |
|||
|
Күні |
24.11.2012 |
|||
|
Сынып 6 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D -редактор құралдары. Жоба құру |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.3 3D-редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
3D -редактор құралдарының сипаттамасын біледі. |
||||
|
Көптеген оқушылар: |
||||
|
3D-редакторының құралдарын қолданады. |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарын анықтайды |
||||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Өткен сабақты пысықтау. «Жұптасып – ойлан- бөліс» әдісі. -2 D графикасының қолмен салынған қандай артықшылығы бар? - 2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды білесің? -2 D графика мен 3 D графиканың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар? ҚБ: смайлик /1балл/ |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырып. Көрсетелім.SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысамыз. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. 1-кесте Дұрыс жауапты таңдаңыз және жазыңыз. Дескриптор: -құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді. ҚБ: смайлик /4 балл/ Жеке жұмыс. 2-тапсырма. Оқулық § 2.2, 47-48 бет «Практикада қолдану» Дескриптор: - SketchUp редакторды іске қосады; -Прямоугольник батырмасын пайдалану арқылы көлемді фигура жаса алады. -Окружность /шеңбер/ батырмасын пайдалану арқылы баскиім құрастыра алады; -Заливка құралын пайдалану арқылы керек түсті таңдап, бояйды. ҚБ: смайлик /1 балл/ Жеке жұмыс. 3-тапсырма. «Баспалдақ» моделін құрастыр. Дескриптор: - SketchUp редаторды іске қосады; -прямоуголник, линия, тяни/толкай, заливка құралдаржы пайдалану арқылы «Баспалдақ» моделін құрастыра алады. - Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықта. Дескриптор: - Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасындағы құралдардың қызметіндегі ұқсастықтар мен 3 айырмашылықты анықтайды. ҚБ: смайлик /3балл/ |
SketchUp программасында пайдаланылатын негізгі құралдармен танысады Өзара талқылап карточкаға жауаптарын жазады SketchUр программасында көдемді фигураларды жасайды «Баспалдақ» моделін құрастырады Сұраққа жауап береді |
|
Интербелсенді тақта /компьютер К Оқулық |
|
Сабақтың соңы |
1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады. 2.Кері байланыс: «+; - ; қызықты» әдісі. /стикер/ Оқушылар бір жағында(+)белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді жазады |
Өзін-өзі бағалау. стикерге бір жағында(+) белгісі бар, осы тақырып бойынша түсінгенін жазады, келесі бетінде (-) белгісі, осы тақырып бойынша не түсініксіз болғанын жазады, және осы сабақта ұнаған тапсырма, әдістерді жазады |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
§ 2.2, 49-бет «Бағалау» тапсырмасы |
|
|
|
1-кесте.

Дескриптор:
-құрал саймандарды қызметімен сәйкестендіреді.
шағым қалдыра аласыз













